Tuesday, April 23, 2013

Jedan zapostavljeno - zaboravljeni post na slovo E


Znam, sram me bilo..
Evo stidim se iz sve snage..
Elmedina (nasa treća blogerska beba) se odazvala pozivu, napisala tekst za dva dana, a ja, blesava, potpuno zaboravila na to. I tako prodje ceo mesec..
Ispravljam grešku momentalno :)
Evo na šta Elmedinu asocira slovo E

"Evo jedan postić, na slovo E.
Šta mi prvo padne na um kad kažete E, moje ime naravno.
Elmedina - Arapskog je porijekla i ima baš fino značenje- Kulturna građanka.
Emu - je jedina životinja, koju ja poznajem, a da počinje na slovo E. Bar koliko sad mogu da se sjetim.
Emina - Jedna od retkih ljudova koje me shvaćaju u potpunosti. Pa onda ima tu još i Šantićeva Emina, i Emina ova, i Emina ona.  Ali eto...
Ebanovina - vrsta drveta o kojoj stvarno malo znam. Ali eto, pade mi na um
Eleonora - Jedna od mnogobrojnih Đoletovih pjesama. Ova je napisana i posvećena njegovoj baki, koja se zvala Eleonora

Ekatarina Velika - Jedna od dražih mi grupa. Nema ih više nažalost, ali ostavili su veliki trag
 Emocije - Šta napisati, a da to ne bude roman od 550 stranica. Nešto što nas u životu najviše zajebava, a bez čega pak ne možemo nikako. Ukratko!
Elegancija - Nešto predivno!
Egipat - Jedna od želja!
Emači - Kul ljudi!

Elektronska pošta - Ono što je, naše šanse da uzmemo olovku i napišemo pismo, smanjilo na minimum.
   Etogac
ili
                                                                                                    the End"

Sad ja, da ne ostanem kusa slucajno :))

Isis, zovi najkul tatka blogosfere pre no sto pritisneš play 

Erol Brown - Emmalene



Ermitaž
                                                              izvor

Eric THE Clapton


Engleska (u planu septembra meseca :))
                                                 izvor


Jedan od spotova koji posebno volim


Ernest Hemingway
Puno je pio, na kraju se  ubio, a iza sebe ostavio domaći zadatak svima ostalima..

Elvis Costello i jedna od omiljenih mi filmskih


Etnografski muzej..volim to mesto :)
                                        izvor


Enigma

Enya

i ne mogu a da ne dodam omiljenu Ekatarininu :)

Dopunite listu!!

11 comments:

  1. Ebago, ebago i Prilep! To mi je prvo palo na pamet. :D

    ReplyDelete
  2. Odličan post, s obzirom da kada meni neko traži reč na e setim se samo eksera... i posle nekog vremena eskima... :D

    ReplyDelete
  3. Ebiga!
    http://www.youtube.com/watch?v=_BJoPL5ltbo

    ReplyDelete
  4. Joj, da, Ermitage je divno mjesto, svakako ga preporučam...Egipat mi je najdraže mjesto u Svemiru, Ernest mi je drag pisac...
    Dodajem Emilia Calderona i njegovu knjigu "Židov u Šangaju"...preporuka! Ilina

    ReplyDelete
  5. Evanescence baš volim.
    Hm, šta još na slovo E da volim...Emil Zola (ili on ide pod Z?), ekleri i eklektika.

    ReplyDelete
  6. ekv! super stvarčice, i evanescence i eric the clapton it enya... ma sve :D
    a emil zola, i njega sam rado čitala ;)
    naši bi u dalmaciji rekli 'evala ti' što je nešto kao - svaka čast :D
    ementaler mi nije mrzak, estragon isto, a smrtno se bojim ešerihije ;)

    ReplyDelete
  7. I ja sam potpuno zaboravila na ovo. Mogla sam se još malo potrudit', al' bila sam u gužvi tih dana :D

    ReplyDelete
  8. Hm, E je nekako baš slabo u upotrebi na početku reči. E kao ekleri - fini kolači, fini,
    E kao Eskimi,
    E kao ekseri.

    ReplyDelete
  9. Eeeee :)
    I ja se se prvo setila onog "ebiga".
    Eee vala...
    Emancipacija - steta sto ona ne dovati svakoga!

    ReplyDelete
  10. Elem,evo:
    -eurokrem
    -etiketa,papirna i od okoline poneka
    -epruveta,jedna od mojih alatki,ne koristim je više...
    -evidencija,ima me na nekim:)
    -elektrana,dve su mi previše blizu
    -ego,svakakvi
    -Etiopija,čitam ovih dana knjigu vezanu za nju
    -eto,na ne preteram:))

    ReplyDelete
  11. Tata odobrava sa two thumbs up! :D
    Ma, samo Egipat! XD

    ReplyDelete