Tuesday, April 9, 2013

Dva puta po dva prsta bez putera iliti naslikavanje po Svetosavskom Platou

Prvo podloga :)


Bio je divan sunčan dan (samo se šalim) kad smo prvi put kružile oko Svetog Save. Fotografije su ispadale prekrasno..nekako ovako
Drugi pokušaj je bio malo bolji. Vreme se popravilo (samo se šalim)
Naša blogerska beba u ljubičastom izdanju i moj lični fotograf tih dana
i moje Velicanstvo - Kisna Zena Na Odmoru.
Eto Dajdza - ovako se naslikava ispred Hrama :)

Još par sličica dotičnog (pošto obožavam i parkić i taj deo grada)
Danjom iz blizine

i daljine

 i noćom

Kradem net od komšije a on mi lagano zavrće slavinu. Do nekog smislenijeg posta dovidjence!!

18 comments:

  1. Ja kadgod prodjem pored hrama, sa skoro strahopostovanjem mu se divim, tako je velicanstven. A parkic ispred...eh, to su druge price ;)

    ReplyDelete
  2. baš ti je zao taj komšija :D

    ReplyDelete
  3. To je to, kad Milica ne ume da koristi fotoaparat. :D Ali kasnije i nisu tako lose bile.. ;)

    ReplyDelete
  4. Beograd, jako mi se svidio kad sam bila:)
    obadvije krasno izgledate, koliko mogu vidjeti na ovim odlično osvijetljenim slikama ;)

    ReplyDelete
  5. Prekrasne osunčane fotke! :) Kao što Zuba kaže/piše odlično ste ispale :)

    ReplyDelete
  6. moje omiljene blogerke :))), lepo ste se naslikale Dajdzi :)))

    ReplyDelete
  7. Lepo ste se zabavile ispred Hrama bez obira na vreme,vidi se...
    Odlične slike..većina;)

    ReplyDelete
  8. Ne vide ti se slova, tu mač dizajn plejin. :)
    Al opjevaše Beograd. Ne kontam. Jebiga. Dobra ti ta suknja/haljina, kolko viđo! :D

    ReplyDelete
  9. krasne ste obje... ali zvijezda je pogled na svetog savu pod zvijezdama :D

    ReplyDelete
  10. Baš ste simpa. Pozadina je savršena, noćno izdanje čista petica- za razglednice :)

    ReplyDelete
  11. Mogla bi da prеđeš malo taj most i svratiš na kafu. Taman se razvedrilo nad Beogradom ! :)))

    ReplyDelete
  12. Samo da ti posaljem poljubac gde god da si :***

    ReplyDelete
  13. SUper sto si bila! Fine slike, posebno ova zadnja

    ReplyDelete
  14. Divna pesma i slike i sveee! Prvi put sam na tvom blogu ali si mi odma' izmamila osmeh i bas sam uzivala :)

    ReplyDelete