Sunday, March 3, 2013

Goodies

Ovo mi je svojevrsna himna zadnjih dana

"..da punim jedrima ploviš,
samo ljubav da loviš
i pobediš sve.."

Upala sam u proteste prekjuče..juce sam za dlaku izbegla suzavac i šok bombe..kontra potesti na kontra proteste..to samo  kod nas ima..
Probali su da mi otruju malo kuče s' podočnjacima (koje je sad prava blesava zverka) ali bezuspešno (na moju veliku radost)
O svemu tome u nekom drugom postu.
Sad je vreme za sitne ženske radosti :))

Balea kupovina

Kofeinski šampon i regenerator protiv opadanja kose - ovo čudo samo peni a ništa ne radi. Prosledjeno dalje :)
Body creme sa shea butterom - fina mazalica sa malo jačim mirisom. 500 ml za 3 e. Dušu dala za prelazni period kad mi je mleko vec "tesko" a jos je rano za losione i sprejeve.
Balea Cell Energy - kupljen po preporuci (Snow mig, mig ). Divno funkcioniše posle kreme sa AHA kiselinama (kao noćna nega) i pre Afrodita Calendula dnevne kreme.
Galafarm Lipgal - nije bilo ni Rosala na Labella pa se uhvatih za ovo. Šta da vam kazem sem da mi pete divno mirisu na bananu :))

Alatke

Varijacija na temu Antistatik česalj. Odlična stvarčica za gustu kosu koja se lako naelektriše. Posle češljanja više ne izgledam kao da sam bila uključena u struju :)
Tačkalice za nokte iz Jumba - totalni fail. Bolje funkcioniše ukosnica :(
Jedna od neophodnih stvarčica - "municija za olovku sa acetonom" (kad vam leva ruka služi samo za ukras, ovakve stvarčice koristite u ogromnoj količini:))

Mazalice za usta



Konačno sam u poslednjem Avonovom katalogu naletela na Terracotu koju mesecima vec trazim. Morala sam da uzmem i Divine Wine :)

Boje su idealne ali je kvalitet karmina upitan. Više me podsećaju na jače pigmentirane balsame za usta nego na dugotrajne karmine. U roku odmah krenuli su da se razlivaju. Probala sam i sa varijantom transparentna olovka + karmin i olovka za usta u boji karmina + karmin i ista prica..ostaje jedino da probam da napravim lip stain pa da onda nadogradjujem. Efekat punijih usana 0 poena ali to nisam ni ocekivala. Vlasnice ovih karmina, kako ih vi nosite i imate li slične probleme?

Aura sjajić u nijansi 65

Ovo mu dodje varijanta "žvake umesto kusura". Ponekad samu sebe iznenadim ovakvim slučajnim odabirom :) Divan neutralni sjajić, prosečnog kvaliteta i smešne cene, odmah isfuran uz tamno plavi smokey

Aura sjajić, nijansa nepoznata

U tubici izgleda kao topla crvena, na usnama vuče na fuksiju. Vrlo lako se razliva a tesko skida pa zasad izigrava lip stain (lagano utapkan prstima) ili crvenkasto - fuksijasto rumenilo (kad mi na obrazima treba nesto jače)

Šecer na kraju :)
Max Factor Nude (a mozda i Neutral..bacila kutiju:))) Trio



Noisette
Još jedan pokusaj dupliranja Paradoxala. Topla čokoladno smedja sa malo ljubičaste.
Ne, sledeca fotka nije fail. To je samo sveže nalakirani Noisette posle pranja kose. Up to 7 days my ass.
Užas!!

Midnight Bronze
Kajsijasto smedja sedefasta nijansa. Redovno bežim od ovih tetkastih lakova a na kraju se ispostavi da mi baš oni najbolje stoje :) Ovaj se fino ponasao..4 dana bez mrdanja

Angel nails
Hrpa srebrnog shimmera, 2 sloja i treba mu bar još jedan. Tek na slici videh da i pored dobrog čisćenja zanoktica, jos uvek ima šlaštećih delova :) Ovaj je najdugotrajniji od cele družine - 5 dana bez mrdanja.
 Dosadio mi je vise i kliknem "objavi", ide dole :)


Summa summarum - poluzadovoljna  %)
Lakići su samo potvrdili da Max Factor i ja nikad na zelenu granu.
Sve drugo..pa.. potrošiće se  :))

32 comments:

  1. E nek' si našla Terracotu, drago mi je :D i inače, dok sam ga testirala bio mi je skroz OK, i baš je bio jako pigmentovan i zadržavao se :S ne znam šta je kod tebe slučaj :S ?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasla, nasla i prvo na tebe pomislila :)) Pigmentacija je fina ali..ma ne znam..probam zamrzavanje pa ako ne ide, uvek je tu korpa za djubre :))

      Delete
  2. ja dosad nisam naišla na lak koji je ono što tvrdi da je, ne traje 5/7 dana, ne ojačava nokte..štajaznam, ili ja ne znam paziti na ruke, ili je to za nekog tko ne koristi prste dok su pod lakom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mislim Zubo da nama trebaju kuce koje se same ciste :))

      Delete
  3. Bas mi se svidjaju nijanse ruzeva,steta sto su tako loseg kvaliteta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda se meni opet pogodio fus. Niko se do sad nije pozalio %)

      Delete
  4. Zanima me gde si uzela ovaj drveni cesalj, jer imam isti problem? xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skoplje, Jumbo :) Iz pouzdanih izvora znam da ima kod Kineza za 60 dinara, samo treba da proveris da prostor izmedju zubaca nije popucao :)

      Delete
  5. Obožavam tvoje hejtanje makse faktorića (faktorijela :D) i ostalih proizvoda koje ne mogu kupiti, hel je! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nista nisi propustila :)) Sreca pa sam ih dobila na nekoj razmeni. Znas kad bih dala 4 E za jedan mini lakic.. :))

      Delete
  6. ih šteta za balea šampon, a ja se ponadala..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nesto mi je cudan, ne znam koji mu je djavo bio. Crveni je ok, ljubicasti isto..To nam valjda porucuju da si kupimo Afrodita koprivu od litra :))

      Delete
  7. Karmini imaju divne boje, baš šteta što im kvaliteta nije neka ... I ovaj češalj bi i meni dobro došao :D

    ReplyDelete
  8. pa ti svako malo u taj DM :D
    lakići su mi naj!

    ReplyDelete
  9. Bome si se ponovila! :) Ja moram ruž neki kupiti, ali ja uvijek imam jedan, pa dok se ne potroši... A što se lakova tiče, imam dva, crveni i bež. A što se tiče MAx faktora, to mi se uvijek sušilo sto dana. A najveći fail mi je bila deborah 7 days long, a ono jedva dva! Ilina

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Cuti, jedva sam ga vratila iz mrtvih..
      Bas sad izadjoh da ih nahranim i da znas sad je Gricko 2.0 - poboljsana blesavija verzija istog :))
      Tesim se time da zakon bar u toj oblasti nije zakazao- nema vise novcane kazne nego pravo u zatvor. sad samo vrebam nekog od skotova da proba jos nesto

      Delete
  11. A ja juce kupila vec drugu tubu tog Balea kofeinskog sampona,na svoje vlastito cudjenje. Zasto(ako se pitas)? Sav njegov sastav je sarena laza-kazu da kofein uopste nema uticaj na opadanje kose u samponima kako se ranije mislilo, a ostali djelotvorni sastojci koje ima-biotin i nar su mu na zadnjem mjestu, sto bi znacilo da ga u sastavu ima skoro nista,a meni sampon super :-)Kosa fina voluminozna, ne opada( doduse to odavno nije problem. Masti se ko i uvijek, ali hajde barem je fina ta dva dana :-)
    Ja od te tackalice za nokte mislila ona spravica za ciscenje komedona i ostalih bestija sa lica :-)
    Kakvi zlotvori opet udaraju na tvoje sirote zivuljke, kakvi su to manijaci, grom ih spalio, uhhh kako me ti zivotinjomrsci izbace iz takta...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihh a ja kao da kosu uopste oprala nisam. Proucavala sam mu sastavi i rekoh : "hajd', nema silikona, mozda nece biti los", kad ono beze..
      Ja bih tu spravicu vrlo rado..zatreba mi jednom mesecno obavezno :))
      A ovo zadnje..jojjj, samo kad nahvatam nekog..naplaticu mu za sve one sto ih nisam uhvatila..

      Delete
  12. Drago mi je cuti da je cucek ok. Ako ih uhvatis, molim te uputi jednu popravno-vaspitnu i za mene.

    Probah sampon i regenerator iz ove Baleine linije za suhu i ostecenu kosu. Na bazi arganovog ulja. Totalni fail!

    ReplyDelete
  13. alatke su me skroz zbunile, kontam šta joj je ovo, za šta služi haha
    eto koliko sam upućena :))

    čuj koefeinski šampon, svašta :)

    ReplyDelete
  14. E i mene je ovakav češalj spasio :))) A Max Factor volim sve osim lakića, preskupi su a nije baš da dobijem neku extra kvalitetu :)) ali ovaj zadnji šljokičasti mi je lijep

    ReplyDelete
  15. O, bilo je tu fiiiine kupovine! :) Ruzevi su mi super, posebno onaj levi, a zatso, o zasto sam ja jedina koja ni u jednom DM-u ne uspeva da pronadje taj Balea Cell Energy serum?? :(

    ReplyDelete
  16. Ti si se baš nakupovala. Baš su lepi Avon ruževi, a probala bih i to čudo od banane. Znači Balea kofein ne valja, dobro da znam.

    ReplyDelete
  17. Uuuuu bas lepa kupovina! Divine Wine je pravi lepotan! :)

    ReplyDelete
  18. Najvolijem sitne zenske radosti! I meni se svidja Divine Wine, poturila mi bratanica katalog ja samo preletela, ne volim kataloske kupovine. A i ovaj aurin nude sjajic bih isprobala. Za max factor mini ja imam samo reci hvala, mada nisam ih previse isprobala pa ne tvrdim, svidja mi se ova poslednja boja pogotovo.

    ReplyDelete
  19. Sviđa mi se sve!
    Najlepši su mi lakovi!

    ReplyDelete
  20. Dobar ulov! Već duže vrijeme gledam Balea shea butter i samo je pitanje vremena kad ću ga kupit. Koliko je jak miris? Jel bolje za ovo malo hladnije vrijeme?

    ReplyDelete
  21. Hvala za Balea-u, danas idem u DM u nabavku, pa ću izbjeći u širokom luku.
    Od svih lakova za nokte, obično oni najjeftiniji sa dobrim topcoat-om imaju najrealniji omjer cijene i kvalitete

    ReplyDelete
  22. hocu i ja Antistatik česalj =D

    ReplyDelete
  23. Meni lakovi super :D nisam probala .. pricam o bojama :)) posebno jer je ova jedna Noisette :P

    ReplyDelete