Saturday, November 30, 2013

Winter tag? Neka, hvala..


Godina 2004. Moja prva zima u Skoplju. Pored velikog francuskog prozora naredjane 3 cimerke i ja.
Endzi : " Vidi, prvi sneg!!!"
Lela : " Sad kad pobeli sve, biće divno!!"
Nina : " Jao, kako je romanticno!!!"
Moi :" MRZIM SNEG!!"

Toliko o zimskim čarolijama..

Malo konkretnih stvarčica, da zaboravim da je napolju minus beskonačno :))

U slučaju da rešim da se pokrenem i završim davno započetu lampu, jedan šareni abažur (jer mi je više muka od hirurškog svetla)


Novi ljubimci


Svim silama u borbu protiv hladnoće!!
Dostojan naslednik badem losiona (čak vrlo slično miriše) i  ulje od divlje ruže


Najtoplije cipele na svetu i uranjen novogodišnji dar


Dzemperi, kape, srednjoškolske čizmice nadjene na dnu jednog ormana i nova omiljena suknja


Darjeeling je doputovao u pravom trenutku


Kad mi dosadi rastezanje po podu


Hibernacija mode on. Probudite me kad se završi februar..

Umalo da zaboravim



19 comments:

  1. krasne su ti gležnjače :)
    i baš mi pašu tvoji postovi s novim ulovima.

    ReplyDelete
  2. Hoću ja ljubičanstvene čizme, sanjam o jednim takvim, smrc :(
    Volim tvoje postove, gotiva hehe :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Metro na Slaviji, 2800 din, imas i roze i teget :)

      Delete
    2. Jao što si me obradovala!!! Idem u ponedeljak odmah :) I ja hoću ljubičaste (to smo ti što smo bile crvenokose pola života, pa ostale crvenokose u duši) :*

      Delete
    3. *to smo ti mi, što smo bile .... pa se od sreće zbog cipeliški uzbudile i progutale pola rečenice :D

      Delete
    4. Zbunite zavesu, spustio sam se :)) Sad gledam racun. Nisu 2800 nego 2200 :))

      Delete
    5. Fantastično, samo da ima broja :) Ja već imam jedne ljubičanstvene, skechers, dečije hehe, samo su prastare već:)))

      Delete
  3. Moja mala sestra ima te ljubicanstvene gleznjarice, meni nije bilo broja.
    I ja neki dan tragala po svojim starim stvarima i nadjem odlicne gležnjarice iz 2000 i neke i skontam da ih iz nekog razloga uopste nisam nosila, a da su super. Dobro je cuvati sve svoje stvari. :-)
    Moj lajk ide za caj, kuglu od lampe, Kobasicu koja drijema, novi Balea losion i Revlon pink lak.
    Oko ociju i tu i tamo po licu mazem ulje od marelice, od Dr. Pashe koje ti preporucujem ako ima i kod vas.

    ReplyDelete
  4. Kako lep post... Iako ne volis zimu, imas divnu opremu :))) Abazur je mnogo lep, i lakici... ma sve :P

    ReplyDelete
  5. U potpunosti samrgudim s tobom, sneg volim iskljucivo ako sam u nekom suskavom kombinezonu i nosim minimum 3 para termo carapa... ne volem, eto. Dodji da prezimis kod mene, ovde sneg ionako padne svake 7. godine :D

    ReplyDelete
  6. Hvala i od mene za winter tag. Vidimo se na proleće

    ReplyDelete
  7. Joj super stvar i super stvarčice, posebno oba para čizmica i luster :)

    ReplyDelete
  8. Fenomenalan post! Nasmijala si me s naslovom, ja mrzim zimu i bez obzira koliko se borim s njom, izađem kratkih rukava :P

    ReplyDelete
  9. Ne volim ga ni na razglednici...mislim.. sneg :(
    Abažur je FANTASTIČAN i zaslužuje da završiš započeto ;)

    ReplyDelete
  10. joj, kakve cipele!
    a u mojoj egzotici i dalje 25+, sedim sad u 8 uveče u majci bosih nogu :D kad dođem kući za božić, ima da se šlogiram :D

    ReplyDelete
  11. imamo skoro iste cipele!
    moje samo nemaju tu žutu etiketu na jeziku.

    ReplyDelete
  12. I meni je zima lepa kad gledam kroz prozor. Lampa je predivna, a svidja mi se i shizzz suknjica

    ReplyDelete
  13. LJubicaste cizmice prelepe :)
    Ja sam nova pa http://fashionovertheainbow.blogspot.com/ ko je raspolozen :)

    ReplyDelete