Sunday, September 15, 2013

U inat kiši

Blatnjava, promočena, smrznuta..to sam ja ovih dana.
Radilo se prilično ..konjski :)

Ovogodišnji Seljolend sa najmizernijom ponudom ever i ja kao mali medved

(znam, znaaam ali šarena torba je jedina radna:)))

Taman rešim da nedelju provedem u krevetu, kad ono suuuuunce!
Najzelenije pantalone, šarena tunika i crvene mokasine (prljava kosa i otečen nos su moj lični pečat :)) i pravac napolje


a u plejeru

Još večeras je haotično. Već sutra se vraćam u normalni ritam i retrogradno čitam sve propuštene postove :))
Nego, šta vi slušate ovih dana?

16 comments:

  1. Zaljubila sam se u hlače koje nosiš na prve dvije slike :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da te nisam videla u onim crveno - sarenim, ne bih se ni setila da posedujem ove :)) Broj vece, al sta sad..:)))))

      Delete
    2. Baš htedoh ovo da napišem :D Baš su lepe :D

      Delete
  2. Imam slicne crvene mokasinke,samo imaju malo bijelog, a a sve mi se cini da sam ranije imala iste ko tvoje, ali su odsluzile svoj rok :-/
    Dakle, svidjaju mi se tvoje baletanke i crvena kosa :-)
    Slusam srednjevjekovnu muziku jer me smiruje, a i kantri. :-)
    Skontala sam da mora da sam u proslom zivotu zivjela negdje na americkom jugu, samo neke filmove i serije sa tim krajolikom gledam , uzivam , sutra bih se tamo odselila uprkos uraganima i Katrinama i prosto sam u deja vu fazonu dok to gledam :-)

    ReplyDelete
  3. Baš ti je lepo nedeljnoprolećnojesenje izdanje.
    Krasna muzika u tvom plejeru,dobar je za pozajmicu.:)
    Ja slušam divno pojanje popaca,jedan mi noćima peva uspavanke.:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaboravih,ptičice pale bi ničice i sve njegovo.:)

      Delete
  4. Slušam neka "baljezganja" ljudi oko sebe i pokušavam da se "isključim",...a trenutno https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LoEWmc60wJY.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diivno ti je ovo :)) Vidis, malo sam zapostavila Bublea ali vracam mu se obavezno :))

      Delete
  5. aiiiii što ti je lijepa tunika :)

    offspring, soundgarden, kula shaker...muzika moje kasne mladosti :)) i to onako po "starinski" sa CD-ova.

    ReplyDelete
  6. ovdje je slično vrijeme, ciklusi sunca i kiše i vjetra i tuče.
    ali ti lijepo izgledaš:)
    i super je muzika koju si stavila, sad idem malo preslušavat na jutjubu još!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nesto mi se cini da ce ti se Marica dopasti. Ispravi me ako se varam :)

      Delete
  7. Nema veze što je jesen na pragu, tvoj ''prolećni'' outfit je nesumnjivo razjurio oblake, sviđa mi se :)

    ReplyDelete
  8. šarena torba je radna:):) meni se inače sviđa miješanje boja.

    ReplyDelete
  9. Odlican je mix, volim sareno, sto vise sarenila-to siri osmeh, bar kod mene! Divna ti je kosa bas, bas...

    ReplyDelete
  10. I ovdje je slično vrijeme, ali ti tako lijepo izgledaš i po suncu i po kiši.

    Super fotke i styling :))

    ReplyDelete
  11. E, tašna koja je bila neprimećena bi mogla da se kombinuje sa ovim pantalonama, zar ne?

    ReplyDelete