Friday, March 15, 2013

Na slovo, na slovo..D!!



Kako se kaže kad nije gošća a nije ni domaćica? Domaća gošća?
Kako bilo, ona na mom blogu obitava vec dugo..od prvog klika, rekla bih :)


"Moj prvi gostujući post...jeeee...igramo se i predstavljamo slovo D!!!



Dakle D'Blogerica Duca odlučila je da vam kaže da je slovo D ono koje možete napisati u jednom potezu, ima neki dobar oblik pa uz dvotačku vam šalje i veliki osmijeh :D
Slovo D u svakodnevnici:
D – kao DA...jedna od jako važnih riječi, često ste je upotrebljavali, a sigurno ćete i još koji put...najznačajnije u trenucima „Da,pristajem“ ili „Da,biću ti žirant“!!!
D – kao DAN...da pričam njemački imala bih konkretan dan u sedmici, čak dva, ali bolje mi je na srpskom jer svaki DAN počinje sa mojim D!!!
D-kao DUGA...zar nije najdivniji dar prirode i nešto što nam je toliko posebno kad smo jako mali!!!
Slovo D kad sam emotivna:
D-kao DUŠA...o tijelu mislite šta god hoćete, ali trudite se da vam je DUŠA ono nešto što vas obilježava i nosi kroz život...a meni je drago što mi je DUŠA u imenu, pa kažu da je to simbol dobrote i ljepote!!!
Henry Miller "Sjedište je duše ondje gdje se unutarnji svijet i vanjski svijet dodiruje. Jer, niko ne poznaje sebe ako je samo on, a ne u isti mah još i neko drugi."
D – Dobriša Cesarić & Djetinjstvo...donosim djelić pjesme...jako sam nostalgična kada se radi o ovom dijelu mog života, a osmijeh na lice uz čudnu sjetu donese mi svaka uspomena na isto...eh 80-te i 90-te...
„Sad potoci pod ledom teku
U svoju rijeku,
I čudno je da led na površini
Sakriva jedan život u dubini...“

Slovo D i istorija:
D-kao DELFI...ovo je u staroj Grčkoj bila najpopularnija destinacija, a i danas bi je svi rado posjetili!!!
D-kao DRAKULA...ne znam šta je Vlad tačno radio tamo po Transilvaniji, ali da nije baš bi nam nedostajao. Da je danas tu , bio bi stvarno popularan bloger :D
Slovo D i putovanja:
D-kao DESTINACIJA...sad sam shvatila povezanost mene, mog slova i moje nepresušne želje za putovanjima...malo je destinacija na koje ne bih poželjela da odem. Na spisku za posjete sa slovom D su:
Danska, Dominikanska Republika, Dizeldorf, Drezden, Dušanbe (da li nekoga grad zove kao što mene ovaj iz Tadžikistana), Denver (ovo samo zbog Dinastije), Dubai (već sam bila, ali malo mi)...
Slovo D i moda (zar nisu posebni modni kreatori sa slovom D):
Dolce&Gabbana
DKNY

Diane von Furstenberg


Slovo D u muzici (mali izbor nekoliko dragih mi pjesama):

D u trbušnom plesu <3
D-kao DIDEM (jedna od najpoznatijih trbušnih plesačica iz Turske)...a ona pleše ovako...

Na kraju za sve vas koje imate ljubimce  želim da priznam da bih ja najradije da imam jednog DELFINA, a nešto mi nije išlo do sad...eto uživajte u svakom DANU, budite DIVNI, jedite DUNJE, DATULE i ponekad DAGNJE, posjetite DUBAI, pronađite DIJAMANTE itd.  ...za sve vas D'KISS!!! 

Domaćice hvala na pozivu, pa sad reci šta imaš :D"

Kažem Duco, kažem..dobra ti ova Didem, uh! 

Milion puta rekoh ali da ponovim - D je jedno vrlo, vrlo magično slovo :))

Meni je D najviše vezano za muziku tj. za fantastične muške vokale. Ovako nekako:


Pa onda malo latinične muzike

Iz naftalina

Iz plejera
Žena prva
Žena druga

D kao Duško Radović


D kao Dušan Kovačević
Toliko, od mene, vi ste na redu!

EDIT : menjala sam haljinicu blogiću..rekoh - ide praznik pa da ga podnovim, i uspela da poremetim sve. Dok se ne snadjem, to je što je! :)






17 comments:

  1. A zašto nisi spomenula djetelinu? Ili se to podrazumijeva :)
    D kao Dada :)))

    ReplyDelete
  2. Dobar dan:)
    -doboš-torta,
    -Duško Dugouško,zauvek:),
    -Dud-volim da jedem dudinjke,
    -Dunav-previše mi je blizu...
    -drva i dimnjak,još je zima:)
    -dugmići i daska,
    -Daljine,Maje Odžaklijevske;Drugovi Bajagini,
    -dukati i dvorci-idu zajedno:)
    Dosta od mene:)

    ReplyDelete
  3. Vidim, nedjelja se ceka. :D
    Dunes...Daire...Demosten...Darije...Deukalion...

    ReplyDelete
  4. D kao kao kao
    Dunav - ljubav.
    Dušan Radović - još jedna ljubav
    Dilber - turcizam, znači momak, dečko, mladić. često koristim tu riječ.
    Danica - zvijezda. tata mi je rekao da je bila baš sjajna onu noć kad sam se rodila.
    Djed - osoba koja je najzaslužnija za ono što jesam danas, sutra, uvijek!
    Duduk - kad neko nije baš pametan, češće koristim "Duduče" nego "budalo" xD
    D kao :D i xD
    i ćao, volim da ti komentarišem ovo :DD

    ReplyDelete
  5. Finally ME :)))
    I ja sam se poslije sjetila, da sam mogla još mnogo toga da napišem, ali ovo je sve bilo na prvu ...Hvala još jednom :*

    ReplyDelete
  6. O pa baš svašta ima na slovo D :)
    D kao dar - volim darove što me podseti na
    D kao davati i
    D kao dobijati.

    ReplyDelete
  7. Dobra ti je Detelina, Domacice :)
    DRVO - jer od drveca dobijamo svez vazduh, hladovinu, zelenilo, toplotu, lepotu... <3
    The DOORS!
    DREMKA - kad nam je potreban mini-odmor
    DOGOVOR - vazan u svakom aspektu zivota, a nekad tezak za postici
    DUNJA - mislim iskljucivo na rakiju :D

    ReplyDelete
  8. Ovo "D" je mnogo dobro !!! Toliko dobro da i moj izraz lica podseća na ovakvu njegovu varijantu ":D". Svaka čast domaćice i pri tom mislim na obe!!! Potkačile ste sve najbolje od ovog slova,tako da ju tu ne bi ništa dodavala osim možda...
    DRUGARICE !!! Ova "titula" se teško zaslužuje, a bez nje se ne može.

    P.S. Novi izgled bloga je...VRH !!! Svaka čast !

    ReplyDelete
  9. super je nova 'haljinica' bas mi se Dopada.
    D kao Debelo a i lici na stomak :)

    ReplyDelete
  10. aa vidi novi dizajn, baš mi se sviđa :)))
    evo ja ću dodati još samo Duga, najljepša pojava na nebu koja svima izmami osmjeh na lice :)

    ReplyDelete
  11. blog ti preludo izgleda, oduševljena sam <3

    ReplyDelete
  12. Svidja mi se D, a i nastavak o D-ima u komentarima...
    Sve sve, ali Damir i budi moja voda...ljuuubaav! :)

    ReplyDelete
  13. D kao Dostojevski, moj najdraži
    D kao dan
    D kao dragi moj
    D kao Drvo života
    D kao dno....tek kad ga dotaknete kreće uspon
    D kao detinjstvo
    D kao dete
    D kao dar
    D kao Duša od Boga darovana
    D kao dobrota
    D kao dodir....neprocenjiv
    D kao Dunav, moja reka...miris Dunava je utkan u moj gen

    ReplyDelete
  14. Bravoo,gošćo Ducili i Domaćice Ivo ---
    ovo je Divno!
    Sve ste pomenuli i u postu i u komentarima što bih ja dodala, sem jedno :D i veliki :*

    ReplyDelete
  15. Ja bih Dodala i Divnocu, kao ne sto Divno, i Dosadu, kao nesto sto je Down. Takodje, ne volim Dugo nekoga ili nesto Da cekam, ali kada Docekam, onda sam jako srecan, pa nije ni vazno sto je bilo Dockan :)

    ReplyDelete