Monday, July 29, 2013

Kako ubiti dosadu na 50+

Današnja skopska razglednica


Volim kad je toplo ali ovo je i meni previše :) Da sam na nekoj plaži sigurno mi ne bi smetalo, ali ovako..
Osim sto živim na lubenici i paradajzu, izlazim samo kad moram (a da nije noć) i gledam serije :)
Šta je to na spisku, kad sve serije čekaju septembar :

1.Crossing Lines
"Kupila" me je na prvu i sad s' nestrpljenjem čekam ponedeljke :)

Volim deda Donada a Wiliam Fitchner mi je bio omiljeni lik u Prison Breaku :)
Brza, dinamicna serija koja drzi paznju. Grupa policajaca sakupljena odasvud bavi se slucajevima otmica i pljački. Vise ovde

2. Devious Maids
Jedna od onih za pred spavanje :) Simpaticna ali ništa posebno..Ko je voleo Domacice, dopašće mu se..link

3. King & Maxwell
Ona prelepa i ume da (se) bije, njega obožavam jos od Closera


Simpaticna detektivska serija s' posebnim osvrtom na Edgara <3 :)))

4. Perception


Vooolela sam ga u Vilu i Grejs, ovde ga obožavam :))
U hipu sam odgledala prvu sezonu i sad lagano uplovila u drugu. Univerzitetski profesor pomaže FBI - u
u nizu zanimljivih slucaja. Link

5. The White Queen


Radjena po knjizi Filipe Gregori, prica o ratu izmedju Lankastera i Jorka i borbi za engleski presto...taman za pred spavanje :))

6. Miss Fisher's Murder Mysteries


Melburn 1920, jazz klubovi, perle i perje i jedna prelepa žena kojoj je dosadno  Link

Toliko od mene. Ako imate jos neki predlog, samo napred!

21 comments:

  1. Kao da sam znala da je post o serijama pa sam već ovdje :)
    Ja ove vruće dane krartim uz SOA, sad sam se baš navukla!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad mogu da kazem I told you so :))
      Probaj ovo prvu, nesto mi se cini da ce ti se dopasti :)

      Delete
  2. E, ja ti isto pocela Bijelu Kraljicu gledati. Sve sam Filipine knjige procitala, pa racunam da je i serija entertejning :-D
    Jesi ti citala knjige ?
    I ta prva me mami na gledanje. Jedno vrijeme sam bila navalila na serije, ali sve mi moje zavrsile,pa se opet bacila na filmove. Cekam da opet pocnu Walking Dead, dotle gledam True Blood. Napolju je pakao, ja ni na plazi nisam iz vode izlazila, imala sam osjecaj da mi koza cvrci :-/

    ReplyDelete
  3. U, moram gledam ovu poslednju :D
    A prelepi glumicu koja zna da se bije sam gledala u X man-u preključe (unosila sam svoju dnevnu dozu Vulverina :P) :)))

    ReplyDelete
  4. Crossing Lines se čini zanimljiva, ću da pogledam :D Eh da, i Vikings mi je na watchlisti već neko vrijeme :D

    ReplyDelete
  5. odlicno, taman mi trebaju nove preporuke...
    Trenutno gledam nove epizode True Blood na kasicicu, cekam Castle-a i nove epizode Breakig Bad (ako nisi, pogledaj obavezno)... Navukla sam se sasvim slucajno na Happy endings, to je jedna od onih "za pred spavanje"... Preporucujem :)

    ReplyDelete
  6. Ova Bela kraljica mi zvuči obećavajuće ....
    Serije ne gledam, nisam nikad ni čula za sve ovo, nažalost, nedostatak vremena čini svoje u nekim oblastima...

    ReplyDelete
  7. op op op, nove serije!
    zapisala sam si par koje mi se čine baš za mene:)
    hvala.
    kod nas je noćas bilo nevrijeme, i više nije 38. nadam se da će tih 50C uskoro nestati..to jest, pasti na niže;)

    ReplyDelete
  8. Huh, pa da li je moguće da baš ništa od toga nisam gledala??? :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja isto to razmisljam, a bas sam fan serija :) Bas su mi trebale nove preporuke. Ja sam poslednje pregledavala Banshee i The Following. Izuzetno uzbudljive, po jedna sezona. I krenuo mi je novi Dexter :)

      Delete
    2. hahahah i ja sam ogroman fan svakojakih serija, ali niš´ od ovog nisam gledala. jedva čekam malo da ih pročešljam :)

      Delete
  9. Meni brzo dosade te krimi serije. Ja sad pred spavanje gledam Web therapy, volim Lisu Kudrow, a i tema mi je bliska :D.

    ReplyDelete
  10. ja ne gledam serije a i ni filmove, mozda samo ako naidje na tv-u ponekad ocajne kucanice, a ako nisi gledala Breaking Bad, onda moraaas =D
    a sto se tice vremena, mrzim ljeto, volim jesen =D

    ReplyDelete
  11. ajme ništa od ovog nisam gledala... morat ću spremiti za crne dane ;)
    trenutno sam na sons of anarchy i jednom tjedno dexter i true blood :D
    nekako mi najdraže odgledati čitavu sezonu nego epizodu po epizodu, mrzim to čekanje :P

    ReplyDelete
  12. ok, za prvu seriju sam prvi put čula ali odmah počinjem da gledam, glumačka postava mi je fantastična! pogotovo kad sam ugledala jaqen h'ghar-a :D

    ReplyDelete
  13. Orange is the new black je fanstastična serija. Pogledala sam 1. sezonu u 2-3 dana možda. Ne možeš stati kad počneš. Sjajna je!
    I ako voliš Šerloka Elementary, ako već nisi gledala.

    ReplyDelete
  14. Ja sam trenutno navucena na Mad Men. I hladnu lubenicu. po mogucstvu zajedno, u ogromnim kolicinama :)

    ReplyDelete
  15. Fitchnerove jagodice s očima, jao...! Zavidim na ovakvom izboru, tv signal u mom selu fata samo reprize...al zato knjižarim do besvijesti

    ReplyDelete
  16. E, hvala ti puno na svim ovim informacijama. Ja ne vidim ni tv niti knjige. Heklam.

    ReplyDelete