Saturday, July 6, 2013

Kad je odmor umor

Jedna vrlo simbolična, preslika raspoloženja

Dve nedelje odmora - prva paklena, druga ledena..
Za paklenu se pripremih, za ledenu baš i ne...i tako sam hodala danima u 3 broja većoj košulji i srednjoškolskim zvonaricama..smeška živa..

Gomila vrišteće dece u rasponu od 6 meseci do 10 godina uglavnom mi je pravila društvo.
Išlo se tu i na neke izlete, stogodišnjicu mature, ponoćne svirke..svašta nešto.

Susretalo se sa ljubavima starim..i onima jos starijima..

Kafenisalo sa prijateljima koji to više nisu..

Putovalo se raznim prevoznim sredstvima i susretalo sa raznim ljudima.

I po redovima se čekalo..

Malo se šopingovalo (baš malo), malo jelo, malo vise pilo..

Dočekale su me 4 srećice (puni se polako postcard wall), jedno iznenadjence (koje me prilicno iznenadilo, jel'te %)), mačka uvaljana u čičkove (jer se smucala po komšiluku), moji buvljivi kučići i pozna jesen..

Slalo se svašta nešto, onako, iz mesta kroz koja sam prošla..

Jedno čudesije vec je trebalo da stigne i poželi srecan rodjendan :))

Kad me ne bude mrzelo, dobijate nekoliko izletničkih, jedan hmm..i jedan vrlo fešn post :))

Samo mi žao što s' Marom kafu ne popih..al' biće i dugih prilka :)

10 comments:

  1. Nemoj da te mrzi.... "neko" voli da putuje s'tobom ;)

    ReplyDelete
  2. uff stare ljubavi i one još starije...uvijek jedna luda priča :)

    ReplyDelete
  3. To je onaj feeling kad nakon odmora jedva čekaš posao i rutinu da se odmoriš :)

    ReplyDelete
  4. Pišuvaj nam, pišuvaj :). S kakvom si to djecom bila i kakve si nekad ljubila (ovo radi rime) :D.

    ReplyDelete
  5. i ja hoću to o ljubavima starim ;) I meni je moj odmor bio dve nedelje dosade, tišine i umora....grrrr....ali to je bio stari, u avgustu-septembru me čeka novi odmor i njega ću pošteno da nateram da me nauživa :)

    ReplyDelete
  6. nadam se da te vrišteća djeca nisu previše smorila :)

    a šta si obukla za stogodišnjicu mature?

    ReplyDelete
  7. putovanja..umore, ali se isplate.i onda ti bude milo vratiti se u rutinu :)

    ReplyDelete
  8. ta i takva putovanja su potrebna...ponekad, ne prečesto..da se staro pozdravi zauvijek i ostavi tamo gdje mu je i mjesto ;)

    ReplyDelete