Thursday, March 7, 2013

Na slovo, na slovo..Ć !!

Na blogu danas gostuje Gospa od kupacih kostima Barbara.
Barbaru možete naći tu i tu.
 Jedan malo dugaciji, a meni vrlo zanimljiv, tekst :)

"ĆEF mi je danas da ĆASKAM sa našom domaĆicom na temu slova "Ć". I baš mi je drago što me izvukla iz mog udobnog ĆOŠKA,  te me "naterala"  da se okanem ĆORAVOG posla i zagrejem mozak ispod mog toplog ĆEBETA, a ne samo da ĆUTIM u ranim jutarnjim časovima. Pošto "radim" na šeĆer, u prolazu zagrabih malo ĆETEN ALVE, posadih se na ĆILIM koji će me verovatno odvesti do zlatnog ĆUPA u kom ću pronaći neku zanimljivu reč na "Ć" pa je nanizati kao nisku ĆILIBARA i uspešno završiti svoj domaĆi zadatak. Doduše, može on da me odvede u neki ĆORSOKAK  pa da na kraju celog ovog ĆAKULANJA ispadnem ĆURKA i da se osetim kao ĆIĆOLINA kada je ušla u Italijanski parlament !!!  Zato bi mi u ovom trenutku najbolje legla jedna ĆUSKIJA, da me opali po ĆELAVOJ glavi i razmrda male sive ĆELIJE. A kada se sve ovo završi vodim našu domaĆicu preko ĆUPRIJE na po deset ĆEVAPA sa lukom, a mogu i da joj spremim moje omiljene ĆUFTE u paradajiz sosu. Ona neka se pobrine za muziku, pošto na pomen slova "Ć" mene sve ĆERA u neki ĆUMEZ i na omraženu mi "ĆIRILICU". Sve u svemu proĆERDAH ja i poslednju reč na dotično slovo, ali zato  uĆarih još malo vremena da Vas pozdravim sa jednim ĆAO do sledećeg slova i novog gosta !!!"


Domaćica je šmrc apćiha i od nje slaba vajda danas.

Ć kao Ćopic Branko..rasle smo uz njegove knjige

Ć kao Ćaletova pesma

Šta sam zaboravila?

21 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. napisala sam ćevapi, ali vidim da je Barbara već spomenula :)

    ReplyDelete
  3. Ć kao Ćosović - prezime koje nosim i jedva čekam da promijenim u neko drugo
    Ć kao Ćejf - malo šta mi je ćejf danas, ne samo meni nego svima, posrali su nam se u ćejf, jebiga :D
    Ć kao Ćevapiiiiiiii - desetka s lukom i kajmakom u cijeli. zmaj ili željo. ma bitno je da je na baščaršiji :DD
    Ć kao Ćurokot - ulje, kreme, tablete... sve ja to koristim i pomaže mi pravo
    Ć kao Ćiro - voz u kojem mi je ćejf da se vozim :DD
    Ć kao Ćivutski vrt - fenomenalna pjesma
    i Ć kao Ćao :****
    P.S. KAD ĆEŠ NAM NA BLOGOČET??? ČEKAMO TE KO OZEBLI SUNCE!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zar nisi ti ČosoviĆ? :))))))
      Eto mene čim progledam 8)

      Delete
  4. ćaća, ćasa, ćutuk, ćetenija, ćumur, ćuba; ko zna koliko ih ima još?

    ReplyDelete
  5. klanjam se, nije mogla gore slovo odabrati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Ima gore !!! "NJ" !!! E onome ko dobije to slovo skidam kapu i kujem u zvezde. Ja sam prošla Bogovski ! :)))))

      Delete
  6. mozak mi je već otišao na spavanje... zbilja se sad ne mogu sjetit ni jedne riječi na ć :(

    ReplyDelete
  7. Ha ha, sjajan odgovor na temu!!
    Meni nešto manjka inspiracije na ovo čudno slovo... šta da kažem, ćorak :)
    Domaćica da ozdravi oma sada oma!

    ReplyDelete
  8. hahaha, super tekstić
    ćeraćemo se još

    ReplyDelete
  9. Super tekst :)))
    Ć kao Ćira - simpa slonče iz crtaća,
    Ć kao ćurka - reč koju upotrebim kad treba nekom da naglasim da je u pitanju ć, a ne č,
    Ć kao ćaskanje - ništa bolje od opuštenog ćaskanja :)

    ReplyDelete
  10. ajme ć...ne može bit gore slovo haha :)))

    ReplyDelete
  11. Ć je meni vrlo Ćudljivo slovo kao i Č...Često menjaju mesta jedno drugom kod mene,rekla sam veĆ..(ili veČ?:)

    ReplyDelete
  12. Super tekst, vrlo originalno nema sta :)

    ReplyDelete
  13. Ćaknuto i slovo i post :D
    Ćilim....bogatstvo nasleđa
    Ćirilica...ja je zapravo mnogo volim
    Ćorak...pucaš a ono ništa :/
    uhhhh, mislim da bih se sa "nj" bolje snašla :(

    ReplyDelete
  14. Ćarlija (vetriĆ). Volim kad neko to kaže. Zvuči romantično :)
    Divan je tekst. Vidi se da se radi o iskusnoj, sofisticiranoj ženi.. I hvala što mi otkriste još jedan divan blog...

    ReplyDelete
  15. Od svih reči na ć, moja omiljena je ćevap! :D Naravno, nikada u jednini.

    ReplyDelete