Monday, March 25, 2013

Proleće će, nećeće..

Dok čitam ovo
                                                   e - knjiga

i slušam ovo
zamišljam ovo

a napolju je uglavnom ovo

razmišljam kako treba da popakujem i ovo i ovo
i ovo i ovo
i ovo i ovo
i ovo i ovo

Kako li cu da se "donesem" do kuće, crna ja..jos kad dodam kozmetiku i garderobu, laptop i kesetinu za beba Vasu..uhh..
Bitno da sam najižvakanije i najudobnije komade obuće spakovala :)

Danas sam zaključila da najbolje funkcionišem pod pritiskom i kad imam milion obaveza ali i da nekad treba da presečem i malo uzivam, pa sam odmor produzila na 20 dana ..a i onako "koga nema, bez njega se moze" :)

25 comments:

  1. MA hajd ti samo fino na odmor...bit će slika, nadam se... ;) Možda i proljeće stigne u međuvremenu! Ilina

    ReplyDelete
  2. Ovo vrijeme nije normalno, čovjek stvarno ne zna šta od odjeće da ima spremno, najbolje je tako pripremiti sve i za snijeg, kišu, sunce, haha
    Ti lijepo odmaraj, i čekaj pravo proljeće :D

    ReplyDelete
  3. Iste prizore zamišljamo, nadam se da će brzo i doći :)

    ReplyDelete
  4. kod tebe je još super. kod nas danas palo oko 20 cm snijega :((

    ReplyDelete
  5. Neće će nikako ni kod mene:(
    Nisam pitana,ali čitam "Kapiju suza",slušam "Četiri godišnja doba",ne pakujem još ništa,a zamišljam svašta:)
    Produžuj odmaranje koliko god možeš:)

    ReplyDelete
  6. https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/64747_584993921512138_902323116_n.jpg :D

    ReplyDelete
  7. sretan ti put! ovdje mećava danas

    ReplyDelete
  8. Samo ti uživaj u odmoru..kad možeš :)
    I ja bih rado makar preko vikenda :D

    ReplyDelete
  9. Eto, a ovaj moj kuka kako bi u Srbiju zbog snega. Mi cemo ovde na plazu uskoro, izgleda.
    Uzivaj u odmoru!

    ReplyDelete
  10. http://www.youtube.com/watch?v=VM-rcHulTFg

    ReplyDelete
  11. Ivo, jel to mijenjaš adresu :D?

    ReplyDelete
  12. Za privremeno :))) Stalno ce morati da saceka jos malo

    ReplyDelete
  13. Ali, ali razglednica je još na putu :(.

    ReplyDelete
  14. Lepo se ti nama odmori i uzivaj :)
    Kod nas Djole Prolece debelo kasni :*

    ReplyDelete
  15. Eh da je makar i napolju pravo proljece.....

    ReplyDelete
  16. pakuj, pakuj :)
    idi na weather2umbrella relativno precizna prognoza :)

    ReplyDelete
  17. Kod nas pao snijeg :S
    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/308907_10151571795365505_1499309656_n.jpg

    ReplyDelete
  18. Lepo se provedi, gde god isla. A gde ti to ides? :)

    ReplyDelete
  19. Kod tebe barem nema snijega :)
    Klini su mjesto na proljetnim na zimskim praznicima...
    Molim te napiši komentar knjige kada je pročitaš, već je neko vrijeme škicam u knjižari. :)

    ReplyDelete
  20. Haha, i ja zamišljam proleće (a uskoro i leto), kad ono - trt, čak i na primorju. Jedan dan sunca pa 3 dana kiše i sve tako.
    Imaš lepe jakne :-)

    ReplyDelete
  21. samo ti uživaj (nije da ne zavidim, ali sasvim malo) :D

    ReplyDelete
  22. I ja zamišljam takve prizore, al se zima opet vratila i najrađe bi samo ležala u krevetu sa spuštenim roletama :)

    ReplyDelete
  23. Kod tebe je još super, ovdje se sve bijeli.. Mislim, volim ja snijeg, al ne u 3. mjesecu brate. Uživaj! Kako je netko gore rekao, možda i proljeće stigne dok se ti vratiš. al samo možda hehe

    ReplyDelete
  24. ne spominji proljeće :( padam u depresiju više! još kad vidim da će mi za rođendan padat snijeg..kud 27 tud ledeno i sivo :P

    ReplyDelete
  25. Gde se zagubi?:)
    Imaš sličicu-nagradu kod mene,nije obavezno:)

    ReplyDelete