Tuesday, March 19, 2013

Na slovo, na slovo..Dz!!


Večeras na blogu gostuje jedna šmizla što se mnogo lepo šminka, ima papren jezik, voli turske serije, a bo'me voli i ove slovne postove :) Evo na šta nju asocira slovo Dz

"Dž. je sedmo slovo bosanske/srpske/hrvatske/crnogorske abecede. rodila sam se sedmog decembra. sedam je moj sretan broj. a ovo je sedmi post "na slovo" .

slovo Dž kao Dženana - srce, duša, voljena, dugo očekivana. turskog porijekla. Dženi, Dženki, Dženx, Džanum. sve je to JA :D

DŽABA - džaba ti sve, džaba si dolazio, džaba...

DŽIBER - sjetim se onih filmova iz devedesetih tipa "Rane" i utrpanih majica u trenerku, air maxica i zlatnih kajli od tri kile. a onda pogledam kroz prozor i vidim likove utrpanih majica u trenerku, koji nose air maxice i zlatne kajle i smarfone (mora da se dobro osjećaju držeći u rukama telefon pametniji od sebe)

DŽIHANGIR - najmlađi sin Sulejmana i Hurem, ne znam što mi on pade na pamet.

DŽUMBUS - blog od Biberlee a i jedna riječ koju baška volim, biće da znači nered.

DŽUKELA - pašče, ker, ćuko, cuko, pas. volim ih samo na slici vidjet. 
DŽEVAD - 
DŽEMPER - kad je hladno treba džemper. kad je toplo ne treba. 

DŽEZVA - puna mirisne turske kafe, ma prihvatam i sikterušu, i proljevušu, i doljevušu, i maksuzušu... samo nek je Džezva puna kafe, nek se sipa u filDŽan, i da se jede rahatlokum od ruže.

DŽEM - od malina. i njegova tajna.
OVO vrijedi pročitati :))


DŽANARIKA - omiljeno voće. :D

DŽIDŽE - ja volim da se džidžam raznim džižama, a vi? :D

DŽIMRIJA - najgori ljudi koji postoje. škrtci.

DŽOINT + DŽEK DENIELS ili DŽONI VOKER - stairway to heaven

DŽIDŽIKOVAC - stara jevrejska četvrt u Sarajevu, ispod Bjelava. nekad su je krasile najljepše kuće. 

el DŽEMIL - jedno od Božijih imena i svojstava, a znači "lijepi" . Bog je lijep i voli sve što je lijepo.

DŽUMHUR - Zuko. "Svake večeri setim se mog španskog prijatelja Luisa Kasade iz madridskog ' Anteniuma'. Jedne večeri pre dve godine pozvao me u svoj dom na tortilju i paelju i španski konjak. Posle večere rekao mi je da je za mene spremio prijatno iznenađenje. Odveo me je u drugu odaju da slušamo ploče. Prva ploča koju mi je pustio ovaj prosvećeni Španac bila je neka davna oda Saraj Bosni koju je pevao Himzo Polovina. Nisam mogao verovati svojim prevelikim ušima da ovde u srcu Iberije u Avendi Hoze Antonija, usred Madrida slušam glas Himze Polovine koji opeva lepote sarajevske mesečine..." (Zuko Džumhur, "Pisma iz Azije", 1973)

i pokoja pjesma
 jest, kosa mi je do ramena i srce mi je možda kameno. 

Dženana te radila ko najvećeg levata za ovo i za ono, ŠTAE?! :D

za sve, a posebno za domaćicu DŽAJANT pozdrav i puno poljubaca. i još jedna pjesma, neću više"

Podseti mene, tako, Dzenana, na jedno divno leto provedeno u Ulici Zuke Dzumhura, Zuku samog,njegove putopise, karikature i razglednice za majmunicu Zoricu ;)

"Dzemujem ja stalno ali nema dzema..

Divni Dzo..THE DZO..mogao bi da mi čita telefonski imenik 5 sati u komadu i da mi ne umori uši :)

Joanne Harris



 

Ovako mi je zvonio telefon 5-6 godina

Svi koji su voleli Treći Kanal, setiće se odjavne špice - levoruki gitarista u belim lanenim pantalonama šeta plažom i svira ovo :) nostalgija..ehh..

Jim

i Jimmy
I Janis
I Jonny kad peva Johnnya

 Dzimi i pesmica za dobro raspolozenje

I doDZavola, opet sam nesto zaboravila..

13 comments:

  1. hahahaha dzihangir a bas si me nasmejala:)
    sars je moj favorit:)

    ReplyDelete
  2. Dajjj Dzevada - uvijek se ismijem hahahaha :D

    ReplyDelete
  3. Aplauz! <3
    Gdje se Dzevada sjeti... XD

    ReplyDelete
  4. Napokon su moje bubkice dočekale nešto duhovitije. Kažu mi da sam dosta pametna, al da sam bolja kad se smijem nego kad pametujem... Mislim da će ovo biti jedini post koji ja nisam komentarisala pisanjem svega na što me asocira slovo, jer sam pisala post jupi jeeeej jupiii :D <333

    ReplyDelete
  5. Dž je naša blog beba jedna :))) ♥

    ReplyDelete
  6. E bolje slovo za sebe nisi mogla izabrati :)

    ReplyDelete
  7. Dž je ubedljivo najređe upotrebljavano slovo, kad kucam na ćirilici uvek moram da zastanem da se prisetim gde ono beše to Џ :)
    Takođe Dž kao Dženana, jedna od zabavnijih blogerki :)
    Dž kao džigerica - to je ono što nikako ne jedem,
    Dž kao džumbus - volim tu reč :)

    ReplyDelete
  8. iiii, koliko toga na Dž! Tajnu džema od malina sam čitala (Dora mi ju je preporučila) i stvarno je <3...još kad znaš pozadinu čitave priče i jadnog KArima... Sad bih džezvu turske kafe rado! Ilina

    ReplyDelete
  9. Tvrdo Đ kao i tvrdo Ć su mi i dalje potpune nepoznanice :)
    Volim džumbus, džep, Dženi i džezvu.

    ReplyDelete
  10. džumbus <3
    i zadnja pjesma, nema teorije da me ne digne ;)

    ReplyDelete
  11. ...jel na ovoj livadi svaka džetelina ima četiri lista il je to samo fotomontaža...

    ...smajlić za...stairway to heaven...:)

    ReplyDelete