Sunday, August 18, 2013

O nostalgiji, debaklu i bonus - pitalica - skitalica :)

Evo vam naslovna iz Nashville - a kao podloga



Nego, svake godine, krajem avgusta, opština Karpos organizuje "Karpošovo leto. Budu tu zanimljive svirke, koncerti klasične muzike, stand up..ma svašta. Ove godine zvezda leta bila je Crvena Jabuka :))
Takva blesava, k'o sto me tatko napravio, zaputim se ja na koncert.
Kontam nešto u sebi - kad nisam  mogla kao dvanaestogodišnjakinja, idem sad pa kud puklo da puklo..
Jel' da Vam pricam dalje?

Došlo mi je da odsečem uši posle pola sata. A basista je imao light show gitaru koja menja boje od zelenog preko plavog do ljubicastog.
Fotke su bljak, znam, ali..morala sam da zabeležim tu "posebnoću":))




Miloš mi je prosledio pitanja pa ću ja sad malo da odgovaram :)

1. Windows ili Linux?

Windows..to umem sama da popravim kad krahira :)

2.Omiljeni muzički instrument ?

A jel' moze 3? Od akustičnih bodhran, od elektičnih bass gitara i daire kad me stigne dert :)

3. Planina ili more ?

Volim vodu ali planina je planina

4. Samsung ili Apple

Apple

5. Da li igrate PS ili PC igrice?

Karijera je počela i zavrsila se sa Age of Empires :)

6. Omiljeni film, serija

Kuća čudnih dusa, Hustle

7. Omijena knjiga

Uh..spisak je prilicno dugačak :)

8. Blogovanje je za vas..?

Ispusni ventil

9. Ljubav je..?

Iluzija,uglavnom

10. Motor ili auto/

Noge

11. Vreme koje provedete za racunarom je..?

Klizno :) Kad se sprema projekat, ume i da bude 15 sati dnevno



8 comments:

  1. Neke želje bolje je da se ne ispune,poštediš uši i oči koječega...Probra li nešto valjano u celoj priči?

    ReplyDelete
  2. Vrlo lepi, interesantni, simpatični odgovori. :).
    Kod mene dolaze 29 avgusta, mada mislim da ću ovu svirku preskočiti.

    ReplyDelete
  3. Fina pjesmica, meni se nedavno bas vrtila po glavi :-)
    Jabuku slusala proslo ljeto,a dobri su bili, ili sto sam ja bila u raspolozenju Do neba, do neba....:-)
    Sto se ovih pitanja tice, isto mi je za 8,9 i 10.
    Pepeljuga,a ?
    Mi ti sad dodjemo ono kao Diznijeve blogoprinceze :-))

    ReplyDelete
  4. Znala sam da ce biti posebno na koncertu....Ljubav NIJE iluzija!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da jest. Šta je loše u iluziji?

      Delete
  5. Joooj, pa gde bas Crvena jabuka...
    Ura za odgovor na pitanje broj 10 !!! :))

    ReplyDelete
  6. Opa, novi stari blog :) Kad si komentarisala kod mene uopšte nisam shvatila ko je Pepeljuga s juga, sinulo mi je tek posle :D

    ReplyDelete
  7. a što novi blog?
    ako nisam previše radoznala :)
    ma nema veze glavno da se čitamo.

    ReplyDelete