Saturday, May 25, 2013

Na slovo, na slovo...F!


Zaštekah ja sa ovim slovnim postovima teško.. Ispravljam grešku  i nastavljamo dalje:)

 Današnja blogogošca/ domaćica je jedina osoba na F koju znam - Fatima AKA Anleah The Great. Nema ona puno vremena za nas otkad se bacila u biznis vode, ali je meni za ljubav "skarabudzila" jedan tekstić :)
"Dakle slovo F!
Prva riječ koja mi je pala na pamet je
fuck
To ne govori dobro o meni, ali šta je tu je, nekad sam stvarno prizemno čeljade. 
Kada sam se napokon odmakla od svih varijacija kao što su fuckable i fuckalicious i fuckaroo (Hoće li meni MPL  ovo htjeti ikako objaviti?) bilo je bolje.
Dalje sa F!
Filigran...filigranski pločnici, filigranski rad, filigran, filigran..
Ovo je filigran:
I ovo:

E ako to nije prekrasno ja ne znam šta jest.

F je važno slovo u mojoj porodici, tri člana uže porodice mi se tako zovu. To bi stvorilo malu zbrku da imamo zbirku rupčića s monogramom. Nasreću, nemamo.

F kao fangla. Ovo je fangla:


F kao fosna. Ovo je fosna, ili fosne:


F kao Fate. Apsolutno najmrži mi nadimak ikad. 
F kao Fatimee. Apsolutno najmrže izvrćanje mog imena ikad. 
F kao Facebook. Moderno zlo, droga i skoro pa potreba. 
F kao fin. Iliti ga kraj. "

Moje je F uglavnom muzičko (šta da radim kad mi drpnula filigran :))

F kao Flamenco

F kao Fleetwood Mac

F kao Flogging Molly (podloga za ribanje podova i pranje prozora :))


F kao Feist

F kao Frida - najljubavnija pank pesma svih vremena 


i Frida kao moj omiljeni blogoljubimac (yep, ja čuvam Mateino ljubimče u kompu)


Hajd' sad vi!

18 comments:

  1. Fazani,upravo ih čujem:)
    Fikus,pored mene
    jedem sladoled iz frižidera uz obaveznu flašu vode:)
    obožavam zvuk flaute
    20 godina družila se s formulama raznim
    užasavam se lažne finoće i pravih foliranata
    volim svetlo fenjera
    -Pozdrav tebi i Fatimi,lep ste film napravile:)

    ReplyDelete
  2. awww i Frida mi je tu <3 <3 raspametila sam se od sreće sad haha :)

    ja bi još samo dodala film i to je to :D

    ReplyDelete
  3. Fino, ma šta fino, fantastično ste Vas dve ovo izvele! Baš ste neke "face" :)))) Malo ste nam ostavile za dodavanje, ali recimo nešto romantično kao : Francuska ( uključi i poljubac), flert, fontana, a pošto od romantike odmah dobijem želju da smažem nešto slatko, može i frape ili fil (čokoladni)!!! ;))))


    ReplyDelete
  4. sad znam i kako se zove anleah :D ovo za facebook se totalno slažem haha, ne možeš s njim, a nit bez njega :D isto mogu reći i za riječ fuck, dođe mi ko uzrečica xd frida je prekjut <3

    f kao fakultet :S, fotkanje, frizerka (baš sam je jučer posjetila), flormar, frend fićo...

    ReplyDelete
  5. Flamenko i Frida suu divni <3
    I meni pade na pamet fakultet, haha, kao i fantazija, književni žanr(iliti fantastika, kako god)
    A može i fabulous, omiljena gej reč :-D

    ReplyDelete
  6. Kako nas je lijepo naučila novim riječima na f <3 :D

    ReplyDelete
  7. Divan izbor naše zaposlene blog-frendice, svidža mi se 'so much'!
    evo nešto da dodam:
    fikcija,figurativno,
    fikus, filadedron,
    fibula(rimska)
    Fahreta Jahić
    fan i fen(svemogući)
    farenhajt muški parfem mmm
    februar i Fifi(pas iz pesme)
    fil(za palačinke ili tortu)
    filozofija
    Firenca
    i naposletku Francuska :*

    ReplyDelete
  8. "Fuck" je ok.Češće pomislim nego izgovorim;)
    Fleetwood Mac... <3
    Freulein Ivana i Fatima,hvala!;)

    ReplyDelete
  9. f..kao: film, fućkanje, fanfare.
    lijepo vas je vidjeti u kooperaciji, žene!

    ReplyDelete
  10. Dobra je ova podloga za ribanje podova i pranje prozora. :D

    ReplyDelete
  11. Filigran jeste prekrasan, fosna je reč koja me je namučila sa prevodom, a dodala bih još i frulicu sa sirom, pecivo koje u poslednje vreme najčešće kupujem i Fiću, nekada hit autić :)

    ReplyDelete
  12. Ferohel vino. Ah, ta anemija. XD

    ReplyDelete
  13. Meni prvo na pamet padaju Fen i Frižider :D

    ReplyDelete
  14. ome, ubije me ova kjut pozadina. ne vidim čitati. jel to samo meni problem?

    ReplyDelete
  15. Filozofija, fotografija, fešn, Fatimasabloga<3 :)
    Takođe fatati, fala i sve hv što je f. :D

    ReplyDelete
  16. F kao forneti koje ja zovem froneti :D
    F kao fleka - jer na nespretnim ljudima ne može sve dugo biti bez njih
    F kao fajrunt - kad te istjeraju jer si predugo u birtiji :D
    F kao flegma - kada te zaboli za sve :D
    To je to :D

    ReplyDelete
  17. Fala vam na ovoj fantasticnoj slovo-Fantaziji. Flipnula bih da nema ovako fantasticnih postova every Fu***** day :)

    ReplyDelete