Tuesday, November 26, 2013

L'Oreal Revitalift Instant Serum


Kao velikoj ljubiteljici seruma, ovaj Revitalift je kad - tad morao da završi u kolekciji. Posle mesec dana testiranja u raznim kombinacijama i na raznim temperaturama, evo njegove recenzije.

Tip kože - suva i osetljiva sa par mimičkih bora na čelu.


Proizvodjač obećava sve i svašta (kao da su u serumu mali crnci pa jedan pegla bore, drugi se bori sa kapilarima, treci vlaži kožu..


Moja očekivanja : nešto što će hidratizirati kožu, pripremiti je za dalja "mučenja", kreirati finu podlogu za puder a mozda, usput, i popeglati koju boru :)


Serum je lagan, prilično lepljiv, upija se brzo ali ne radi ništa više od, recimo, Balea Aqua Seruma. Ne saradjuje dobro sa puderima, saradjuje sa BB kremama, a bez kreme preko osećaj zatezanja je stalno prisutan.


Summa sumarum :

Za suvokošce nije. Odgovaraće mešovitim i masnokošcima.
Ne opravdava cenu od 15 E
Posle mesec dana ne opravdava ni jednu od onih 10 stavki na slici gore

Volim L'Oreal ali je ovo jedan od (retkih) proizvoda koji me je razočarao :(

Sledeci na listi za recenziju L'Occitane Fabulous Serum

5 comments:

  1. Huh, baš ne zvuči dobro! Mene bi od kupovine odvratio već taj alkohol na drugom mestu. Vala je baš teško naći stvarno dobar serum, pogotovo za razumne pare.

    ReplyDelete
  2. Hehe... svidja mi se ovo masnokosci... :) 15e nije malo, posebno ako nesto ne vredi toliko... odlican post...

    ReplyDelete
  3. Šteta bačenih para, nije malo :(
    Btw, off topic: pogledala sam jučer Draculu i toliko mi je grozna, dosadna i neuvjerljiva serija da sam je ugasila nakon pola prve epizode :)

    ReplyDelete
  4. Ja volim Loreal, ali nisam u ljubavi sa njihovim kremama. Vec neko vrijeme ih ne kupujem, kao ni Niveu i ne znam mozda grijesim i mozda sam i preskocila neku novu, a dobru.
    Pogledam sastav, a ono puno alkohola i silikona koji imaju ulogu samo da zakamufliraju i prividno ucine lice glatkim, obecavaju brda i doline, a u sastavu ne vidim neke antiage sastojke, ili su skroz pri dnu liste, u malim kolicinama.
    Meni zasad Balea cell serum i onaj hijaluronski od Afrodite rade svoj posao jako dobro i bojim se eksperimentisati bas sad u sred zime.

    ReplyDelete
  5. šteta što si potrošila 15 eura, al si meni uštedila 15 koje ću ja onda potrošiti na neku drugu glupost, jer ovo neću kupiti :)

    ReplyDelete