Monday, September 2, 2013

Exploring Macedonia, deo nekitamo

Za maslačka, pozdrav iz bašte


Vikend destinacija - selo Kučkovo

Manastir Sveti Gjorgiia (hvala Elena na predlogu !) se, na žalost, renovira pa je porta puna peska, kamenja prilicno bučnih majstora


Nastavljamo prema vrhu, mestu gde su se nekad pravile fine žurke i koncerti.


U pozadini se nazire Skoplje i NEVEROVATNA kolicina djubreta. Slomljeno staklo, plastične flaše, limenke na sve strane..


Bina zdrava i prava (prosto da čovek ne poveruje), simpatično dekorisana osinjim gnezdima..Ja inspirisana praznom binom dok nisam otkrila odakle se čuje toliko zujanje..


Jedna blogerska i kidamo oštro nalevo..


Bodljikavi cvetić


Sunce zalazi..




Manastirski kompleks iz ptičje perspektive

Ovce su nam preprečile put..


Ne znam šta je to u starim raspadnutim kućama, sto me toliko privlači..


Snow mi je bila u mislima kad sam škljocala ovo :)) Skoplje na dlanu, potok u dolini i pristojna količina drveća u blizini :)



Šećer na kraju - makedonska piramida :))))))))



Šta da vam kažem..bio je ovo jedan od onih bezveznih izleta..

9 comments:

  1. Maslačak otpozdravlja :) <3

    Bezvezan, ali su fotografije zato ljepše nego inače :)

    ReplyDelete
  2. Ko se to mene sjetio <3
    Ooo, pa da znas da bi se Snow rado zavukla u tu brvnaricu, bas imam neku slabost na drvene kuce u sumi :-)
    Slike su ti divne, divne, posebno balerina slika ( skontacec vec koja ;-) ) i ona sa krstom i oblacima. Ali cekaj sta je ono na krstu-neki reflektori ? Kvari mi ga taj moderni detalj ccc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reflektori, nego sta! Da sljasti!! :))))))))))))

      Kad bi ta brvnarica bila na prodaju..kad bi, kad bi..

      Delete
    2. Sticem utisak da Makedonci jako vole rasvjetu.;-)Pocevsi sa onim trgom pa na dalje. :-D
      Ako, ako... da se zna da Tesla i Edison nisu džabe postojali. :-))

      Delete
  3. Kad čovek pogleda slike teško da ti poveruje u ono "bezveze".
    Sve si ti to sa vezom povezala ;))))

    ReplyDelete
  4. a smiješ na izlet tako bosonoga u sandalicama, nema zmija? :)
    sviđa mi se se ova sa zalaskom sunca.

    ReplyDelete
  5. Maslačak <3
    I ja volim raspadnute kuće, ni sama ne znam zašto ali me odvijek privlače te derutne stvari :)

    ReplyDelete
  6. Volem ove blogerske ''namanikirane noktiće'' :)))) i te raspadnute kuće sa pristojne udaljenosti :D

    ReplyDelete