Friday, December 27, 2013

Sve moje kose - vremeplov


Večeras sam se poslednji put ofarbala u crveno..bar za neki odredjeni period. Došlo je vreme za promenu. Sad samo čekam da me neka farba ljupko dozove sa police :))
Dok gledam slike i razmišljam čijem klubu da se privolim, rekoh da složim jedan vremeplov

Period 2006 - 2013

Bilo je tu raznih fail - ova - kad hoću da sam ljubičasta a ispadnem crna; kad hoću da sam smedja a ispadnem žuta; kad hoću da sam plava a ispadnem spržena (dobro, to se desilo samo jednom jer je frizerka bila priučena baba a ja hoću sad i odmah i ako mi je - služi "za pamet")

Nekako sam sa smedjom kosom sama sebi nežnija, sminka je blaza a izgledam odmornije. Crne i ljubičaste nijanse ne dolaze u obzir - traže jaku šminku .Šargarepica se mnogo brzo ispire.  Crvena je definitivno moja boja, i to ta jedna nijansa crvene koja se više i ne proizvodi..teške muke, kažem vam ja :))

Dok ja tako razmisljam a vama se svidja crvena kosa, svratite ovde, ovde i ovde


16 comments:

  1. Crvena i smedja ti odlično stoje, baš mi se dopada. Sličice su preslatke, a ti prelepica. :)

    ReplyDelete
  2. Nemoj da odustaje[ od crvene!!! Crvena ti najbolje stoji!
    Razumem te, tako sam i ja, odustala kada su prestali da proizvode moju Safiru. I čik pogodi, i dan danas balim za crvenom kosom! Razmisli, imaš jednaku boju kose celom dužinom, to je velika stvar. Da bi pokrila crveno sad, znaš i sama, to su tantalove muke. Da se šetaš šarena, za šta? Za nešto što ti ne stoji, realno-nije vredno! :*

    ReplyDelete
  3. Stvarno ti odlično stoji crvena:) Mnogima ne pristaje i daje neki tetkasti izgled, ali na tebi je pun pogodak.

    ReplyDelete
  4. ova gde duvaš svećice, kad bi bila crvena, bi bila najbolja :D komplikujem,a _D

    ReplyDelete
  5. Lepa zena, lapa,negovana kosa! Slazem se sa ostalim curama, ide uz tebe crvena! Ja s e unakazila sad, ovog meseca, iz smedje u narandzasto, sva sam sarena, boze sacuvaj od kretena, danas sam obilazila parfimerije i gledala what's next da stavim na glavu i jos se sprzim, tj. sta jos nisam probala, nemoj da eksperimentises, ako ne moras ;)

    ReplyDelete
  6. Laki pingvini <3

    Sve su to nijanse i sve ti lijepo stoji jer si to ti :).

    ReplyDelete
  7. Ne diraj, ne diraj, divno ti je tako, a znas i sama da ces tesko iz te crvene dobiti neku lijepu smedju boju. Mislim fino ti i smedja stoji, ako bas insistiras barem nemoj da je sisas. :-)
    Kako si divna na toj slici sa crvenom kapicom, ako je to neka mahagoni boja na njoj i to se cini lijepo.

    ReplyDelete
  8. Neka duboka smeđe-crvena? Jep, ne bih te ni ja iz crvenih dala ;)

    ReplyDelete
  9. ti jesi definitivno tip za crvenu boju kose, ali ne ono nešto mahagoni i slično, nego baš crvena.
    i smeđa ti lijepo stoji, nema šta, ali ne kao crvena.

    ReplyDelete
  10. Slazem se apsolutno da si tip za crvenu kosu i sve ti nijanse super stoje, i ja sam bila crvena ali ako zelis promenu-promeni. Zelim ti Srecnu Novu godinu i da ti se ispune naajvece zelje-ali-pazi sta zelis-moze se desiti da to i dobijes!

    ReplyDelete
  11. Vidim da si i ti imala razne faze:D

    Samo ću reći- crveno, to si ti <3

    ReplyDelete
  12. Ubedljivo si najlpeša na drugoj slici u drugom redu, a sama kosa mi je najlepša na trećoj slici u trećem, volim crvenu kovrdžavu, šta ćeš :) Inače ti iznenađujuće dobro stoji ta srednje smeđa, ona na ženama najčešće izgleda previše obično, ali tebe stvarno čini nežnom.

    ReplyDelete
  13. "Žene sa crvenom kosom su žene sa stavom, ali se crvena ne prima se na svaku glavu" - skoro je to jedan matori odvalio svojoj ženi kada me je ova upitala koju boju koristim i da li mislim da bi njoj ta boja stajala. Možda je ovaj vrlo nepristojan stariji, ne mogu ga nazvati gospodin, u pravu, ali mu to baš nije trebalo. Sve u svemu tebi se ta crvena uvek lepo primi, pa ti....razmisli ;)

    ReplyDelete
  14. Slažem se, crvena je definitivno tvoja boja i rijetko kome stoji ovako dobro kao tebi! Što god odlučiš sljedeće, držim palčeve da ispadne onako kako si zamislila ;) I jedva čekam vidjeti fotkicu!

    ReplyDelete
  15. ...a di je ono kad si bila plavuša...:P

    ReplyDelete
  16. jao, i ti iz crvene u smeđu, ko i ja :)
    slažem se, crvena se najbrže ispire i zahtijeva posebnu šminku. javi kako je ispala nova boja!

    ReplyDelete