Tuesday, June 18, 2013

Šminka, šminka, šminkica!

Da vam svira dok čitate


Nakupilo se sve i svašta pa bez mnogo opravdanja krecem na recenzije :) Postovi se samoobjavljuju pa se ne ljutite ako ne odgovaram na komentare..krstarim Srbijom :)


Flor Mar Quartet 403 - zelena paleta


Pridružila se crno - beloj i rainbow paleti jer mi se jako svidja kvalitet senki. Baršunaste, fino pigmentirane, postojane..ma samo poželeti :) Favoriti su leva strana palete - maslinasta i mahovinasto zelena. I boja senfa je vrlo iskoristiva a ova srebrno bela..hmm..pokušacu da je koristim kao highlight ili podlogu za neke druge senke. Za cenu od 4 E izuzetna paleta! Promenili su dizajn i boju pakovanja (što meni baš i nije mnogo bitno) ali je kvalitet ostao isti. Preporuka!


Golden Rose mono senke

U uporednom testu Revlon Diamond Lust senki i GR mono senki, ovo druge pokazale su se mnogo izdržljivije (bar ljubicasta i boja peska :))
Imaju mnogo manje šljokica (uh što mrzim kad mi upadnu u oči!!) i divan satenski finiš


I dalje nemaju imena nego su tu brojevi ali za cenu od 1,5 E po komadu to mi uopšte ne smeta :)
Na swatchu su prstici samo nezno prešli preko senki (sem ove peskaste koju sam fino zakopala)

Hlad i sunce, bez baze. Ova 109 izdrzala je celodnevno hodanje na 38 C i nije mrdnula. Preporuka!

Golden Rose Mettalic eyeliner pridruzio se braći iz prethodnih postova. Čim zapeče zvezda, prelazim na ove eyelinere (posle dva leta na 40 C pokazali su se kao idealni)



Malena olovke za oči

U Malenu sam se zaljubila kad sam im videla izbor lakova i jako mi je žao sto ih nema nigde sem u Mk.
Bili su na 50% popusta pa sam iskoristila šansu i popunila kolekciju


Redom:
Manhattan kohl kajal 101 on - najgora crna olovka svih vremena. Potrošlila sam Estee Lauder (koja se bukvalno sama mazala) i posegnula za ovom..što se pokazalo kao velika greška. Relativno lako se maže ali se teško blenda. Ostavlja grudvice i čudne nakupine i totalno je nepostojana. Zaobici u velikom luku!

Malena tirkiz 303 - omiljena njansa prošlog leta. Pravim zalihu, jel'te :)
Malena dark grey - novo pakovanje i poboljšana formula. Nikad mi nece biti jasno zašto poboljšavaju nešto što je vec dobro..samo upropaste sve. Tako je i ova olovka slabo pigmentirana, teško se maže i iritira oci. Zaobici!
Malena 304 dark blue sa blagim shimmerom - znate onaj love / hate odnos :) Nekad je divna i nosim je danima a nekad kao da podivlja
Malena 307 - jos jedan favorit iz stare kolekcije - svetlo mint sa shimmerom. Kupila zalihe :)

Nastavak u sledecem postu!

15 comments:

  1. Ne zameri ako progutam neko slovo jer sam negde (opet) zaturila naočare, a i sestro ne mogu da se skoncentrišem od ovog "što svira" - tera me na "mrdanje" :))))
    Alajner je moj obavezan detalj na očima (pogotovo leti), a ovo što vidim je savršeno. Olovke mi se brzo razmazuju zbog masnih kapaka. Mislim...nije to tako loše jer imaš manje bora i tako to, ali... Zato mogu samo da ti kažem - HVALA i nadam se da u paleti imaju i plavu !!!

    ReplyDelete
  2. ja nemam zvučnike na poslu pa ne čujem svirku :)

    ovoliko šminke neću skupiti za tri života, al hvala na preporuci za flormar sjene. danima ih gledam u jednom kozmetičkom salonu kad krenem na pauzu i sve kupiću, neću kupiti. al sutra ima da fino razgledam i kupim nešto.

    ReplyDelete
  3. Uživaj u ''krstarenju'', pa mogla bi da doploviš do Kragujevca, dok ja ne otplovim u Tursku, da se malo družimo :***

    ReplyDelete
  4. Divna kolekcija!!! Moram probati GR eyeliner-e sto prije :)

    ReplyDelete
  5. Jos vise si me navukla na Golden Rose sad, senke nisam probala jos. :D Volim ovakve postove od tebe!

    ReplyDelete
  6. Zelena prva paleta i zeleni liner su mi odlični!

    ReplyDelete
  7. Obožavam ovu pjesmicu :))
    I sviđa mi se zeleni eyeliner, baš dobro izgleda :D

    ReplyDelete
  8. Mettalic eyeliner *.* divna sminka

    ReplyDelete
  9. Ajme, ššta stvarno koristiš to sve? Ja imam jednu olovku, dva ruža, jedno sjenilo, rumenilo, maskaru, tekući puder (koji će u smeće jer mi je rekla teta kozmetičarka da je to kao najlon čarapa na faci) i kamen puder... I da, dva laka za nokte, crveni i bež. Moja kćer ima svakako više od mene... Ilina

    ReplyDelete
  10. za malenu nikad čula :(
    čekam nastavak, a tu bih ti baš ćopila taj eyeliner, super je :D

    ReplyDelete
  11. Joj,volim tu pjesmu, ja bena skoro posla da trazim gdje lajk da lajkujem, ko da sam na fb :-)
    Jako mi se svidjaju GR sjenke, prva i treca, moram ih potraziti :-)

    ReplyDelete
  12. Ohoho, fina je to gomila! Te GR senke uopšte nisu loše za te pare, imala sam par komada.

    ReplyDelete
  13. Prelepo, pogotovo Flormar quad!!!!

    ReplyDelete
  14. I opet sam se zeznula i zatvorila tab usred pesme! -_-

    Meni postovi neće da se samoobjavljuju. :-?

    ReplyDelete