Sunday, July 14, 2013

Iznad grada (Exploring Macedonia part dvestatrijes'četri)



Indijanka Dzons, bez biča i sa dva broja većim šesirom


Na tapetu obilazak srpskih sela u okolini Skoplja

Kučevište


Banjani, St. Ilija





Stairway to heaven




Jedan nepismeni spomenik (ali vrlo patriotski :))


Seoska idila
Uvek mi na tim uskim vijugavim putićima oteža noga na gasu a onda ispred mene..


Na vrh brda
Iva mrda..


Destinacija Čučer Sandevo, etno restoran "Čardak"


Pivili!! (sto rek'o Ribafish)


Dve bonus fotke zato što su mi nešto posebno lepe a to se retko dogadja :))


34 comments:

  1. Sve su ti fotke posebno lepe.I ova mesta koja si obišla baš imaju draž..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niko nije primetio da mi viri etiketa :))))))) Kakvih sve seoca ima..posebno su mi draga ona sa 3- 4 kuce i jednim matorim bracnim parom :)

      Delete
  2. Prva fotka<33
    Divna ti je suknja :D

    ReplyDelete
  3. skoro smo bili u banjani kod druga u vikendici,nisam znala za manastir-bas mi se dopada.a restoran cardak ja se jednom odlucila da odem i bas potrefila selsku slavu i vasar :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I bre!! ;)) A kad je taj vasar? Ja bi' da idem :))

      Delete
  4. Indijanka dzons :-). Fine su tebi sve slike. Lijpea je Makedonija, da mi je jednom obici sve zemlje bivse nam juge,uzdux i poprijeko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A u svakoj zemji imas ponekog za kafe - pauzu :)))

      Delete
  5. Baš volim ove putopise, a tek kad vidim hranu, pomahnitam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Au, sto je bila dobra ova salatica od plavog patlidzana sa orasima, sad mi voda ide na usta :))

      Delete
  6. Predivne fotke,posebno mi se svidja ona sa stepenicama :)
    Kosa ti je bas zdrava i sjajna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdrava jeste (mada sam u zadnjih mesec dana promenila 3 boje) a sjajna je od kokosa :)) Spojim lepo i korisno :)))))))))))

      Delete
  7. lijep post, prva fotka je baš posebna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedna iz edicije "Asterikse, dodje mi da skocim".:) Steta pa se klisura i planinski potok ne vide

      Delete
  8. Šešiiiir :)!

    Samo hodaš, hodaš :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Posto mi dupe moreta videti nece, dogovor je da svakog vikenda obilazimo po jednu destinaciju u Makedoniji :))
      Nemam kako da ti posajem sesir..jedino po golubu :))

      Delete
  9. Ajme, divne fotke, prekrasno iuglwdas! Moram posjwtiti Makedoniju, to bas jako zelim! Ilina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zvala sam vas jedno 8 puta i necu vise :))

      Delete
  10. baš si lijepa. i slike su lijepe:)
    sviđaju mi se ti putopisi, zamišljam da je bilo vruće i puhao je vjetar i penjala si se sto godina na vrh brda:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo je vrelo i puhao je vreli vetar i kamencici su mi upadali u sandale i stalno je nesto suskalo po zbunju ali kad sam se popela na vrh..nirvana :))

      Delete
  11. Evo mene da ti posaljem puse i da ti kazem da divno izgledas i da se sad i meni obilaze srpska sela :D

    ReplyDelete
  12. Sve fotke su lepe, ali ove na kojima si ti su bas, bas divne, izgledas bezbrizno i srecno :)

    ReplyDelete
  13. jako lijepe slike, sela i samostan su baš živopisni, a ti fotogenična!
    sviđaju mi se takva putovanja, ja nikako da se odlijepim i odem nekamo.

    ReplyDelete
  14. Znaš ono kad čitaš komentare od dvije, tri riječi na nekom fashion blogu? E sada ću i ja tako...
    Kako si lijepa. Super haljinica. :D (Izgleda da se šalim, ali ovo mislim ozbiljno)

    Nedavno sam, baš kao i ti, došla na ideju da obiđem neka mjesta u okolini Sarajeva. Godinama tu živim, a nisam nigdje makla van grada. Baš mi je to bezveze, da ne kažem glupo.

    ReplyDelete
  15. divne fotke, a ti si ljepotica :)

    nego fali mi teksta, ja se navikla da ti ponešto napišeš u ovakvim postovima i drago mi je pročitati, pa eto ako ti nije mrsko sljedeći put malo više napiši :)

    ReplyDelete
  16. Slikite se PREKRASNI!!! Sheshirot mnogu ubavo ti stoi :D

    http://ilovefashionizabela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Indijanka Džons uvek dobro izgleda na fotkama, a ove bonus su zaista ♥ :)
    Kao što jednom rekoh....baš volim kada me TI provedeš kroz neke zemlje i predele ;)

    ReplyDelete
  18. super fotke, big lajk za novi avatar :D

    ReplyDelete
  19. Ivana, divno mi izgledas na fotografijama!
    Blistas, bravo!
    Svidjaju mi se ovakvi postovi, toliko ima slatkih mesta gde se moze naci neka zajednicka nit i uzivati u caroliji koju sve to pruza :*

    ReplyDelete
  20. Divne slike, bas nekako bajkovito i starinski sve to izgleda.
    Tvoja kosa....evo me pozelenila sam ko tvoja pozadina :-D
    Sva moja ko jedna tvoja pletenica, smrc :-(

    ReplyDelete