Sunday, August 11, 2013

Igramo se :)

Barbara pita, ja odgovaram a posle pitam vas :)


  1. Balelina al' to već svi znaju :)
  2. Organizator, wedding planner, event manager, devojka za sve..you name it
  3. Što si tako mršava?
  4. Šta ce danas da se jede?
  5. Ne umem da ne radim ništa. "Opusti se i uživaj" nije moj cup of tea
  6. Rano jutro
  7. U sebe, u silu, da još uvek postoje dobri ljudi, da cu da dobijem na Loto - u  %)
  8. "Nada je hrana glupavih ljudi", reče neko nekad..
  9. Hrpu "stvari", životinje i par ljudi
  10. Negde daleko gde je toplo i još je pored neke vode..

Moja pitanja:
  1. Veština koju bi volela da poseduješ
  2. Pesma koja te prati ceog zivota
  3. Da si životinja, bila bi..
  4. Omiljeni strip junak
  5. Omiljeni stih
  6. Osobina koju ceniš kod drugih
  7. Osobina koju ceniš kod sebe
  8. Tvoja supermoć je
  9. Koncert na koji bi da odeš
  10. Ispričaj mi omiljeni vic

Devojčice - odgovaraice su
Evo vam i jedna letnja


14 comments:

  1. I ja mrzim kad me pitaju 'šta si tako mršava?', već mi se bljuje od toga :) i također najčešće po doma i ja stalno pitam šta će se jesti :D

    ReplyDelete
  2. I kliknem ja radoznalo da vidim da to nisam slucajno ja, kad ono-jesam :-))
    Odgovaracu i taman ga staviti sutra/prekosutra uz jos jedan post :-)
    Nego, jel trebam i ja svojih 10 pitanja za druge postavit ?
    A mastanje? :-)
    Tako bih i ja, na toplo i pored vode, to bi bio raj za mene :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pazi kas sam nesvesno skratila igricu :))
      A i ta masta..bezveze..kad ne umem da mastam kao covek..:))

      Delete
  3. Juuuuu, pa to sam ja na listi! :D
    Nisam još objavila nekozmetički post, planiram da to promenim sa onim svadbenim, ali ne mogu da makar ovde ne odgovorim na pitanja :)
    Moja pitanja:
    Veština koju bi volela da poseduješ - volela bih da imam makar mrvicu smisla za sport
    Pesma koja te prati ceog zivota - Hmmm, ne mogu da se setim nijedne, ne vezujem se mnogo za pesme.
    Da si životinja, bila bi.. - šta znam, verovatno pas i to od onih umiljatih, a smotanih koji izvuku deblji kraj :D
    Omiljeni strip junak - Hm, slaba sam sa stripovima, ne čitam ih već godinama, ali svojevremeno sam volela Hi Mena :D
    Omiljeni stih - Kad god treba navesti nešto omiljeno kod mene zapne...
    Osobina koju ceniš kod drugih - znam da je kliše, ali stvarno cenim iskrenost.
    Osobina koju ceniš kod sebe - pouzdana sam i odgovorna
    Tvoja supermoć je - lako pretvaram gomilu šminke sa stola u no make up look :D
    Koncert na koji bi da odeš - zvuči čudno, ali baš nisam žena za koncerte.
    Ispričaj mi omiljeni vic - kažem, slaba sam sa izdvajanjem omiljenih stvari, ako se setim dopisaću.

    ReplyDelete
  4. Hvala, balerina :*
    Napisaću narednih dana :)

    ReplyDelete
  5. Triput citaj, jednom se primeti medj' "prozvanima" :D Bice, bice, hvala na p(r)ozivu :))

    ReplyDelete
  6. ma to žene ljubomorne pa te pitaju šta si tako mršava ;)
    a zašto nisi narasla u balelinu?

    ReplyDelete
  7. Ovo je super tag! Baš mi je bilo zanimljivo čitati, btw. ja sam isto htjela biti balerina ili smetlar, hahaha :))

    ReplyDelete
  8. hehe jao moj mjesec :D (neka je neko primjetio :P )
    btw, i ja mrzim sto me pitaju sto sam mrsava :)


    Veština koju bi volela da poseduješ - Vjestina da uvjerim svog oca u suprotno.
    Pesma koja te prati ceog zivota - Walking on sunshine, volim da mislim da je ta :)
    Da si životinja, bila bi.. Da se bacim i na horoskop pa neka bude lavica :)
    Omiljeni strip junak - ne citam stripove, ali tu su uvijek filmovi :) neka bude Batman
    Omiljeni stih - Ajoj, cek da odem na tekstove Balasa, Antica i sl. Puni su mudrosti u malo rijeci
    Osobina koju ceniš kod drugih - Razumijevanje
    Osobina koju ceniš kod sebe - Neka bude isto to sto trazim od drugih :)
    Tvoja supermoć je pronalazenje izgovora zasto je neko los, zasto je uradio nesto lose, i zasto isijava negativnu energiju prema drugima
    Koncert na koji bi da odeš - Balasevic da uzivam u tekstovima i nekakvoj ljubavi za koju mislim da se osjeti na njegovim koncertima, i htjela bih na koncert neke super zvijezde tipa J.Lo, Beyonce, i Britney nekad davno, ne ova sad :D
    Ispričaj mi omiljeni vic - Joj nemam omiljenog, al znam da sam se smijala vicevima o zeki i medi, ima ih preludih :)

    Pozove medvjed sve životinje na rođendan osim puža. Jedan dan puž kuca medvjedu na vrata i pita ga zašto ga nije pozvao na rođendan. Medvjed ga lupi i puž odleti sto metara dalje. Nakon 20 godina, dolazi puž medvjedu i pita ga:
    - Jesi'l ti to mene malo prije udario?

    Čule životinje u šumi da medo ima listu za ubijanje. Svi se uplašili pa napokon uzvikne jelen da to više ne može podnijeti i da ide pitati medu je li to točno.

    - Medo, čujem da imaš listu za ubijanje.
    - Imam.
    - Jesam li ja na toj listi?
    - Jesi.

    Sutradan jelena nađu mrtvog. Drugi se ohrabri vuk i ode medi.

    - Medo, čujem da imaš listu za ubijanje.
    - Imam.
    - Jesam li ja na toj listi?
    - Jesi.

    Sutradan i vuka nađu mrtvog. Sljedeći dan se zeko pokupi i ode kod mede.

    - Ej medo, jesam li ja na toj tvojoj listi?
    - Jesi zeko.
    - A je l' bi me mogao brisati sa te liste?
    - Može, nema problema!

    Pouka:
    Komunikacija je sve.

    Napio se zec i pao u potok. Došli medo i lisica pa mu kažu:
    - Ajde zeko izađi, utopit ćeš se.
    A zeko će na to:
    - Odjebite vi kopnene životinje!!



    ReplyDelete
  9. Omiljeno pitanje, sta ce da se jede! :D
    Pravim post sutra i odgovaram.. :*

    ReplyDelete
  10. I moje omiljeno pitanje-sta ce da se jede! I ja sam mrzela pitanje-Sto si tako mrsava? A sada mrzim pitanje-Ne pusis,a?

    ReplyDelete
  11. Ajd, ne kasnim puno...:D pa kud prva?,.,posvetit ću se zadatku i prionuti odgovorno i temeljito..

    ReplyDelete