Sunday, June 23, 2013

Šminkica, deo drugi


Idemo dalje :)
Kritikuje me Žana sto su mi goli noktici. Izvini, na terapiji su!


Uporednim testom Eveline SOS -a i Eveline 8in1 otkrila sam da je ovaj drugi izuzetan. Za razliku od SOS- a, ne isušuje zanoktice i stvarno pomaže. Ogroomna preporuka!

Ovaj Rapsodić jos nisam imala u kolekciji :)

Olovke za usne

Avon Terracotta - postojana, kremasta, lako se nanosi a tesko skida. Prilicno je tamnija od karmina parnjaka i vise lici na karamelu nego na terracottu

Malena 205 - idealna malinasta boja. Vrlo cesto je nosim samu sa malo labela


Malena tečni puder u nijansi 2 (neutral to yelow)


Gust, odicne pokrivne moći, lako se blenda i ne uvlaci u bore i pore..nijansa idealna (konačno). Cena jos ideanija - 2,5 E za 30 ml. U poredjenju sa Vichy Flexyliftom (mojim HG puderom do sad), odnosi pobedu za 3 koplja (posebno kad je cena u pitanju :))


Malena sjajevi
Jos jedan dobar prizvod iz Malena porodice. Divne letnje nijanse, prilicno postojane. Nisu lepljivi i ne razlivaju se. Cena 2,5 E


Četkice su malo čudne i traže praksu ali kad se jednom naviknete, sve je ok. Naravno da mi je ova od tamnijeg pala dok sam swatchala :)


Essence 55 Shrimp me up - senka koja je postala idealno letnje rumenilo

Rimmel Volume X 10 extreme black


U Cosmu je akcija - 50% popusta na Rimmel maskare. Pristojna crna maskara, treba je jos malo "razraditi"

Ruby Rose Glitter all ni one šljasteća olovka za lice i tele. Iskreno, nemam pojma šta ce mi, ali nek se nadje :)

I tako - sad sam mirna bar mesec dana :)

12 comments:

  1. Eveline 8in1 je čudo! Nokti su mi bili očaj, pucali su od najnježnijeg dodira i nisu mogli narasti jer bi uvijek neki stradao pa sam ih morala rezati. Otkad sam se tretirala čvrsti su i dugački. HG proizvod :).

    ReplyDelete
  2. Meni bi mnogi od ovih proizvoda trajali dve godine, a ne mesec dana :D
    Najvise volem ovu sljastecu-za-sta-god-bila olovku :))

    ReplyDelete
  3. Ja stavila gel na nokte i zadovoljna sam, tako da nisam ni uspela da isprobam taj sos do kraja. :D
    A tu srebrnu olovku sam imala i nisam zadovoljna bila.. :)

    ReplyDelete
  4. Hitno mi je potrebna terapija za nokte. Sutra kupujem Eveline SOS. Ma znaš ti kada ćeš dati preporuku :)

    ReplyDelete
  5. Kad ćeš na poso više? Haj na poso ba... :D

    ReplyDelete
  6. Ma kako sta ce ti Ruby Rose Glitter? Probaj da je stavljas na unutrasnji deo oka ili makar samo na donji kapak - efekat je sjajan :D (bar ovako napamet, ne znam kako ce zaista izgledati na ocima).
    Varijanta druga - stavis je u debeloj liniji na kapak pre izvlacenja eyelinerom :D

    ReplyDelete
  7. već sam čula za taj 8u1, ali sad ga i ja kupujem! hvala na preporuci

    ReplyDelete
  8. Naravno da sam se ja zakačila za ovu glitter olovku :))

    ReplyDelete
  9. Meni su od Eveline 8 u 1 narasli nokti dugi kao sto nisu bili od recimo osnovne skole, ali su onda u tri dana tako tragicno ispucali da sad ne znam dal da ga mazem vise ili ne. Mislim kome ce dugi nokti uopste? hmpf ;)


    ReplyDelete
  10. Sve je super. Posebno mi se svidja to rumenilo jer ti sigurno super stoji. Svidja mi se maskara, cini se da je bas gusta cetkica, mada se ja uvek zeznem kad eksperimetisem tj menjam maskaru pa se opet vratim na maxfaktor 2000, i ovaj zadnji kreon tj senka je super boja. Nisi videla post o izdislavu cini mi se..

    ReplyDelete
  11. kritika upalila ;)
    drago mi je da eveline 8u1 pomaže :D
    i stvarno, čija je marka ta malena, nikad ni čula ni vidila :(

    ReplyDelete
  12. ja trazim i trazim Eveline 8in1 i nema , bar ne u mom gradu i gradu u kojem studiram, moram dalje traziti, jer imam strasnih problema sa noktima, a svi hvale taj lak =D .

    ReplyDelete