Sunday, October 13, 2013

New / old in


Kopajući po folderu sa fotografijama, slučajno naletim na materijal za nikad objavljeni kozmetički post. Ima od tad skoro mesec dana, pola proizvoda je potrošeno, druga polovina dobro istestirana.

Kako se izdešavalo milion pretumbacija na poslu, "manijacenje" sa preparativom svelo se na polovinu i niži cenovni rang :)) Ponekad imam osećaj da sam ponovo student :))

Pa da krenemo!


S leva na desno

1. Garnier plavo mleko za skidanje sminke - mladji rodjak zelenog Garnier. Bez boja, parfema, alkohola. Sasvim solidno radi posao i što je (meni) najbitnije ne izaziva alergiju i oči ne peku ako se njime skidaju maskara i ostala čuda. Dostojan zamenik zelenog rodjaka, samo malo redji

2.Garnier Olia 660 - preporuka svim crvenokosim devojkama koje traže svoju idealnu crvenu! U ovih skoro 10 godina koliko sam crvena (i posle milion isprobanih farbi/kolor šampona), jedini pandan mom voljenom Revlonu, povucenom iz prodaje. Puna, vibrantna boja, 2-3 nijanse tamnija nego na kutiji, bez amonijaka a u pakovanju idealan regenerator. Kosa je divno meka i mirišljava posle farbanja i prosto blista. ODUSEVLJENJEODUSEVLJENJEODUSEVLJENJE!!

3. Balea tecni sapun - jedini sapun koji mi ne isušuje ruke plus divno miriše

4. Balea Rio De Janeiro gel za tusiranje - divno mirise. Toliko.

5. Zirodent - jedina pasta sa ukusom cimeta. Svi je preziru, ja je obožavam :)

6. Aura cetke za tecni puder i ajlajner - VOLIMM!

7. Balea Urea krema za stopala - spasila me je kad su povukli voljeni Sholl i postala omiljena jesenje - zimska krema za ruke

8. Konjski balsam Regina divlji kesten, arnika, ruzmarin i nana - zapostavila sam vežbanje pa se preopteretila :)) Mažem i na mesta (po nogama) zahvaćena kuperozom i na smrznuta stopala

9. Rexona Formula 1 - patim na muške dezodoranse :)

10. Dove mousse za tusiranje - iako je pun SLS - a i drugih gluposti, jedini je krem za tuširanje koji umiri kozu zahvaćenu dermatitisom

11. Ebelin kokos - mada je bez acetona i divno miriše, necu ga kupovati više. Još uvek dovodim u red ispucale zanoktice :( a puno je obećavao..

12. Curaprox ultrasoft 5460 četkica i dodatak za čiscenje teško dostupnih mesta - kupljeno na Martininu preporuku ("Kao da pereš zube plišanom igrackom: :)). Period navikavanja je trajao malo duže ali sada ne mogu da zamislim da po zubima derem nečime drugim :)


Nastavak sledi..

15 comments:

  1. Evo mene da ti kazem da ja obozavam tu pastu, i redovno je kupujem, ja bih je pojela. Nekad i pojedem :-)
    Uvijek je imam pored nekih malo jacih, al nju samo radi te arome.
    A i ja patim na muske i mirise, i kojesta, pa cesto kupim Nivea men fresh roll on, ima mi posebno fin miris.
    Pripazi na moj naredni post, probala i ja Oliu, al u drugoj boji, nisam vise Snow "kose crne kao abonos" :-P :-)
    Kakva je to kravica ? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja je povremeno pojedem :treptrep:
      Kravica je tu cisto radi dekoracije :))) Uzicala je promoterkama :))

      Delete
  2. meni je ova baleina krema za stopala isto super za moje ruke fizikanera :)

    ReplyDelete
  3. Dobar je Balea sapun :). Sad me čeka farbanje u ljubičasto (imam spremnu boju), a nakon toga u proljeće vraćam se crvenoj. Moram zapamtiti da uzmem ovu, ali već ju gleduckam neko vrijeme pa mislim da to neće biti problem :D

    ReplyDelete
  4. Baaleini sapuni i krema za stopala su moji dugogodišnji pratioci a obožavam sve što se zove Dove :)

    ReplyDelete
  5. New old in :D genijalan naziv

    Balea krema za stopala je odlicna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma slobodno je mogao da se zove i empties :)) Ostalo jos malo gela i sapuna, sve ostalo..cedim zadnje kapi :)

      Delete
  6. Meni je Olia otkriće! Plava je savršena, kao stare Garnierove farbe, nadam se da se neće pokvariti u skorije vrijeme...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A i Curaprox si kupila, divotica <3

      Delete
    2. Stare Garnier s 3 ulja :ljubav: ali dobra je ova skroz. Da sam malo kvarnija, isla bih po parfimerijama i krala onaj regenerator :))))))))

      Delete
  7. Probala sam davno ovu Baleu za stopala, super mi je bila!

    ReplyDelete
  8. Meni je odličan zeleni Garnier za skidanje šminke, ali mogla bih i plavi probati ako naletim na njega :) Potpisujem ovo za Curaprox, najbolja četkica ikad! :D

    ReplyDelete
  9. Uh, moram priznati da nijedan od ovih preparata nisam isprobala, pa da ti verujem na reč. :)
    Zainteresovala me je ova četkica za zube i pasta na bazi cimeta, to ću probati sigurno. Kad mi prija u kolačima i za masažu, što ne bi i na zubima.
    LJubaccc

    ReplyDelete
  10. Uuuu ti svasta nesto lijepo imas tu.Najvise me zanimaju cetkice za sminku.Trazim dugo neke onako dobre pa bi mi preporuka dobro dosla.Da li se ove linjaju kad ih kosristis,kakve su za razmazivanja i tako to :)

    ReplyDelete