Tuesday, May 28, 2013

Jedan poduži preparativni


Nostalgična podloga

Dotakla sam dno kutije sa zalihama pa sam išla u obnavljanje istih :)

Rezultat:


Za ovaj rafinirani kokos zasluzna je Anleah. 5 E za 250 ml spasa za kosu :)
Na Glisu bez silikona piše "Ultimate volumen". Ultimate volumen maj es..divno zagladi kosu, feniranje mi posle njega nije potrebno i cenim da će odgovarati devojkama sa blago talasastom kosom koje koriste peglu


Ova Syoss kolekcija tek je stigla. Zvanicno low amonia, crveno smedja a na kutiji izgleda blago ljubicasto. Kako sam posle zadnjeg eksperimenta ispala skoro crna, računam da će bar dati kosi neki crvenkasto bakarni sjaj. Rezultate javljam sutra čim se isperem :)


Dove je bio na popustu a uz kupovinu kreme za tuširanje dobila sam i sapun (koji meni nikako ne odgovara ali potrošiće se, valjda)

Balea Hawaii LE - sasvim pristojan losion za nezahtevnu kožu (a i sve sto je LE mora da se isproba) a miriše diiivno..na pinakoladu :)


Balea maska aloja i papaja - da malo nahranim ovu napaćenu kozu :)

Jos jedna šansa za Alverde neven balsam (zimus mi nikako nije odgovarao)

Sun Dance Creme / Gel  sa faktorom 30. Porodično pakovanje za "do granapa" :) Lagana, brzo se upija, ne ostavlja lepljive tragove. M.D. (mešoviti) oduševljen. Prisvojio je i odneo u Indiju

Balea mentol sprej za rashladjivanje nogu - svako leto kupim jedan..šta da kazem sem - volim!

Eveline kremica za ruke sa kozjim mlekom i alojom zimus mi nikako nije odgovarala. Više je gel nego krema i moram priznati da mi sad bas paše.


Vitamini moji nasušni :)) A-Z na preporuku apotekarke a betavitet uvek imam u kući, samo rotiram razlicite dodatke

Sledece 2-3 slike su blaga katastrofa (telefon, loše svetlo i tako to)

Puno sam slušala o ajurvedskoj kozmetici a sad sam dobila šansu i da je isprobam :))

Himalaya Herbals Energizing Day Cream i Himalaya Herbals Revitalizing Night Cream


Proizvodjac kaže ;" HH is a range of natural, effective and safe product that uses rare herbs carefully selected from the foothills of the Himalaya..blablabla...."
Pored svih tih divnih travki i ulja, na dnu kutije sitnim, najsitnijim slovima dodato : mineralna ulja, glicerin, parabeni..
Ko ce ga znati..ja ionako nisam u ljubavi sa zdravim kremama (hint - Dr. Hauschka ruža, Lavera ruža..). Iskreno - jos ih nisam ni probala. Na prvi njuh dnevna mirise divno, nocna malo teško..na neku Rexonu :) Isprobavanje na podlakticama kaze - više gel nego krema, lako se i brzo upija i ne ostavlja masne tragove niti se lepi. Više posle dvonedeljnog testiranja.

Jedan neočekivani poklončic


Rucno pravljeni, prirodni sapun od sargarepe, limuna, pomorandze, bergamota i kedra. Ulazi u upotrebu vec sutra!

Toliko od mene..sutra odoh u pohod na dekorativu..ako u novinama pročitate da je besna mušterija odgrizla ruku nevinoj prodavačici, to sam ja :)

16 comments:

  1. muzička podloga uh mnogo dobra <3 a kokosovo ulje kupujem prvom prilikom, već je duže vrijeme na wishlisti :D sretno s bojenjem kose i sutrašnjim šopingom! :)

    ReplyDelete
  2. Fino, fino! Sretno sutra! :D
    Dobro si me podsjetila. Moram i ja zbaviti Sun creme.

    ReplyDelete
  3. Uuuu, masovni kozmetički post, baš moja omiljena sorta! :D
    Kupila sam i ja kokos kad ga već svi kupuju, ali sam ga pojela pre nego što sam stigla da ga stavim na kosu, šta ću, volim taj miris i ukus :D Hvala na preporuci za Sun Dance gel, ima da probam.

    ReplyDelete
  4. gde ima taj kokos? ja sam uzela gliss kur, neki novi sa uljem necega, cek da vidim... oil elixir, bla bla, braon bez pakovanje, i bas mi je prijateljski nastrojena kosa posle njega, odavno nije bila. jao, kako me namamis sa svim ovim kremicama, sad cu sto posto da bazam celo popodne, iako nisam neka mazalica, vise sam sminkerica :) nego ja od prosle godine merkam neku seba med bebcu dnevnu kremu ili tako nesto, mozda je bas danas kupim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cekam i ja da cujem za kokos :)

      Delete
    2. Kokos je odlicnoca jedna i sve preporuke idu njemu. Potrazite neki Bio Spajz. Ovaj moj je turski ali videla sam i neki srpskih proizvodjaca. Koristim ga dobrih mesec dana, oporavio mi je suve krajeve posle eksperimenata..a bo'me i nos posle prehvade. Ne mirise kao kokos na koji smo navikli. Malo je tezi i uljastiji miris. Bitno je samo da je hladno cedjen..posle mozete i da kuvate na ulju :)

      Delete
    3. I ja ga vec dugo trazim, kod nas nema tih bio spajzica :D morat cu preturit sve markete dok ga nadjem!

      Delete
    4. @beauty department, kokosovo ulje imaš u Bingo trgovinama :)

      Delete
  5. meni su Syoss boje uvijek bile među najdražima mada sam se sad prebacila na one Schwarzkopf koje promućkaš u kutijici i onda samo prstima nanosiš ko šampon, to je ideano za ove lijene guzice ko što sam ja :))) i ostala mi je ona crvena viška, mogla sam ti je poslat :D

    ReplyDelete
  6. ja volim tvoje kozmetičke postove:)
    syos mi je dobar za pramenove, za farbanje..pa, vidit ćeš. voli ta boja prebrzo pobjeć.

    ReplyDelete
  7. Ja sam htjela taj kokos uzeti ali sam onda skontala da mi ne treba, nego vidim ja svi o kokosu pricaju :-) Mozda pred more kipim samo onu malenu teglicu od 50 g, meni i to moze sto godina biti.Jesi vec probala tu Balea masku za lice-meni je imala iritiantan miris, pisala sam o njoj, kao one vocne farbe bez amonijaka, cudan mi miris, bas me zanima kakav je tebi.Juce sam gledala Sun Dance program i vidim da ove godine imaju i oni nemasni fluid za lice,a jos nisam nista kupila cekam da nam u apoteke stigne Top Ten i Afrodita-jos uvijek nigdje ne mogu naci ni Afrodita kreme za suncanje.
    Taj prirodnjacki sapuncic zvuci zanimljivo :-)

    ReplyDelete
  8. Hoću i ja tu kokos teglicu i Balea pinjakoladu i taj šargarepa&co sapun!
    Sad čekam post iz lova na dekorativu (i slike prodavačice :-DD)

    ReplyDelete
  9. koristila i ja taj gliss bez silikona, prve dve trećine su mi bile super a sad mi se teme peruta od njega, nemam pojma.

    ReplyDelete
  10. čim vidim kokosovo ulje, sve drugo pada u drugi plan, ja totalno opčinjena njime... doduše, puno mi je draže staviti ga u cappuccino nego na kosu ;)

    ReplyDelete