Saturday, September 7, 2013

Miholjsko leto


Leto je bilo zrelo a mi smo bili mladi i glupi..

                                                           izvor

Ne znam da li to *mladi podrazumeva i *glupi ali ne vidim ništa pametno u bosonogom branju jagoda i čudnom osecaju kad ti zmija mili preko noge..



Uostalom, leto je bilo zrelo, jagode su bile zrele a mama je bila zrela za ludnicu..sama sa 4 deteta (nas dvoje i dva pozajmljena), jedno drugom do uva, a ne zna se ko je ludji i blesaviji..
Čudno kako se tih davnih avgustovskih dana provedenih na Vlasinsko jezeru sećam s' nostalgijom a znam koliko mi je tad bilo dosadno jer TV je hvatao samo prvi program RTS -a, nije bilo telefona a glavna je zabava bila pentranje po plastovima tek sakupjenog sena..



Sećam se čupavog ovčarskog psa koji me čeka u zasedi pa me zaskoči i celu ubalavi, a ja onako mala i slabasna ridam jer mi je oborio tanjir s' kolacima koji nosim komsijama..

Sećam se kristalne vode jezera i striktno zabranjenog kupanja jer je voda bila ledena a jezero imalo čudne virove (i svake godine uzimalo bar po jednu žrtvu)..

                                                     izvor

Secam se breza i pocepanog tura omiljenih farmerica, jednom kad mi je ona ista bosa noga skliznula niz granu..

                                          izvor

I borovih iglica koje smo sakupljali za neki lek za bronhitis..

                                           izvor

Secam se tetke botaničarke, od koje sam naučila da razikujem sve te divne biljke i da tačno znam sta koja leči i čemu služi..

                                                      izvor

Secam se mirisa sveže pomuzenog mleka i kravice Šarke koju smo jednom toliko razbesneli da nas je vijala skoro pola sata..

                                                           izvor

Secam se kad smo išli "u maline" pa je "neko" propao kroz žbun i kotrljao se niz padinu..



Secam se nane koja me tera da jedem borovnice za doručak, ručak i večeru (jer uvek sam bila poluprovidna pa su bili ubedjeni da sam malokrvna, a borovnice, jel'te, pomažu..

                                                izvor

Secam se granapa do kog smo pesačili 45 minuta u jednom pravcu (a u njemu samo napolitanke i pivo) jer drugog granapa tad nije bilo..



Eh taj kraj leta..uvek me "puca" nostalgija..

                                                izvor

15 comments:

  1. Joj, ovaj mi je tvoj post bas legao. I Balas i slike i sve.
    Daj tih borovnica malo vamo ;-)

    ReplyDelete
  2. Mene je jako umirio. Pomalo ti zavidim, i ja bih voljela zivjeti na slicnom mjestu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imala sam tu (ne)srecu da svaki avgust provodim na jezeru :)

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tetka ima vikendicu na jezeru :)) Stvarno je divno ali i uzasno hladno

      Delete
  4. vidi male pepeljuge i hipsterskih naočala :lol:

    krasno jezero!

    ja bih voljela da moje dijete ima ovakve raspuste.

    ReplyDelete
  5. Baš nostalgično. To nam valjda jesen radi i rođenani u septembru (ako se dobro sjećam) ;)

    ReplyDelete
  6. I kod mene kraj ljeta budi nostalgiju, nema pomoći :) Preslatka si na prvoj slici, totalna frajerica :))

    ReplyDelete
  7. Baš lijep post :))
    Vučem i ja sjećanja sa sela i s nostalgijom pričam o tome. Išlo se na selo u berbu kukuruza i šljiva. No, sjećanja su mi ful ograničena jer smo prestali ići radi rata.. Brat je stariji pa pamti sve.

    ReplyDelete