Saturday, April 20, 2013

O pesmi koja me je pratila, street artu i tamo nekim blogericama


Rano jutro, pola 5, Milena šipči prema stanici. Bus polazi u cik zore, mokre čizme šljapkaju, vetar kroz kosti probija a na stanici trešti pesma..

Par sati kasnije, silazim iz busa a na stanici se čuje pesma..

Doskijam do hotela, ulazim u kancelariju a na radiju pesma..

Budim se iz popodnevnog sna a komšija pušta..pogodili ste..THE PESMU :)

Vrtim nešto po glavi - na svakom putovanju mi se zalepi za uši nešto pa posle kad čujem, a meni toplo oko srca :))

Evo vam The Pesma

Onda sam hodala po Vračaru kao blesava i slikala šarenilo



i onda naletim na The Grafit

pa sledećeg jutra odvučem mog licnog fotografa da me uslika tamo

Još malo grafita s' južnog juga







O blogericama..

..neću da vam kažem baš ništa  :)) Samo mi žao sto nisam imala dovoljno vremena da se vidim sa svim onim divnim ženama koje su bile malo dalje od moje ustaljene rute..to sledeći put. kad sam bez obaveze šetanja rodjaka po belom gradu..

22 comments:

  1. zar sam toliko ruzna? :D
    bas su divne slike, ti si uprkos onom ,,divnom'' vremenu pokupila sve boje u beogradu :)
    kad ces opet? neka bude kad ima vise sunca i manje psiho virusa:)

    ReplyDelete
  2. Ma bre divne smo nego se ti jos igras anonimusa :))
    Skoro cu, skoro!!

    ReplyDelete
  3. super grafiti, koliko veselja i šarenila :))

    ReplyDelete
  4. Pustim pjesmu i eto tate...plese co'ek. XD
    Grafiti su odlicni! :3

    ReplyDelete
  5. Jel' vec rekoh da mi je tvoj tata omiljeni lik? Ako nisam, da ponovim jos jednom :)))

    ReplyDelete
  6. Slicne odlicne,to sarenilo me odusevilo...imas nagradicu od mene na blogu

    ReplyDelete
  7. Pisala sam i na mail, ali nisam sigurna je li stigao, pa da javim i ovdje - srećica je konačno stigla i hvala ti puno! :* Mnogo je obradovala :D

    ReplyDelete
  8. I ja ti odgovorila ali ti ocigledno nije stiglo :))

    ReplyDelete
  9. Nije fer što šutiš!
    Lijepi, lijepi grafiti.

    ReplyDelete
  10. kako dobri grafiti! ova mala lisica s gitarom je preslatka :)

    ReplyDelete
  11. Odlični su mi svi grafiti!! Teško je izabrat najboljeg!

    ReplyDelete
  12. ajme dobrih grafita! a ni clapton nije za bacit ;)

    ReplyDelete
  13. jao super grafiti!
    nisam te ni zapazila na slici, u ćošku, od svog tog šarenila, pa kontam: šta lični fotograf, šta slikanje, đe je žena? haha

    ReplyDelete
  14. Obozavam grafite! Jedva cekam da ponovo dodjes u nase krajeve gore :)

    ReplyDelete
  15. Ova blogerica se još jednom izvinjava znaš već zbog čega :)

    ReplyDelete
  16. Wooow kakvi grafiri... Pas je pobedio...

    ReplyDelete
  17. Sto su dobri grafiti, onaj pas na prvoj slici, izgleda kao ziv, samo sto ne iskoci na mene iz racunara :-) Kako volim kreativan duh, kad se od neceg bezveze napravi nesto fino

    ReplyDelete