Sunday, February 24, 2013

Zimske kreme za ruke

Malo muzike na početku

Ovaj post stoji u zapećku negde od decembra meseca jer je sve nesto drugo preče :)

Jedine dve kozmetičke stvarčice (bolje reći preparativne) bez kojih ne mogu da funkcionišem su mazalica za usta i mazalica za ruke. U svakoj torbi imam po jednu a podeljene su na godišnja doba :)
Kreme koje su ušle u top 5, morale su da ispune nekoliko zahteva : 
  1. Da su hranljive a da se
  2. brzo upijaju
  3. pritom, neguju i nokte 
  4. ne ostavljaju masne tragove po tastaturi
  5. ne mirišu prejako
  6. mogu da ih nadjem u skoro svakoj parfimeriji
Top lista, naredjana bez nekog posebnog reda, izgleda ovako:

1. Rosal Avokado (ova u sredini)

                                    izvor
Odlična krema kad danima zaboravljate rukavice u drugoj torbi :) Laganog mirisa, vrlo hranljiva, trebace joj malo više vremena da se upije ali vredi svaku paru

2. Afrodita badem
Krema koja za jednu noć (sa zastitnim rukavicama) oporavlja i najgrublje ruke..recimo one koje su ribale rernu bez rukavica :)

3. Garnier Mango oil

Kristina mi preporučila losion za telo, ja greškom kupila kremu. I vraticu se po losion :)
Lagan vocni miris i osecaj hidrantnih rukavica. Moj trenutni favorit :)

4. Hemel hands

Jako volim Hemel jer su im svi proizvodi na bazi meda i voska (Hemel za nokte je 300 000 % bolji od čuvene Lush mazalice). Ovu kremu vrlo često koristim i za pete i laktove, kad im treba instant oporavak :)

5. Jedna vrlo nostalgična krema koja je uspela da ublaži posledice dermatitisa na rukama
PH neutralna, bez dodatka boja, blago miriše na kamilicu i odlično hidrira. Sve kreme dodju i prodju, Atrix ostaje! :)

Sad da čujem vas - preporuka za kremu a da nije Balea (probala sam ih 6-7 i mirisi mi nikako nisu odgovarali) ili Nivea ( nju ne kupujem pa taman da je poslednji brend na svetu.).




54 comments:

  1. Meni je odličan obični vazelin (ne, ne, ne misliti na ništa prosto), a odlična mi je i biobazina krema za ruke kao i njihova krema od smilja, ima je u dm-u! Ilina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa, trsi se i Vazelin Balein al' to nocu..inace ostavljam masne tragove svud po kuci :)

      Delete
  2. volim mirisne kremice i potrebne su mi jer mi rukice brzo stradaju od zime...al uvik se kasno sjetim namazat :/

    ReplyDelete
  3. Ja sam u besparici uzela jednu jako jeftinu, ali najviše zato što je na njoj pisalo da je glicerinska. Rosal je imao kremu sa glicerinom, pa je prestao proizvoditi, a bila mi je fenomenalna. Dakle, ova moja jeftina je od Fitogala, specijalna glicerinska krema, miriše na kamilicu i ja sam zadovoljna.

    Inače, ni ja bez labela i kreme za ruke ne mogu, pogotovo ne zimi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cena ove Garnier je tu negde s' Ftogalom (barem ovde). Ako se setis, probaj :)

      Delete
    2. Hoću, mada ja imam odbojnost prema Garnierovim proizvodima (osim farbi), bez nekog posebnog razloga :/.

      Delete
  4. ja sam jedna od onih koja ima i kremu za ruke i labelo, al nekako jako rijetko koristi oboje :) nemam naviku, iako su mi ruke po zimi dosta suhe. a što se tiče mackanja po usnama, to isto što manje jer čitah da može prijeći u ovisnost i da je onda koža sve osjetljivija jer ne može bez toga.
    tako da preporuku nažalost nemam :)trenutačno posjedujem essence kremu za ruke, neka 2u1, štiti i ruke i nokte. jakoooo se brzo upija, ali nekako slabo hidratizira

    ReplyDelete
    Replies
    1. I da znas da je ovisnost..ali bolje to nego da mi popucaju usta kad god se nasmejem :)

      Delete
  5. Meni je život bez labela nezamisliv. Bez svega drugog bih prije mogla nego labela. Usne mi se za par sati (ako ga npr. zaboravim ili izgubim a nisam kući) totalno isuše, ispucaju i pretvore u ranice kao da godinu dana najmanje nisam kreme vidjela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I onda cela ocajna utrcim u prvu parfimeiju i kupim bilo sta..npr. onaj sa mirisom zvakace gume, Coca Cole ili tako nesto :))

      Delete
  6. Marsovka mi uze reč iz usta.
    Fitogal-Spec.glicerinska krema za ruke<3 Kad se namaže stvara neki tanani film koji mnogo lepo štiti i oporavlja ruke a i pete.A cena..ne može biti manja:)))
    Čak se i moja ćerka slaže,a ona voli kozmetiku: za dan,za noć,za pre,za posle,za gore,za dole,za ovo i ono...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zboh Fitogala (i moje pameti) zivot je zamalo mogao da mi se zavrsi prosle zime :))) Smrznute ruke, previse kreme a ono klizi po volanu..ma uzas. Eno je, bacena ispod sedista :))

      Delete
    2. Potpisujem. I ja sam nju htjela preporuciti.
      Ja ju nosim u torbi pa ju u skoli mazem pa mi kasnije hemiska ne pise po sveci gdje sam ruku nagela. Eto koliko je masna :D al da je dobra-dobra je :D

      Delete
  7. Meni je zimi spas samo Neutrogena, iako se jako sporo upija ona mi jedina oporavi i najgore ispucale ruke. Prava SOS, a ovako neka laganija koju koristim u zadnje vrijeme kad je stanje kože normalno je Evelin Glicerin bio Goat's milk ili nešto tako, skroz je solidna i super-brzo upijajuća.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neutrogenu retko nalazim a ova Evelinova je u top 5 letnjih krema :) Trebalo bi da je maska za ruke ali je samo jedna jaako lagana kremica :)

      Delete
  8. Ne znam kako će ko shvatiti,ali meni je bademovo mleko za telo najbolja krema za ruke.
    Ne ostavlja nikakve tragove,nema jak miris,tako nisam kao pokretna parfimerija:)

    ReplyDelete
  9. Bilo kuda Becutan svuda. XD
    Becutan hidratantno mlijeko. Extra stvar.

    ReplyDelete
  10. moram probat ovu prvu avokado....osecam da ce se i meni svidet:)

    ReplyDelete
  11. ista sam - bez labela i kreme za ruke nigdje ne idem. uvijek u kući ima bar tri labela. krema sam dosta isprobala, ali za moje radničke ruke najbolje su dobre stare atrix i 48 medicinska krema za ruke koju proizvodi lek ljubljana.
    da ne valjaju ne bi ovoliko godina ostale u istom sastavu i istoj ambalaži.

    ReplyDelete
  12. Ja trenutno najviše volim Afroditu. Zadovoljna sam i onima iz Avon Care kolekcije, samo bih volela da imaju lepši miris. Ahava (mislim da je izraelska) je isto dobra, samo što nemam pojma gde ima da se kupi.
    Imala sam i ovu Atrix s kamilicom, odlična je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, taj miris Avonov..zato ih najvise i izbegavam :(

      Delete
  13. Probala jednu od tih Garnier i Hemelovu, prva mi je ok dok sa Hemelom ne nalazim zajednički jezik. Ne znam ima li kod vas Bioten kozmetike, verovatno ima, Grci to distribuiraju, uglavnom njihova narandžasta krema je odlična.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidjam od skoro Bioten ali mi nije palo na pamet da probam. Eto, sad znam koja je sledeca za pprobu ;)

      Delete
  14. E super, ovaj post mi je došao ko naručen :) odoh po ovu Garnier da je isprobam :)

    ReplyDelete
  15. Essence ima odlične kreme, Aveo ima dobre, Neutrogena i Olival. i ja trenutno imam Biobazu za ruke. to su moje preporuke!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olival je skuplji od neutrogene i ima ga samo u jednoj apoteci :)Biobazu nisam vidjala uopste

      Delete
  16. Crystal Derma Professional Cream, glicerinska krema za ruke - drugarica mi je preporucila prosle godine, odlicna je, brzo se upija, fino mirise, jedino je pakovanje nezgodno da se nosi u tasni. A cena ne moze biti smesnija, oko 200 dindzi je bila (185ml).

    ReplyDelete
    Replies
    1. O_o i ova ide na spisak :)
      Muzikica, muzikica :))

      Delete
  17. ovu afroditu od badema bih volela da probam :)
    meni je super fitogal krema za ruke. dobro hidrira, ok mirise i jeftina je.
    hemel za ruke nisam isprobala ali mi je zato ona za pete lek za sve zivo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj za pete je HG :) Kad mi je isprskalo vrelo ulje po licu, time sam lecila opekotine i nema ni flekice :) Kad je bas hladno igra ulogu okoloocne kreme i labela a kad treba da oporavim zanoktice opet je cudo!
      Ne znas koliko sam srecna sto konacno imaju standove!!

      Delete
  18. Jesi li probala onu cera di cupra koju sam predstavila u new in zadnjem cini mi se, a i u favoritima?? Ona je meni super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne uvoze vise :( A bila mi je divna ona dnevna krema za osetljivu kozu:((

      Delete
  19. When in doubt buy Afrodita kremu :).
    Ovaj Hemel izgleda super, nisam ga kod nas nigdje vidjela .(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nesto cenim da bi ti se dopao :)) prirodni sastojci (med, mlec, vosak)..nisam sigurna da su 100 % prirodni ali su dobri ;)

      Delete
  20. Moja omiljena krema je upravo ta Afrodita narandzasta sa bademom, kao i Afrodita smedja sa karite buterom i Afrodita roza od grozdja. Mislim da je jasno da sam Afrodita fan :-) Super su mi i Garnier crvena, i nase jeftine domace Fitogal glicerinska i od badema, kao i Bones krema od badema. Iako spomenu da neces Baleu, ali meni je super Balea od kamilice za ruke i nokte, dobro njeguje, a super brzo se upije.Meni se prosto nekad ruke perutaju izmedju prstiju, iako sudje ne perem golih ruku, ali sve mi zimi smeta,jos tecni sapun koristim bas hidratantan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije mi bila losa ta Balea kamilica..od masline mi je muka a posto nemam obicaj da otvaram tube i ceprkam po netesterima, umem fino da se zeznem :))
      Perutanje izmedju prstiju AGRH!! Palmolive tecni med i mleko i Hemel za pete i obavezne rukavice dok ne bude 20 C..ko nije doziveo, ne zna kakvo je "zadovoljstvo" pranje kose sa takvim rukama :((

      Delete
  21. Ova Atrix me podseca na moju baku, njene ruke su uvek na tu kremu mirisale. Elem, Afroditu probala ali meni ona ostavlja neki masni film na rukama pa sad cami na polici. Potpisujem Snow za 48h, odlicna krema. koristila jos zimus i jednu od Nivee al o tom bolje da cutim i Alverde od nevena, isto fina i brzo upije, ona mi je uvek u zalihama. Balea sa kamilicom je super za nokte i zanoktice, zelena. A cesto kad sam kuci za mackanje dograbim i neki od onih Alverde butera, kojih imam u 3 varijante.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alverde buter - jos jedna stvar koju bih da probam a redovno zaboravim da kupim ;)

      Delete
  22. Obožavam kreme koje divno mirišu, lako se upijaju a da nisu skupe.....Bez glicerina ( njega ne podnosim)! Međutim, kada imaš kožu kao ja ( neurodermitis,dermatitis i još koje kakve itise) pomaže jedino Eucerinova s ureom u određenom postotku jer urea drži vlagu ( tj. hidratizira kožu)...Već dugo ju nisam kupovala jer mi je preskupa, ima je samo u ljekarnama..Probala sam i druge s ureom , ali ništa.Mazala sam ruke i nevenovom mašću, pa maslinovim uljem s uljem koštica marelice( u rukavice , pa preko noći) i ništa ...Jedino pomaže Eucerin:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uspesno se borim sa dermatitisom :)Valjda je to kod mene neka blaga varijanta a trigger mi je stres pa nekako drzim pod kontrolom ;)
      Jedno vreme su mi u apoteci pravili Pavlovicevu kremu sa dodatkom kamilice i nevena..mozda da probas to? Znace, ne kupovna nego oni muckaju :)

      Delete
  23. Atrix <3 Meni je usper koncentrirana Neutrogena. Garnier kreme su mi OK, gotovo sve. Ziaja, to je neka poljska marka, super su im kreme.

    Trenutno koristim mini Body Shop losion za tijelo u toj funkciji i pokazao mi se genijalnim.

    Ja inače imam stvarno osjetljivu kožu, tako da su ovi provjereno dobri za dermatitise i suhokošce.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tu Ziaju stalno gledam :) Neutrogena se tesko nalazi (uvoze sampone uglavnom)

      Delete
  24. Neutrogena ono manje pakovanje, koncentrirana krema.... meni nema bolje od nje...

    ReplyDelete
  25. Bez labela i kreme za ruke ne idem nigdje, pogotovo zimi. Dosad su mi odgovarala Rosalova labela, ali mi se čini da su se pokvarili. Posljednja 2 puta kad sam kupila onaj klasični, tamnoplavi- bio je žućkaste boje, malo KAO mirisao na kokos/med i mlijeko, i nekako me previše podsjetio na loša Baleina labela. Tako sam da sva razočarana i neodlučna- kakvo sad labelo da kupujem!? Ono marke Labello mi se prebrzo troši, a ljeti je katastrofa (ili ako ga slučajno zimi držim u džepu od hlača)- istopi se. Kupila sam Neutrogenino (ono je super, samo kako brzo trošim- skupo mi je), ponovo dala priliku Balei, ali užas i kupila ponovo Rosal tamnoplavi (misleći da je istekao rok ili je neka greška u proizvodnji, ali opet ista stvar- promijenili su im sastav:( ) Kakva ti koristiš? Meni tu stavrno treba pomoć.

    Što se tiče kreme za ruke, ne volim kad mi ostavlja onaj sloj- pa šta god da dirnem imam osjećaj da su mi ruke mokre. Zato koristim Bekutan kremu. Ona mi je super- brzo se upije, a ruke su mi super mirišljive i nježne do sljedećeg pranja. Još je krema i jeftina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trenutno rotiram Rosal cherry, Rosal kamilicu i neko bezvezno sa mirisom banane. Nisu valjda zeznuli Hidracare..pa to mi je omiljeno letnje..uhh. Baleina labela ne volim uopste a spasava me ovaj milionputapomenuti Hemel za pete kad je bas hladno i usta ispucaju :)
      Ne znam kakvi su ovi novi Labelo lip butteri..to je sledece :)

      Delete
    2. Rosal su mi sada bezveze, tačno se bojim kupiti novo. Već 3 mi bezveze stoje. Ista su Baleina, eto toliko su loša.
      Kod nas još nema tih lip buttera, svuda sam ih tražila. Kad probaš buttere, javi dojmove ;) Ja tačno imam krizu, ne znam koje dalje da kupim.

      Delete
  26. sjećam se ove crvene ambalaže, to mi je tetka nekad koristila ;)
    meni je nevenova mast ili vazelin zakon, zimi ne upotrebljavam ništa drugo kad sam doma, ljeti može nešto lakše

    ReplyDelete
  27. Eto, a taman sam mislila da sam probala sve kreme za ruke ovog sveta, a odavde sam samo jednu - atrix :D trenutno koristim makar 3 kreme, što kažeš u svakoj torbi po jedna :D

    ReplyDelete
  28. Ja uglavnom sama pravim kreme, ali kad kupujem, onda su to Herbacin kamilica i Palmers Karite buter. Obe odlične za suvu kožu.

    ReplyDelete
  29. Hemel kremu najviše volim, i za moju kožu i za kožne stvari, a kad baš naiđe neki problem sa ekcemom onda imam jednu kremu koja se zove Atopik krem (Crystal Derma)sa ureom , shea butterom i uljem nečega, i onda je mažem jedno nedelju dana i nestane ekcem...

    ReplyDelete
  30. Afroditu badem obožavam :)
    kao i Balein koncentrat (da, rekla si ne Balea, ali ova nema nikakav miris) i 48 (Ilirija ju proizvodi).
    Ovaj Hemel zvuči zanimljivo. Šteta što ga nema u Hrvatskoj

    ReplyDelete