Wednesday, September 4, 2013

Čuvam noć od budnih..


Jutros u 5




7 comments:

  1. Fotografije su nesto najljepse sto sam vidjela u zadnje vrijeme :)

    Bas sam uzivala !

    Jel se ti tako rano ustajes ili tako kasno odlazis na spavanja?

    ReplyDelete
  2. Eto pozitivne strane nesanice, bar si u mogucnosti da vidis ovu divnost :)

    ReplyDelete
  3. Divne slike. :-)Podsjecaju me na more.
    Ja se izlijecih od nespavanja-vec dve veceri u ponoc spavam sve u 16.
    A znala sam sve do skoro u 4-5 biti aktivna kao sova. :-)

    ReplyDelete
  4. Wow prelepe slike! E baguje mi glupi blogger uopšte mi ne prijavljuje tvoje postove, nego primetih da te nešto nema i kao da proverim i imam šta da vidim :D

    ReplyDelete
  5. Al' si ga uslikala, svaka ti čast! Čista energija rađanja, najčistija energija sunca, koju mi obično prespavamo! Nego da nemaš možda ''mesec u devici'', pošto je on trenutno aktuelan, pa te ''radi'' i ne da ti mira?
    Vidiš, kad malo bolje razmislim, u stvari je dobra ta nesanica, kad bi videla ovakvu lepotu ;)

    ReplyDelete