Wednesday, June 12, 2013

Pozajmljen putopisni s' milion fotografija :)

Mi baksuzni iz Bugarske smo se vratili kući. Oni srećniji produžili su dalje..

Bosfor iz ptičje perspektive

Aerodromska moda

Mumbai noću

i u ranu zoru

Pandan McDonaldsu (Big Maharadza ::::::::::::::::::::::::::::))))))))))))))))))))) i uputstvo za upotrebu tojleta

Mango u "sosu"

Indijski pojam fastfudarnice

snacks

Najčešce korištene fraze u opisivanju Indije bile su "štroka", "ciganerija" i "djubrosano" :) I to od čoveka koji voli egzoticne destinacije..

Few facts :

• Bulevari sa 8 traka, bez trotoara i pešačkog prelaza;
  • Krave oko kojih se vozi slalom;
  • Vozači koji ne koriste ni migavce ni retrovizore;
  • Žene koje se muževima obraćaju sa " Yes, sir";
  • Kanta i kontejner - nepoznati pojam
  • Nerešena kanalizacija
  • Bakteriološki neispravna voda
  • Prosečna dnevna temperatura 40, prosečna noćna 30
  • Ulazak u Mumbai (stari deo) 5 $, svaki proveden sat 3 $
  • Najviša stopa silovanih stranaca na svetu
  • "Smrdi, brate, za sve pare!
Alahabad i Radzkot

Jedna "ljupka" meštanka i geto iza nje. Nedelja je dan za kolektivno tuširanje :))

Kravice

Usputni detalji

Ovako se molite da vam Bog da kuću

Domaća zivotinja

Hiljadu stepenica do hrama na vrhu brda

Hram

Sprema se osveženje

Složićete se da Agra zaslužuje poseban post :)

1. Omg :D. Sva sreća što me takva egzotika ne privlači jer bi mi sad lađe potonule. Svaka čast raznolikosti, ali ja bih tamo doživjela takav šok da bih se bacila na cestu da me trokolica pregazi. Em ne podnosim vrućinu, em ne podnosim više od dva čovjeka na par kvadrata, em bi mi se pluća zaštopala od te prašine. Tko voli nek izvoli :D

Najbolja reklama ikad, kao i ona za Bugarsku :D Bolja nego kad Ameri snime film i prikažu djecu koja se kupaju u govnima, vjernija :D

2. Iako svakodnevno slušam drugačije priče i gledam drugačije slike Indije, jer jedan deo moje porodice živi tamo,nikad nisam imala želju da skoknem do ujke i njegove familije. Razlog su upravo ovakve slike Indije i njihov propratni tekst. To JESTE Indija iz ugla koji bih ja uvek videla i ništa ne bi moglo da promeni tu sliku....možda na žalost, jer ne znam šta propuštam, ali...bez obzira šta ćete čuti, Indijci su u većini vrlo hladni, rezervisani, proračunati, sebični, koristoljubivi, nepoverljivi i uglavnom namršteni ...u zemlju sa takvim ljudima - NE IDEM !!!

3. Aaaa, ne mogu da vjerujem gdje si bila :))). Ajde, piši još, sve me zanima! Čitala sam davno na jednom blogu o Indiji, ali baš neki dug putopis, svaki dan opisan, baš mi se svidjelo. (Ipak, ne znam za sebe da li bih tamo putovala :D.)

Replies
    1. I znaju li oni da je novinski papir otrovan :D?

Delete
    2. Ma nisam bila ja :( Ja sam svake veceri slusala dnevni izvestaj i pokrala slike :))

4. Meni jako dragi ljudi žive u Indiji tako da sam imala priliku da otkrijem i onu lepu stranu te neobične zemlje :)

5. Siromaštvo i nered na ulici, ali hram je prepredivan. Indija me kao destinacija nikada nije privlačila, ali da dobijem priliku ne bi se žalila. Treba proputovati svijet, jer nakon toga u većini slučajeva počneš cijeniti ono što imaš doma.

6. čekaj, nisam shvatila iz prve dve rečenice, jesi li ti bila jedna od tih srećnih?

ja i dalje želim u indiju, čisto da učinim onoj devojčici koja sam nekad bila, koja je sa 10 godina govorila da će kad poraste biti "misionar u indiji" iako nije imalap ojma šta to znači, samo zato što sam čitala luisa bromfilda :D

Replies
    1. Nisam ja, nisam :(

Ja bih da idem negde februara, kad je Holi :))

Delete
  7. jedva čekam nastavak :)

pošto sam radila dugo u jednoj međunarodnoj organizaciji ovdje kod nas između ostalih nacija tu je prodefilovalo i dosta indijaca. kao šefovi su skloni da maltretiraju svoje službenike, a kao službenici se ulizuju šefovima. škrti, ali uzeće od tebe rado šta god da im daš, samo nek je džabe. smisao za humor ravan nuli. žene su često imale običaj da skinu cipele u po dana i hodaju bose po hodnicima. sa njima se nismo nikada družili ni pili kafe. nisu ni oni nešto prema nama iskazivali simpatije, mislim da smo im bili previše bučni i nisu voljeli što smo direktni i ne bojimo se da kažemo svoje mišljenje. u sjećanju mi je ostala jedna grupa indijaca, finansijski revizori koji su došli u kontrolu. njih petorica, svi maleni, neuhranjeni, u prevelikim odijelima, potpuno bi se izbezumili kada traže nešto, neki dokument, papir, a to im donese žensko.

ovo je moje iskustvo. naravno nisu svi indijci isti. možda su samo ovi što su radili kod nas neka posebna sorta.

8. E,vala potvrdila si samo misljenje koje ja imam tom delu sveta.Uvek me je privlacilo da idem severnije,rukovodeci se onom "sto juznije,to tuznije",a najlepsi deo tih zemalja bar danas preko neta,Google Earta mozes videti "bezbedno" iy svog doma.A ,posto su se oni drugi pobrinuli da nemamo toliko novca da u zivotu vidimo sve sto bi zeleli,mora se dobro razmisliti gde ici.Hvala ti na realisticnom opisu koji bih i ja kao turista dala.

9. Ovakvih opisa sam se naslušala o Indiji i stvarno me zbog svega toga nikad nije privlačila. Previše je tu nereda, smrada i takav tip egzotike me nikad nije zanimao, ali zato uvijek volim vidjeti slike, slike i još slika :)))

10. This comment has been removed by the author.

11. Indija me nikad nije privlačila, a nedavno sam naletila na blog nekog Japanca koji je išao Indijom i slikao, i mislim da sam tada izgubila svaku želju za tom zemljom. znam, to su samo isječci, Indija je preogromna zemlja, ali meni se zgadilo. nije stvar u siromaštvu, nego u higijeni i stilu života. firme koje prozvode filtere za vodu najveći dio prodaju baš Indiji. taj blog...način "rješavanja" mrtvih, tako da ih se gurne u rijeku i kao zapali, i cijela rijeka prepuna leševa koji samo plutaju dok ih ptice jedu, a par metara dalje ljudi se peru, a čamci s ljudima se voze usred toga sve. evo, ne bih, hvala.

12. Ono je Bosfor iz avionske perspektive. :D

Jesu prava ciganija...

13. uh...i ja bih u indiju ali nisam sigurna da bih baš sve preživela :)
    ˝smrdi, brate, za sve pare˝- vrh! hahahahah

14. Bitno da je hram nakicen i da sve sljasti.
    Oduvek sam zelela da posetim Indiju, i ove fotke mi nisu ubile volju za tim, jedino mi sad zbog tog silovanja stranaca...

15. ja sam od posete indiji digla ruke kad sam pročitala knjigu beli tigar :D
    a neki prijatelji su nam bili tamo prošle jeseni. jedan mučenik ne može više da pogleda kari, a farmerke je 3 dana nosio mokre sa sobom jer nisu mogle da se osuše zbog vlažnosti vazduha. a oni su još u tom obilasku išli kod prijatelja od prijatelja koji su jako bogati i prošle godine su otvorili tržni centar koji ima sopstvenu hidroelektranu za napajnje strujom i kod njih su spavali 5 dana i svako od njih troje je dobio sopstvenog slugu :D a posle kad su nastavili gledali su ljude koji spavaju ili obavljaju number 2 na sred sabraćajne trake :D i tako, ko zna....

16. Sreca, pa je bar hram cist :)

17. Jedino sto me privlaci sto se tice Indije je Holi.Bas bi volila da nekog ofarbam i da me ofarbaju u sve moguce boje.Al ovako sto se tice ostalog no tenkju.Prisjela mi je Indija kad sam citala tekst o njihovom obicaju da mrtve bacaju u rijeku Gang jer su ko tako blize vjecnosti,a posle se kupaju u toj istoj rijeci i iz nje love ribu.To me definitvno odvratilo od bilo kakve pomisli da ikada odem tamo...to i ona ucestala silovanja :(

18. Mislila sam da si ti bila, ali u svakom slucaju odlicne slike :)) posebno ova aerodromska moda :D

19. Pravi kulturoloski sok! Ali, zato je i zanimljivo. Jedva cekam da cujem lepsu stranu, jer sam za ovu kravlju cula :)

20. fotke su krasne, dok sam bila mlađa sanjala sam da posjetim indiju... iskreno, mislim da bih sad tamo umrla za tri dana - od smrada i dizenterije :P

21. Odavno sam prestala maštati ću je posetiti, nakon ovakvih informacija i čestih izveštaja o napastvovanju žena, kolektivnim silovanjima i sličnim grozotama, znam da je nikada i ne želim posetiti! Sigurno ima 'dragulja', al' džaba sve to.. Strah je ipak jači!
    pozz

22. Ne znam sta da ti kazem... Jedno je sigurno. Ja bih se skroz razbolila tamo.

23. U blagom sam šoku pravo da ti kažem.
    Znam da sve ima svoju "svetliju i tamniju stranu", ali neke su stvari previše. Few facts - da li treba nešto da kažem na to... Slika "Kravice", zaista zaista jako loše. Opet, pogledala sam i ovaj drugi post, gde je druga slika, ali ovo mi je ostavilo veći utisak, ne pozitivan naravno.
    Sad ću da pregledam i ostalo, zainteresovala si me :)