Wednesday, August 28, 2013

Djubrence, deo drugi


Nastavljamo u revijalnom tonu, ali pre toga

Hvala Anleah!


1. Balea pakovanje od smokve, sa bisernm sjajem - čim zvezda zapeče, izbacujem iz upotrebe regeneratore i ubacujem maske. Ova smokva (za razliku od regeneratora iz iste linije) radi svoj posao odlično (posebno u kombinaciji sa zelenom Baleom za volumen)

2. Balea univerzalna krema za lice i telo sa Shea Butterom - M.D. - u trebalo nesto za posle brijanja. Probala je i ja i odusevila se :)) Dugo mi noge nisu bie ovako glatke :treptrep:

3. Garnier mleko za skidanje šminke - standardno dobro, milionita potrošena bočica

4. Balea Nature pena za brijanje - čemu ovo služi a usto i ne radi? (nije za male majmune)

5. Balea brijači - pogledati prethodnu stavku


1. Sonia Rykiel Rose parfem i parfemsko mleko za telo - vuku se po kući skoro 2 godine (a mozda i više). Intenzivan, jak miris ruže..poklon kome se u zube ne gleda :)) Parfem se nekako i potrošio, mleko se pokvarilo..

2.Avene Cleanance K gel krema - razvikan i voljen (po blogosferi i forumima). Prvo sam se plašila da ga upotrebljavam često, onda sam skontala da mi lice ne reaguje burno (suva i osetljiva koža)..Posle 2 tubice i 4 meseca korištenja shvatila sam da nikakvu promenu ne vidim. Foto fleke još uvek stoje, ten ne izgleda svežije..promena nikakva..Preporuka za nešto drugo?

3. Alverde neven - zimus mi nikako nije odgovarao, sad je super :) Kod mene sve naopako %))

4. Sun Dance SPF 20 - užass!! Užasno mi se ljuste usne od njega a cink se uvlaci u sitne pukotine..

5. A-Z vitamini - ako ne reagujete burno na selen (kao ja) biće vam skroz ok


Kozmetičke pomagalice koje idu na djubre

1. Ebeline sundjerasti roleri - ovo je verovatno napravljeno za nekog ko ima retku i meku kosu. Ova moja žica..uhh..drugi motam, prvi se vec razmotao..

2. Titania četka (veprova dlaka) - pogledati prethodnu stavku

3. Ebelin popularno ciklama jaje - Damn! Za tri trackanja pola tube pudera. Neka hvala, koristicu prste..

4. Mučilica za trepavice (meščini Titania) - najužasnija užasna stvarcica ever. Nikad vise Titania!!

Sad je dosta..vraćam se čitanju u kombinaciji sa izležavanjem!

Umalo zaboravih - Amai dezodoranasa ima svuda (od parfimerija do seoskog granapa :))

16 comments:

  1. Ide puno toga na djubre :)

    Bila si bas vrijedna. Ako si koristila Cleanance k radi foto fleka nije najbolji izbor posto je ona vise za problematicnu i masnu kozu sklonu komedonima i miteserima. Ali barem si s njom pripremila kozu na nesto jace.

    I slazem se za Balea univerzalnu kremu, odlicna je !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Htela sam neki lagani hemijski piling :) Manje zbog foto fleka, vise zbog ujednacavanja tena..Predlog za nesto jace?

      Delete
    2. Ako bas zelis AHA kiseline onda Bioderma sebium serum, Uriage krema s AHA, Noviderm Boreade, ima ih jos, moram se sjetiti :)

      Delete
  2. Dobra mi je ova pjesma :) I više od toga...
    Spužvaste rolere imam jako dugo (ne znam čiji su), ali ih nisam koristila do ovog ljeta. Imam jaku, gustu i dugu kosu i često moram i po pet puta motati, ali išlo je nekako. Koristila sam ih samo za brze 'beach look' valove i to bih svu kosu podijelila na dva dijela i stavila dakle samo dva. Tako mi najlakše i brže. Nervira me što mi se ta čuda raspadaju dok koristim. Valjda je svaki put nešto otpalo s njih, čepovi na krajevima, žice iskaču, spužva otpada.. :D
    Ove dvije prve Balee (maska i krema sa shea m.) si uzimam u obzir. Koristim sada njihov regenerator u tubi za smeđu kosu kao i baš mi je dobar, za razliku od onog vulgaris od kokosa koji je blagi očaj :D.

    ReplyDelete
  3. gdje tebi ovo sve stane?

    uvijek se iznenadim u ovakvim postovima kod tebe, a i drugih nekih blogerki, koliko imate tih điđa i kozmetike. ovo ciklama jaje me dokrajčilo :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobila sam policu!! Samo za mene!!!!!! Doduse, 5 prisrafljenih i ismirglanih daski ali doobar projekat za dosadne zimske veceri..jos ne mogu da se resim kako da je nasaram :))
      Ako ti kazem da su mi ostali samo dezodorans i jedna krema a sve ostalo zavrsilo u kanti? :))

      Delete
  4. što je uopće ciklama jaje?

    super su mi ovi spužvasti uvijači..jednom sam i ja slične kupila..pa mi se kosa nasmijala u brk :)
    imam neku baleinu svijetloplavozelenu, univerzalnu valjda, dobra je. preporučam probati balein losion s ureom, lagan i odličan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa bjuti blender :)))) I ja ponekad pobrljavim :)))

      Dobra je urea, dobra !

      Delete
  5. Taj Balea shea butter zvuči super, treba mi neka fina mazalica za tijelo :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fina, nije teska i masna, mirise na cisto i cena je bas ok :))

      Delete
    2. Ja danas završih u CM-u i našla sam kristalni kamen! Pošto si ti stalno u potrazi za zdravim dezodoransima, pogledaj ima li ga i kod vas. Ja ću sutra da ga testiram, čula sam svašta dobro o njemu, baš da vidim.

      Delete
  6. Te pene za brijanje su takvo sranje, da izvines, bar meni. Koristila sam i neku iz avona i ne bih je nikome preporucila, meni se od toga jos vise upali koza i sve bude bljak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setih se tebe kad sam prokinjala ove brijace :))

      Delete
    2. Taman sam pošla pisat kako sam ove brijače frljacila u smeće sve do jednog i zainatila se i otišla kupit onaj muški Gillete Fusion brijač od 25 maraka, više! 'Ću se ja kasapit s ovim tupim govnima, e nećeš, nego ćeš se brijat ko gospodin čovik!

      Delete
    3. dok mi ova pjena nije uopće loša :D

      Delete