Monday, April 29, 2013

Little bit of this, little bit of that


Jutros sam se probudila s' ovim u glavi


Malo noviteta :)

Kozmetika


FlorMar rumenilo / bronzer..računajte da sam prepisala recenziju od Snow, samo je moje u drugačijem pakovanju :)

Eveline SOS koristim vec mesec dana i nikakve rezultate ne primećujem..

Nudasto / kajsijasti 21 lakic jos nije dosao na red..

 Iiiiii..otkriće meseca - Neutro Roberts bez djubreta a drži najbolje od svih zdravih prskalica koje sam do sad isprobala (a lista je poduža :)) i pritom jako fino miriše na čisto..omeksivač čisto :))

Konačno sam pokupla set koji sam dobila na Zlataninom giveaway - u ( a koji je moja Sanja čuvala i odolela porivu da ne prokopa po paketiću :))  i bila presrećna kad sam videla da je to moj omiljeni IM :)))


Psihodelična haljina (ili bese epileptična?) i nove hodalice


Prekrasna (nefotogenična) košuljica iz India shopa i ulov sa mojihkrpica.com :)


i šecer na kraju :)))


počela sam s' kraja i lagano napredujem prema vrhu :)

Odoh sad da se lečim. Onaj beogradski psiho virus razvio se u simpatičnu upalu grla sa svim pratećim momentima..

29 comments:

  1. odlične hodalice:)
    Neutro Roberts mi ima jedne od najboljih i najdražih dezodorana, mada ovaj još nisam vidjela.
    čestitam na ulovima i nagradnoj pobjedi!

    ReplyDelete
  2. Ih, sve bih ti te knjige maznula, kad krene lijepo vrijeme mene se u svakom slobodnom trenutku moze naci samo negdje pod drvetom, sa knjigom u ruci:-)
    Super su ti hodalice, te bi mi crvene bas dobro dosle, obozavam mokasinke, i u njima mi prsti lijepo imaju prostora, ne volim ove okruglo zaobljene. Znaci uzela si rumenilo/bronzer-meni je to omiljeno ljetno :-)
    Kod nas vise nema kupiti Neutro Roberts:-(
    Obozavala sam onaj fresh zeleni, a rado bih probala taj zdravi,jos mirise svjeze

    ReplyDelete
  3. kad smo kod prskalica :)imam jednu policu dezodoransa-nikako da sebi nadjem nesto sto mi odgovara-sutra idem po ovaj:)jer ga ima u dm-u

    ReplyDelete
  4. Knjizurineeee! <3
    Zelim ti brzo ozdravljenje! :3

    ReplyDelete
  5. Obavezno kupujem ovaj Neutro Roberts! Baš mi ga je kolegica jučer predložila, samo što ona ima roll on. Zanima me koji je bolji, ako si možda probala oba?
    I da, probaj Eveline 8u1. Ja s njim mažem nokte već godinu i pol i stvarno su čvrsti :)
    Cipelice su skroz slatke, mojoj tetki bi se posebno svidjele :D
    Aj brzo nam ozdravi! :)

    ReplyDelete
  6. Ja sam ti dosla ostaviti ljubavi jer sam zapustila blog a s puno blogerica se cujem na fejsu pa da ne mislis da te vise ne volim :D ♥♥♥♥ ev ti srca xD ♥♥♥

    ReplyDelete
  7. Taj dezodorans ima da bude mooooj! :)
    Sviđa mi se psihodelična haljina!

    ReplyDelete
  8. Kupujem ovaj dezodorans! Dolazi sezona knjiga, jedva cekam da cuje mtvoje utiske o nekim od ovih knjiga. NIsam citala ni jednu... I brzo ozdravi, pa da uzivas u lepom vremenu <3

    ReplyDelete
  9. ume bg tako da deluje na ljude! ozdravi brzo, a ja prvom prilikom da uzmem taj neutro roberts!

    ReplyDelete
  10. Ako promenim dizajn, bice to sam zbog komentara :))
    Elena - ima ga u DM ali beogradskom, cena 338 dinara. Ovde ga nisam trazila ali ako ga nadjes, dojavljuj obavezno!!
    Sanela - pored prs prsa bio je i stik ali to ostavih za sledeci put tako da ne znam..

    ReplyDelete
  11. kad dođeš do nila gejmena napiši kakva je knjiga, zanima me, pa da vidim hoću li kupiti ili ne :)

    potražiću ovaj neutro roberts, hvala na preporuci.

    ReplyDelete
  12. Bem ti psiho virus.. :(
    E meni nije los onaj lak, malo su mi cvrsci nokti i ne listaju se onako uzasno kao pre. :)
    Ako nista bar mozes da se zanimas sa knjigama, dok ne ozdravis. :)

    ReplyDelete
  13. bas sam juce snimila taj lak, jos ste mi ga vas dve onomad pokazale, pa sam se razmisljala da li da ga uzmem, ali ako kazes da ne vrsi pos'o... i svidja mi se taj dezodorans, mogla bih da proba, inace izbegavam prskace.
    haljina je diiiiiiivna, predivna, a i cipeliske:)
    a knjige :sigh: knjige su knjige.
    ozdravljuj zeno, pretera ga! <3

    ReplyDelete
  14. predivni noviteti :) haljina je bas zanimljiva :)

    ReplyDelete
  15. Više slika poput ove poslednje, obožavam da vidim šta drugi čitaju. Imam Knjigu o groblju, a novu Trejsi nameravam da kupim.
    Kakva je ovo Mračna akademija (ako je o nekim vampirima, onda ništa)?

    ReplyDelete
  16. Paa..tako nekako mada sam na pocetku trece knjige pa mi jos nije bas jasno :)) To je, inace, autobus literatura :)))

    ReplyDelete
  17. Obozavam ovakve postove...Noviteti su ti fantasticni...Moracu da probam taj dezodorans :D

    ReplyDelete
  18. psihodelična oblačilica <3
    morat ću malo više pažnje obratit na ovaj dezić :D
    od ovih tvoji pisaca čitala samo gaiman-a... doduše ne ovaj naslov ali tip je super :D

    ReplyDelete
  19. bome ni meni nije pomogao ovaj eveline sos :(
    kol'ko knjiga :D

    ReplyDelete
  20. hmmm...opet imam intenzivan osjećaj gledanja u ogledalo nakon čitanja par zadnjih postova. upala grla i s ove strane balkana, kratim vrijeme za šivaćom mašinom - dobila kaftan original iz sedamdesetih. ručni batik, svileniiiii... mislim da ću ga prekrojit u suknju, da opet ne slušam čestitke o trudnoći.

    ReplyDelete
  21. Lijepo si se ponovila! Neutro Roberts je i meni super, ne znam zašto sam se makla od njega :/

    ReplyDelete
  22. Ja tugujem za NR dezićima. Kod nas ih više ne uvoze, nemam pojma zašto, a najbolji su IKAD!

    ReplyDelete
  23. Super su stvari,brodarice su divne a sto se tice knjiga vec provjeravam naslove :D

    ReplyDelete
  24. Koji je broj ovog 21 laka? I gde si nasla ove divne hodalice (ne znam kako se one zovu, ali ih trazim citavu vecnost, kao mala sam ih imala i obozavala ih!). NR zero je isto fenomenalan! I lep miris ima i dugo traje.

    ReplyDelete
  25. 21 je br 13 i zaobilazi ga u sirokom luku :)) ove polu mokasine nesto kupljene su u Skoplju po nekim smesnim cenama i cini mi se da ih jos ima a uzasno su udobne. NR je divan ali ga u Makdoniji nema pa sam se prebacila na plavi Amai koji je jos divniji :))
    Rekoh li ti ja da ti je nick mnogo super? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Au. Mislila sam da ga uzmem jer je lepa boja. O, mora se probati taj Amai.
      Hvala :))

      Delete