Wednesday, August 7, 2013

U ritmu vetra - Exploring Macedonia part 3412






Kad se kockice konačno poslože, Indijanka Dzons se nadje na mestu koje stoji rame uz rame sa Chichen Itzom  :)

Par informacija za putnike namernike :

Opservatorija Kokino nalazi se u severoistočnom delu Makedonije, u bizini granice sa Srbijom, u ataru sela Kokino, na tridesetak minuta od Kumanova

Mnoogo više informacija OVDE





Ispred samog uspona prema opservatoriji je parking. Na žalost mnogih (a moju veliku radost), ne može se kolima jer su njive okolo u privatnom vlasnistvu :)

Simpatično dručtvance - Silvija, Poljakinja koja je sama naučila makedonski, fotograf i umetnica; Danijel Zvezdoznanac, naš lični vodič :)); MD puf pant, moi i 54 kila fotografske opreme

Strucno prelaženje iz sandala u patike, malo istezanja i pošli smo




Šljivcige, cvetići etc.




Konačno na vrhu







Daniel priča priču o poreklu, iskopavanju i korišćenju



Ovaj "srednji" vrh sa polumesecom je prvi nišan

Iza mene je Grčka, onda malo Albanije i jedna bogerska :)




Evo mene na prestolu. Naravno RISTE VAZ HIR je morao da se ukleše u nesto staro 6000 godina..

Daniel se popeo na nišan. Morala sam i ja, naravno :)) Ovde je stvarno neophodno staviti kamenje u dzepove jer užasno, najužasnije duva.


Jos malo kamenja





Kamenje tj. ekspedicija mora da se zalije


Opraštamo se sa opservatorijom do neke nove ekspedicije



19 comments:

  1. zadnja slika -savrsena....blago tebi ja se svacega plasim pa ne bi do gore

    ReplyDelete
  2. Uzivancija! Kako ovo dobro izgleda.. :)

    ReplyDelete
  3. Super slike, ona sa sesirom gdje stojis sama, ti je fenomenalna :-)
    Ma nek se taj potpisao na kamenje :-) :-p

    ReplyDelete
  4. The place looks so beautiful!

    ReplyDelete
  5. look mama, i'm on the top of the world ;)

    ReplyDelete
  6. Cheers! Pravi prašinarski roadtrip, feels like Arizona 70's... nego, gdje je taj vjetar, ako ga nema u kosi, ja ništa ne vjerujem...

    ReplyDelete
  7. prekrasno izgleda(š) :)
    i priroda i svijeće i planine i ti.
    i nema smeća i mislim da ti nije bilo prevruće;)

    ReplyDelete
  8. Koliko kamen i golet mogu biti lepi!
    Roze cvetiće si mogla da ubereš za neki suvi buket ili za metlice:)
    EKV-da!:)

    ReplyDelete
  9. Fantasticno mesto i slike! Btw odakle su patike? Moja mama trazi slicne svuda. :D

    ReplyDelete
  10. Kako je dooobro mesto! Podrazumeva se da bih ja bila lenština koju mrzi da se penje, ali mogu ipak da zamislim da se muka isplati.

    ReplyDelete
  11. Kako suuuuper, divna priroda i pogled, savršena avantura! :))

    ReplyDelete
  12. Volim sto toliko istrazujes svoju, i okoln zemlje. Trebali bi svi da se ugledamo na to. A sta ti je u onoj vecoj casi gde si sama? :)

    ReplyDelete
  13. Dobro, bre, oćeš čuka da mi stane?! Gde se pentraš? Daj te žestine malo da dođem sebi :)))
    Sjajno!!! ♥

    ReplyDelete
  14. Kako divno kamenje! Ja obozavam ovakva mesta, narocito kad nisu posecena, milina uzivati u pogledu i energiji mesta...
    Neka ste zalili :)

    ReplyDelete
  15. Opet sam svratila da pogledam fotke :)

    ReplyDelete
  16. Zakon, predivno izgleda! ♥

    ReplyDelete