Monday, July 29, 2013

Šta je bloger bez interneta..

Perfektna muzicka podloga

Net odbija saradnju dok se napolju dešavaju "vrneži so grmeži". Otvori mi mail (ako ga lepo zamolim) i toliko..Sve što ima vise od 2 fotke - uzaludno i pokušati..

Štab, podnevna kafa, besplatan wifi i jedan "360inešto strikes again" odavno naredjan..

Prizivanje leta


"Ena, gde si nestala? Nedostaješ nam!!"


Domaći zadatak za dobro raspolozenje


Barbara <3

Rogati komšija (nesto mi se javlja ko ce se posebno "obradovati" :))


"A jel' ti moraš baš sad da čitađ?"


Omiljene djindjuvice ovih dana


Sad odoh da se ušarenim i zveckam narukvicama..

17 comments:

  1. Hoćemo li prezimeti ovo proleće i doći do tog leta?
    Savršeno ga prizivaš i stvarno ne razumem šta mu još treba...

    ReplyDelete
  2. I tako ja kliknem na play, pročitam post, pregledam slike, isklikćem na sve linkove, zatvorim stranu i prekinem pesmu! -_-

    Haljina i ova tvoja umiljata stvorenja su mi ulepšali popodne. :)

    ReplyDelete
  3. Bloger bez interneta je = muha bez glave :-)
    Barem ako sam ja u pitanju :-)
    Divne su ti sve zivuljke i maca sto je smjesno legla, i divni cuko i ta koza jer ja mnogo volim koze :-)
    I dobar taj sastav i tvoj prsten :-)

    ReplyDelete
  4. aww koja slatkica od psa <3 :)

    ReplyDelete
  5. Sve, ali ono lepo ponasanje mi je nesto najlepse sto sam ikada dobila u lancanom mailu!

    ReplyDelete
  6. A ja se pitam što te nema :). Kako t imaš lijepe životinje! Hoću i ja šarenilo, danas smo imali prvi pravo topao dan. Došla sam sebi!

    ReplyDelete
  7. Pa vidim ja nema te nigde...
    Pa menjaj provajdera!
    Lepe su ti džidže i ljubimci :*

    ReplyDelete
  8. koliko boja!!:)
    ajde nek ti se taj net konačno vratiš, fališ u ovim prostorima..

    ReplyDelete
  9. volim sareno, volim, bas lepo prizivas leto...i super je post. Sto se tice pusenja, uz tebe sam, kad budes resila, ja jos sebe ne smatram nepusacem, to je dug proces. Videcemo ko ce biti jaci

    ReplyDelete
  10. istina, jako se primjeti da Ene nema :(
    narukvica i prsten prekrasno izgledaju... ali nenalakirani nokti ccccccc

    ReplyDelete