Wednesday, September 11, 2013

The leprechauns made me do it!!


Izložba "Mitska bića" u Ramstore Mall - u može da se svede na jednu rečenicu :" Kad očekuješ puno, dobiješ šipak"..a nije da se nisu potrudili :)

Na ulazu Vas dočekuje Kerber koji liči na ofucano ćebence



Razroki Pegaz


Sasvim mi je jasno zašto je ovaj jadnicko morao da otima nimfe :)


Meduza koja je upravo povraćnula


Sad znam zašto je bio yatvoren u Lavirintu


Vratite mi Underworld!



Kentauri su mnogo lepši u Persiju Dzeksonu :)


"Bio jednom jedan zmaj.
Kakav zmaj?
Straaašan zmaj!!!"

Kad jos malo poraste, recitovaće nam slatku, malu, izvrnutu tortu :)))))


Moje omiljeno čudoviste. I ja hocu da sam Nesi!


Mnogo mi je daleko bio rog..a baš sam poželela da me teleportuje na Kostariku



Sirena što lici na Andreja Pejica..nenadoknadivo!


Trenutak izložbe! Da mu ovi novci nisu bili čvrsto zalepljeni, ispraznila bih mu ćup :))



Toliko od mene. Odoh da ganjam ostatke Tartan Armije po gradu :))

13 comments:

  1. Ivo, ja sam od tebe dobila dojam da je Makedonija jedan veliki kič. Ovo doprinosi tom dojmu još više. A i na faci ti se vidi razočarenje hahah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad Heakleu i Stobi zamenis spomenicima u baroknom stilu..Nije Makedonija, Skoplje je :) A ima jos jedan deo u fazi razrade nego da ne lepim jedno za drugim %))

      Delete
  2. Simpičatno.:)
    Da li je tužna slika gde sediš,a i ova gde pomno proučavaš čeljusti troglavog ćebeta slikana pre ili posle??!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije tuzna nego smorena :)) Kao da sam znala sta ce me docekati unutra..

      Delete
  3. Ja stvarno pocinjem imati neke cudne slike u glavi o Makedoniji :-D
    A sto ljudi vole kipove i kojekakve upadljive stvari cudo jedno :-)
    Jao isti Andrej skroz si dobro rekla, nasmija me :-)

    ReplyDelete
  4. Kako god bilo, meni se sviđaju fotke , super si pozirala uz ove sve kipove.

    No od svega ja samo vidim tebe kako si lijepa <3

    ReplyDelete
  5. Ubila si s komentarima slika, a odmah s prvim mi je bilo jasno kuda će sve ići. "Na ulazu Vas dočekuje Kerber koji liči na ofucano ćebence" i izraz lica potonulih lađa :D Ne mogu, umirem LOL!
    Meduza ima dobar grudnjak. Baš je fashionista.

    A ti si divna, prekrasna kosa <3

    ReplyDelete
  6. Gde se seti Andreja ? :))))) Liči...o, stvarno liči !!!

    ReplyDelete
  7. Sve su cure već rekle, stvaraš mi skroz neočekivanu sliku Makedonije :D

    ReplyDelete
  8. Kako ti je diiiivna kosa !!! :) Ja ne znam ko je Andrej... :D

    ReplyDelete
  9. hahaha Andrej Pejić look alike :) ova izložba možda nije bogzna što, ali mi ti izgledaš jaaaaako dobro! i uz malo kašnjenje odgovorih na tvoj upit na zadnjem postu...
    Stela

    ReplyDelete
  10. Joj što si me nasmijala s Andrejem, pun pogodak :))
    Kosa ti izgleda savršeno na svakoj slici :)

    ReplyDelete
  11. Heh Pepeljugo, pa ti živiš u Skoplju! Kao i ja! Ksenija je linkovala tvoj blog i tako završih na njemu. Malo sam ga pročešljala i shvatila da si u Skoplju. Lepo što sam te našla, a možda se i bolje upoznamo! Pozdrav!
    Maja

    ReplyDelete