Friday, October 4, 2013

Kad mi kiša pokvari planove..


..povedem se Cekerušinim primerom :))

Frajle u player


 i udarničkim tempom pravo u orman. Pola sata truda, dve kese viškova i krajnji rezultat


Košulje na jednu stranu, jakne na drugu. Bandane u jednu kesu, marame u drugu. Kućna garderoba svedena na minimum a na dnu kesokutija sa garderobom za prodaju . Yepp, svaka druga košulja je zelena :))


Majice, benkice, farmerke, dzemperi, garderoba za vezbanje i svaštara :)

Obećanje sebi : za tri prodate stvari mogu da kupim jednu novu, vise ne kupujem zato što je popust i naci će se (migmig Matea :))

Počistila sam i dekorativu i sve oko čega sam se, i na trenutak dvoumila otislo je u kantu. Nema više kupovanja zato sto je slatka bojica (a nikad je neću staviti) ili zato što uz odredjenu maskaru ide još jedna..Trošim zalihe i kupujem pametno :)
U neseseru je ostalo ovo


Sad malo da se hvalim :)
Rodjendanski pokloni od nekog ko me dobro poznaje i od nekog ko me baš i ne poznaje dobro :)


Kucagedon je vrlo trudan, očekujemo prinovu svakog časa. Kad druga tura plišanih popišanaca krene da kevće i zavija, jadna li sam..:))))))


Odoh sad da se podsetim kako izgleda sunce..

19 comments:

  1. Svaka ti čast-to se zove pametna žena koja ne gomila! Moj orman tek čeka raščišćavanje, nekako ga sve odlažem...ne mili mi se :)
    Kucagedon, zavidim ti što ćeš da imaš popišance :)

    ReplyDelete
  2. znači i kod tebe propuh u ormaru :)
    stvarno se lakše diše, preglednije je i stekneš bolji uvid u ono šta ti stvarno treba i pristaje od odjeće, a šta su samo hirovi i bezvezni šoping izleti. i ja sam odlučila da od sada i pametno kupujem i pametno šijem.

    čestitam i na odluci da raščistiš šminku, a kucagedon neka brzo i lako donese na svijet male kučiće. a šta ćeš onda sa njima?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nek' sve prodje kako treba pa cemo da udomljavamo :))

      Delete
  3. E pa....odoh da sređujem garderober...e tako :)

    ReplyDelete
  4. Mudro, mislim to za negomilanje sminke. Al da se pohvalim, i ja sam se ovaj mjesec takodje prilicno dobro kontrolisala, i new in ce biti manji nego obicno. Napredak :-)
    Bice malih kuci <3

    ReplyDelete
  5. Blago tebi, eh da je tako promišljeno kod mene u ormaru i neseseru :D

    Baš sam danas pomislila kako imam stvarno previše svega :/

    I čestitam na skorašnim prinovama :))

    ReplyDelete
  6. Zelena rulz ! :)
    Ja sam sve ovo uradila pre jedno mesec-dva, i neverovatno je koliko se lakse osecam kad izbacim sve krpe koje mi ne trebaju, a koje su bile tu jer "sta ako zatrebaju meni ili mom nekom buducem detetu za 20 godina kada se u modu vrati BAS OVA kragna/boja/model..."
    A volela bih da imam tako veliki orman kao ti, zbog preglednosti.

    ReplyDelete
  7. Lijepa li si (zakašnjeli komentar :D). Tračale smo te na pivcetu :P :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cica maca s' heklovacom? Nema mi je nesto na ovim prostorima..
      Cekam izvestaj!

      Delete
  8. Sto se tice odjece to stalno preslaguje, dijelim, bacam, cistim. Ali sto se tice sminke nema sanse. Volim ja da nju organizujem ali ne bih mogla prestati kupovati gluposti. :D Bar ne jos.
    p.s. blago tebi, imaces kucice, kad budem imala uslove imacu najmanje tri psa :)

    ReplyDelete
  9. Zar me sve mora odsjećat na to da bi trebala pospremiti svoj ormar :D
    Sretno sa kupovanjem pametno :)

    ReplyDelete
  10. Eh, tako i ja krenem sve fino i uredno da slažem, a onda za dva dana ide suknja, suknja, bluza pantalone, džemper, bluza, džemper... :D

    ReplyDelete
  11. Kuca <3<3<3 duša, zavidim ti što ćete imati bebe. :))
    Svaka čast na reorganizaciji ormana, ja nikako da se nateram. :))

    ReplyDelete
  12. Koliko maslinasto zelene, al' neka lepo ti i stoji :)
    Javi utiske od Jevanđelja, baš me zanima kakva je knjiga..

    ReplyDelete
  13. Volim raščišćavanje ormara/nessesera :) I uvijek se čudim - od kud mi ovo!? xD

    ReplyDelete
  14. JA apsolutno ne umem da se rešavam viškova... a polovinu stvari ne nosim. I orman mi je mali

    ReplyDelete