Saturday, April 27, 2013

Beogradska razglednica part 2 plus Liebster X 2


Isis, proceduru znaš :)
Podloga

Sad cu ja samo da vam redjam sličice bez nekog plana i programa.
Ranojutarnja, autobuska, dok raspetljavam trepavice


Teslin muzej obavezno posetiti!!


Sad znate iz kog je filma ovo :))


Bulevar


Piletina oko Vukovog spomenika


Kalemegdan, kad je stiglo proleće


Knezmihajlovski suveniri


Ruski car


Skupština


"Svanulo je iznad crkve Svetog Marka.." Doduše, ovde je više nekako zašlo al' hajd'..


Kiša me je dočekala, kiša i ispratila..


E sad Liebsteri

Suki mi je uvalila štafetu a njena pitanja su:


  1. Whasssssuuuupppppp?   Setim se one debilne reklame i jos debilnijeg filma :)) 
  2. Whats your first memory?  Davim se u Južnoj Moravi jer sam upala u vir i sve je tako nestvarno..i dalje obožavam vodu :)
  3. If you could time travel where would you go and why?  U sedamdesete, naravno..treba da objašnjavam?
  4. If you were reincarnated as an animal/drink/ice cream flavor, what would it be?  Nesi, verovatno :) Živim u vodi, pojavim se s' vremena na vreme i uvek sam glavna vest :)
  5. If you could be any fictional character, who would you choose?  Modesty Blaise
  6. What songs are included on the soundtrack of your life?  Boat on the river, Driving home for Christmas, Mito bekrijo..
  7. Every woman wants a man/woman who.....?  Ne stiska pastu za zube po sredini i piše ne znam odvojeno
  8. If you could ask one person living or dead 3 questions who would the person be and what would be the questions?  Dopunicu ovo kasnije 
  9. What was the last movie, TV show or book that made you cry or piss your pants? Intouchables (fala dajdza) , Leverage i Avanture nevaljala devojčice
  10. Do you remember the first blog you've read?  Zlatana - Make up and more i Biberlee
  11. We all know that our life is 50 % our own doing and 50 % someone elses'.If you had a chance to write a script for your own life from the birth till your death what would it look like?  Srećan početak, sredina puna pomešanih osećanja i pristojan kraj :)
Martininim pitanjima sam se sama poslužila :)

1. Gdje se vidiš za 5 godina?

500 km dalje, u divnom društvu i sa normalnim poslom

2. Najluđa stvar koju si ikad uradila?

Iskočila iz prepunog autobusa

3. Najgora navika?

Cigarete

4. Na što najviše "padaš" kod suprotnog spola? :D

Dugu kosu, boju glasa i lepe ruke :)

5. Kad bi sad dobila loto, s novcem bi...?

..tacno znala šta ću, samo jos da dobijem

6. Je li ti blog više zadovoljstvo ili obveza?

Ispusni ventil, rekla bih

7. Da se ne zoveš kako se zoveš, voljela bi se zvati... i zašto?

Konačno sam se pomirila sa svojim imenom pa ga nekako ne bih menjala ;)

8. Pjesma koju zadnjih dana najviše slušaš?

Sally

9. Najduže prijateljstvo?

Jedna Sanja..od prvog osnovne

10. Što misliš o društvenim mrežama?

Od FB mi je muka, na Skajpu sam nevidljiva, zaboravila sam pass od Tvitera, Instagram ne znam da podesim kako valja a kad nam budu ubili  GFC bice veselo..

11. Vjeruješ li u sudbinu? Da/ne, zašto?

Nekad sam vrlo fatalistički raspoložena, nekad baš i ne..ko će ga znati..

To bi bilo to. Slainte!


16 comments:

  1. http://3.bp.blogspot.com/-Z6UUdrrP3_8/UVsUPatCtKI/AAAAAAAAASQ/2ME2Np7qK-U/s1600/DSC04889.JPG

    Haj iz kojeg je ovo filma? :P

    :D

    ReplyDelete
  2. sve fotke su odlicne ali kalemegdanske stepenice su carobne! :)

    ReplyDelete
  3. Lepa šetnja gradom belim,stavljaj još slikice:)
    Kalemegdansko proleće-ne viđa se ovako lepa slika često!
    Iskakanje iz buseva i društvene mreže,što mi je to poznato:))

    ReplyDelete
  4. Pa mogla sam i pretpostaviti da te dugokosi muškarci privlače :D. Hihi :D

    ReplyDelete
  5. Odlične fotke, baš volim Bg, uvijek rado tamo skoknem, srećom imam tamo nešto rodbine, a muž hrpu prijatelja, tako da se uvijek nađe neki izgovor za posjet Beogradu! Ilina

    ReplyDelete
  6. muzika <3
    Beograd :))
    ostao mi je u jako dobrom sjećanju.
    krasne su ti slike. nadam se da si uživala, unatoč kiši

    ReplyDelete
  7. Sve bih ove razglednice za sebe! Čini se da si se lijepo provela :D

    ReplyDelete
  8. Ajde sak skoro još malo zapadnijeee ;)

    ReplyDelete
  9. Dobra je i ova razglednica, bas lepe fotke. I mene je Intouchables odusevio, gledala sam ga cak dva puta u roku od par dana, prvo sama pa onda pustila decku da odgleda i naravno pridruzila se, tako fenomenalnih filmova nema bas mnogo.

    ReplyDelete
  10. Obožavam Kalemegdan, tako je divan za šetnju :))
    Zanimaju me detalji iskakanja iz prepunog autobusa haha :)

    ReplyDelete
  11. Kuuul! Mi putujemo tamo sutra ^^ :)
    i planiramo do Tesle da skoknemo.
    super su slike i liebster.

    ReplyDelete
  12. Kalemegdan me odusevio! Samo mi je zao sto nisam imala vremena obici Teslin muzej.

    ReplyDelete
  13. Još da je bilo više sunca, bio bu pravi Beligrad!
    I ti si iskakala iz autobusa, drugarice :D
    Big laJk za posetu Teslinog muzeja!!!

    ReplyDelete
  14. super glazbena podloga, krasne fotke... a skroz ti vjerujem da bi bila dobra nessie :D

    ReplyDelete