Monday, August 26, 2013

Djubrence

Prvi, a po svemu sudeći i poslednji, post ovog tipa..jednostavno mi se ne da da sakupljam praznu ambalažu..

Dekorativa


1.Maybelline 622 Gold Nugget - najgora senka EVER!! Ne pomažu ni vlažna četkica ni spužvasti aplikatori ni prsti..rasipa se na sve strane a teško skida. Pola lica pozlačeno a najmanje kapci :)

2. Revlon Driftwood - najomiljenija senka i moj HG kad su neutralne nijanse u pitanju. Prekrasna boja peska sa blagim shimmerom. Izgleda kao da je prosla i Sutjesku i Neretvu od besomučnog seljenja iz nesesera u neseser :) Naravno da su je povukli iz prodaje..

3. Rimmel Volume x 10 - sasvim prosečna crna maskara. Slabo se nazire to V od volumena ..ili je to do mojih trepavica..

4. Maybelline sjajic - dobijen na poklon. Grozan. Gust. Lepljiv. Mazivost 0. Bolesna ljubičasta nijansa sa srebrnim šljokicama..i jos ostavlja belu štraftu na usnama kad se osuši. Rekoh li već da je grozan?

5. Vichy Flexilift - bejaše nekad ovo moj HG puder. Ili nam je stiglo neko čišćenje magacina ili su ga u apoteci čuvali u izlogu. Jednostavno više nije to TO. Možda bi nekome sa mešovitom / masnom kožom odgovarao..ja ovako suva više i ne pomišljam da ga kupujem. Veliki minus je i to što 20% proizvoda uopšte ne može da se "izvuče" iz bočice..

6. Garnier BB za suvu kožu - retko kome odgovara, meni idealna :) Ovo je treća tubica koju sam potrošila. Mogla bi da bude za nijansu svetlija

7. Golden Rose eyeliner - ODLIČAN! Divna tekstura, puna crna boja, četkica taman onoliko elastična i debela koliko treba za finu crnu liniju. Ovaj je must, svi ostali se rotiraju :)


1. Amai Fresh - nema aluminijum, ima alcohol denat  %) Miriše čisto i sveže a moju (prilično osetljivu) kožu pazuha nije iziritirao

2. Balea Volumen - bez silikona ali i bez dodatnog voumena :)) Moja kosa ( gusta "žica") voli Baleu a posle ovog šampona ne treba mi feniranje. Kosa je lepršava, glatka i sjajna

3. Balea sprej za hladjenje stopala - fina stvarčica ali ne i neophodna. Pripazite ako imate žuljeve ili ranice po stopalima..boli k'o sam djavo :))

4. Balea losion sa uljem crvene pomorandze - nikako nije za "pred spavanje" a ni za kožu sklonu dermatitisu :( Jak miris pomorandze koji se dugo zadržava ( i ne da mi da zaspim). Jedva sam čekala da ga potrošim..


Nastavak sledi..

6 comments:

  1. Oduševio me naslov posta, čini da čak i đubre zvuči slatko i girly :D Taman ostajem bez eyelinera, uzeću ovaj GR u obzir.

    ReplyDelete
  2. Jedan Vichy puder je dugo bio i moj HG, koristila sam Aera Teint dok je jos bio u starom pakovanju i nijansama. Jeste da je imao isto zeznuto pakovanje bez pumpice, pa sam muku mucila da ga iscackam kad bi bio pri kraju, ali bio je super, pa sam se snalazila. I onda mu nataknu pumpicu, fol ga poboljsaju, al vise niti je vidio istog pudera, niti mogu naci nijansu.
    I meni je taj Balea sampon bio dobar, iako mi je kosa suprotnost tvojoj, a ok mi je i BB krema na koju su se mnogi zalili,ali opet te nijanse...ta tvoja mi je presvijetla, a tamnija za zimu ipak pretamna.

    ReplyDelete
  3. maybeline bb za suhu kožu je meni skroz ok. ne zategne mi kožu, to mi je bitno.

    ReplyDelete
  4. Draga Ivo, a gde nabavljaš ovaj Amai fresh?

    ReplyDelete
  5. Seti me ovo skupljanje ambalaže na vreme kad sam istu davala ovima što rade gostujući da mi napunjenu donose po paprenim cenama,naročito rexonu crvenu.Oni u svađi sa čitanjem,a ja sa lokacijom.Malo da se izjadam.:)
    Isto pitanjce kao od Tine.:)

    ReplyDelete
  6. Joj, nemoj prestati skupljati djubrence :D Baš ti je fin post. Kratak i jasan. Balea narančicu sam planirala kupiti početkom ljeta, ali sam zaboravila (godine...). Mislim da je sad kasno za tako svježe mirise. Iako, možda će mi dobro doći jedan boost tamo kad zaista zahladi.

    ReplyDelete