Tuesday, July 16, 2013

Čega se pametan stidi..


Upoznala sam vas prošlog leta sa Prometejem i Aleksandrom pa rekoh da vam dočaram i ostatak Letećeg cirkusa.

Kad okrenete ledja Aleksandru i predjete preko Kamenog mosta, zateći ćete sledeće :
Pogled levo - Teatar, Muzej VMRO, Jevrejski Memorijalen Centar

Pogled desno - Stone Bridge hotel, Arheoloski muzej i Karpoš koji više lici na Kraljevića Marka (sve sagradjeno u zadnje 2-3 godine sem hotela)

Ispred hotela smoreni lavovi koji bljuckaju vodu u vidu vatre


Ispred vas Olimpija u svim stadijumima trudnoće sa fontanom koja menja boje


A ispred nje Filip II koji domahuje sinu preko reke ('Aj vraćaj se kući, proslo 10 sati)

Filip, naravno, nije osvetljen ali zato je poslovna pratnja obojena u sve nijanse ljubicaste i roze


i ima tirkiznu fontanu


Momenti od prethodnih dana

Most umetnika


Ako se pitate ko je ovo pa..Toše! Kako ga niste prepoznale???


Još jedan most (ne znam kako se zove) koji vodi do Arheološkog muzeja (to je ono zdanje na crveno žute štrafte sto po danu izgleda lepo ali zato nocu..)


Konje više i ne slikam. Ima ih za 3 Ljubičeva.

I posle se pitaju odakle ovoliki stranci... pa dosli ljudi da se smeju.

24 comments:

  1. je li ovaj most zaista toliko osvijetljen noću?
    ti si mi lijepa.
    most mi je lijep.
    pod dojmom sam koliko struje se troši.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I osvetljen i ozvucen (onim pistalom sto tera zivinu)
      Da vidis izbliza, ne bi ti bilo lepo :))

      Delete
  2. Jao,koji je logičan razlog tolikog šljaštenja i kako je šetati među toliko statua jezivo osvetljenih,kazna za oči?!?
    Na sijajućem mostu jedino valjaš ti(tvoja tunika i lanene pante,ako dobro vidim),kao da si zalutala.:)

    ReplyDelete
  3. Na prvoj slici lavovi koji se bore za naklonost lavice. :p

    ReplyDelete
  4. Misle ljudi na budućnost. Jednog dana će se misliti kako je Skopje bilo središte evropske kulture i umjetnosti :D.

    ReplyDelete
  5. o bože koliko svjetla i boja, dođe mi da lupnem glavom o zid :D

    ReplyDelete
  6. zakonom zabraniti ovakvo mnoštvo boja ;)
    ali zato si ti krasna <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. U jednom trenutku sam pozelela da si izvadim oci..

      Delete
  7. Pola vremena kontam da si u Las Vegasu :D. Lijepa si, jako.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jos palme nam fale (ali one su predvidjene za gradsku plazu pored reke (zapremine 3 litra)

      Delete
  8. Cita moja Mara juce naslov posta,a ja sedim na krevetu i reko mora da je o spomenicima i Skoplju. :D Vidi, otvoren je most umetnika,to se radilo kad sam ja bila. Moram doci opet da vidim sta ima novo. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A bila si mi na pameti dok sam pisala :))))))))

      Delete
  9. Obožavam svjetlost i boje:))))

    ReplyDelete
  10. Huh, ala se Skoplje promenilo :O
    Divno izgledaš u belom kompletu!

    ReplyDelete
  11. a je l'ovo sve blizu jedno drugoga ili je razbacano na više različitih lokacija?

    malo me sludiše ove ulične lampe na mostu umjetnika hahaha

    ReplyDelete
  12. Auhh, arhitekta se izgleda bas pogubio u svojim anticko megalomanskim zamislima :-)
    Koliko kipova, koliko rasvjete, oci me zabolise :-)
    I sta-to stvarno Tose? Valjda bi trebao liciti :-)
    Ko u Vegasu kad hoce da docaraju Veneciju :-D
    Al ti mi divna

    ReplyDelete
  13. Lijepa ti je frizurica na zadnje 2 fotke ;) a ove fontane...bome ko u Vegasu :D

    P.S. evo mojeg iskustva s Cleopatrom. Mogu reći da sam nakon toliko hvalospjeva i pogledanih videa očekivala da bude skroz lagano i uredno, a kad ono iznenađenje. Pasta se već nakon par poteza počinje topiti pa treba brzo s njom raditi. Inače super rješava dlačice i bezbolno je (barem meni bilo :)). Probaj ako imaš živaca, vremena i tako to :D

    ReplyDelete