Monday, November 18, 2013

Jesenovanje


Ukradem, tako, nedelju dana leta i nedelju dana zime pa zbrišem na jesenovanje.

Isplaniram sve i svašta - Borinu nedelju, dodir Pariza, sajam knjiga, jednu izložbu, neki tamo koncert... a na kraju završim u domu svome, s' Erikom u ušima i hrpom strateški rasporedjenih knjiga (jedna za "uz jutarnju kafu", jedna za "pred spavanje", jedna dok čekam licnu kartu..

Onda u naletu inspiracije mesim, pečem, kuvam..pa malo kafenišem sa kokoškama mojim, malo se igram sa tudjom decom, puno hodam i dišem jesen..

Jurim se sa random psima po parku, zagledam šarene izloge, udišem rodni smog..

Na pešačkom prelazu me usvoji jedan pas. Povedem ga kući pa se malo mazimo, malo više hranimo pa onda tražimo vlasnika i u jutarnju šetnju idemo na pertlu (a kasnije i na kaiš a pantalone padaju)



Onda ja čistim a ona mi asistira..


i tužno gleda kad se pakujem..


ne znajući da će i ona skoro kući, svojim (ne)odgovornim vlasnicima..Bubica moja lepa, devojčica mala..

I tako..nekako s' jeseni..


12 comments:

  1. krasna pasica:)
    godišnji rijetko ispadnu kako smo planirali. nadam se da si se ipak odmorila

    ReplyDelete
  2. Ajme što je preslatka, sunce malo :))

    ReplyDelete
  3. Divan pas, ja ga ne bih vratila :-))
    Vidis da mu je fino kod tebe ;-)
    Salim se, nadam se samo da pravi vlasnici ipak lijepo brinu za njega, i da je sam odlunjao.
    Nekad je fino i raditi nesto sasvim deseto od onog sto isplaniramo.

    ReplyDelete
  4. Nekad se planovi izjalove da bismo dobili ono što nam treba. Putovanja često više iscrpe i uzrujaju nego što pomognu :) Ukradi pasicu, ne vraćaj ju lošim vlasnicima :(

    ReplyDelete
  5. udišeš rodni smog...baš kao i ja. kod nas minimalno još pet mjeseci smoga.

    nadam se da se ova ljepotica sama izgubila. ne mogu zamisliti da bi je neko namjerno pustio da odluta. ali opet svakakvih ljudi ima.

    ReplyDelete
  6. Pa divna si :). Ja sam u Beogradu ugledala jednog napuštenog zlatnog retrivera, tuga... Nadam se da se sretno vratio u svoj dom :).

    ReplyDelete
  7. Kucov je ljubav, kako neko može da izgubi ovakvog kucova? Da li si mu našla "vlasnike"?

    ReplyDelete
  8. Kako lepa kuca. Nasa macka se preselila kod moje mame (citaj: otisla u banju na rehab) posto ima traume od moje dece, i tako mi nedostaje, a ja sam je najvise kinjila po kuci i pokusavala da je vaspitam....

    ReplyDelete
  9. Kakve lepe oci ima, kako da mu covek ne pomogne <3

    ReplyDelete
  10. i ja sam ti takva...svakog psa bi vodila kući:) baš je preslatka!

    ReplyDelete