Monday, February 11, 2013

Rešilo nebo da potopi svet

Jedna divna muzicka podloga

Razmisljam nesto danas dok sljapkam po blatu - tesko bih ja prezivela u Irskoj. Dzabe im sve ono zelenilo kad svaki drugi dan pljusti..

Sami smo ovih dana Kobasica i ja. Bas mi nekako fino doslo da se odmorim od ljudi..

Drpnula sam ideju od Saske, malo je preradila pa od ponedeljka - utorka krece serija malo drugacijih postova :)

E sad glavni razlog ovog posta - obnavljanje filmskog gradiva :) Na tapetu su se nasli filmovi iz '60, '70, '80 pa mi valjda to i bila asocijacija za muzicku podlogu :)

1. Drustvo mrtvih pesnika
Oskarovac iz '89. Prica o jednom neverovatnom profesoru. Carpe diem!!

2. Diplomac
" Mrs. Robinson are you trying to seduce me?"
Ako ni zbog cega drugog, onda zbog muzike :)

3. Ljubav i moda
 Beba Loncar na vespi i " Devojko mala, pesmo moga grada.."

4. Una
" Ako me volis, poceces predavanje slovima mog imena..". Neponovljiva Sonja..

5. To Kill a Mockingbird

Za ovo je Biberlee kriva :)
Film mi je skoro isto dobar kao knjiga :))

A vi? Sta ste pametno/ lepo/ smesno/ zanimljivo gledale ovih dana?

33 comments:

  1. Upravo skidoh ovo da gledam: https://www.youtube.com/watch?v=lc_JmcRxdx8

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uu, ove kosooke nisam gledala od letecih bodeza. Javni kakav je

      Delete
  2. 'U stvari ljubav' ,uspela do kraja,ok je film iako se većina neće složiti...
    Pokušavam da skrpim 2 sata bez prekidanja da odgledam Petriju ili 'Sabirni centar' po ko zna koji put,trebaju mi ta dva filma povremeno...

    ReplyDelete
    Replies
    1. "U stvari ljubav" mi je jedan od omiljenih :))

      Delete
  3. Kad procitam ovako nesto shvatim koliko u stvari nisam nikakav filmofil, uopste mi se ne gledaju stariji filmovi, ali doslovce nikakvi, previse sam navikla na super-duper efekte :D

    ReplyDelete
  4. Ulepsa mi jutro ovom pesmom :)

    Ja ovih dana ne uspevam da se skoncentrisem duze od pola sata, pa nista ne gledam od filmova. Lazem, odgledala sam neki dokumentarac, ali sumnjam da je to preporuka za razbibrigu :D

    ReplyDelete
  5. ja sam izgubila živce za filmove, format serija i max od 40 min me ubi. tako da, i kad uzmem da odgledam neki film, gledam ga u etapama!

    ReplyDelete
  6. Diplomac! hvala na prijedlozima:)

    ReplyDelete
  7. Sonja indeed. Ne volim Momu i knjiga me nikad nije do kraja privukla, ali Sonja u filmu mi je <3.
    Robin Williams, možeš ga voljeti ili mrziti, ali da strastveno glumi to je sigurno :D.
    Preporuke, ja svima uvijek preporučujem Everything is illuminated, malo gledam filmove u zadnje vrijeme.
    Zainteresirao me ovaj od Isis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gledala/citala iluminated jos od Mattie - ine proporuke :))
      Cekamo da nam Isis dojavi jel vredi :)

      Delete
  8. ja sinoć pogledah Blood diamond...ne znam da li mi se sviđa ili je pretežak za takvu rečenicu. Težak, težak film...još sam pod dojmom.

    A vjeruješ li da Kill a mockingbird nisam nikad gledala, a mogla bih vala :)

    ReplyDelete
  9. Joj u zadnje vrijeme svaki dan gledam neki film. Sinoc sam cmoljila uz The Vow, kojeg sam svjesno izbjegavala jako dugo, ali eto dodje na red i dotuce me. Inace kod mene se smjenjuju faze krajnje zenskastih romanticnih komedija koje onda kombinujem sa onim krajnje krvavim i klaustorfobicnim hororima i trilerima,preporucila bih Descent, Frailty,Turistas,High tension, Hostel,a od ovih normalnijih odgledah skoro sve i jedan film Christophera Nolana-ukljucujuci tri zadnja Betmena i The Prestige, super film, jako neobican i super postava glumaca.Planiram na blogu napraviti jedaa post posvecen romanticnim komedijama, pa onda jedan hororima :-)
    Te tvoje sam sve gledala,najbolji mi je Diplomac i taj Americki psiho koji se slucajno nasao pored :-)
    Una knjiga mi je dobra, ali od Sonje Savic dobijem osip, nikad je nisam nesto voljela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gledala Prestiz a ovaj zadnji Betmen me ceka :)

      Delete
  10. Ah Mrs. Robinson, odličan film.
    Prije par tjedana imala sam black&white movie night, pa sam pogledala moje najdraže CB filmove Ana Karenjina sa Gretom Garbom) i onda naravno, ista glumica u Dami sa kamelijama, My Darling Clementine (John Ford, vestern), Casablanca

    ReplyDelete
  11. Joj ništa me ne pitaj, samo nešto loše gledam u zadnje vrijeme :/ Moram si konačno skinuti nešto kvalitetno jer će mi mozak odumrijeti.

    ReplyDelete
  12. Tako i ja kao shine eye, gledam jedan film po nekoliko dana! -_-
    Gledala sam neke dobre ovih dana, biće post o tome. :)
    A što se tiče ovih starih, nikako ne mogu da se nakanim da ih gledam. Bila sam klinka (ili se nisam još ni rodila, niti bila u planu) kad su bili popularni, a sad nemam želju ni volju da ih gledam. Ali zato imam elana za crno-bele filmove, skinula sam nekoliko, pa ću da organizujem black and white movie marathon.

    ReplyDelete
  13. Slab net, pa ništa ne gledam :(

    ReplyDelete
  14. hmmm, ovih dana...Đangova osveta-iako nisam ljubitelj dotičnog reditelja, film i je bio smešan iako surovo krvav (a možda sam konačno flipnula), preporučujem crtani "Hotel Transilvanija", urnebesan i sladak, i divan i topao film "The odd life of Timothy green".
    i standardna bajka ljubavna i divna "Stardust" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Transilvaniju gledala, a Timoti ide na torent :)

      Delete
  15. Mrs.Robinson <3...zbog filma sam preslušala i zavoljela Simona&Garfunkela...a ovih dana sam na nekim serijama Jane by Design i My Kitchen Rules :)

    ReplyDelete
  16. U nebo i vjetar...Devojko mala,pesmo moga grada...lalalalaaaaaaaaaaaala!

    ReplyDelete
  17. prvo naklon do poda što si se sjetila ove pjesme, jedna od najboljih svih vremena... ali isto mi je draža a-ha verzija ;)
    strane filmiće gledala, ovih naših se nešto ne sjećam... diplomac u zagrebu ima premijeru na daskama :D
    od svih naslova najradije bih pogledala pticu rugalicu, opet :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diplomac na daskama - e to bih volela da gledam :)

      Delete
  18. Vidim da je režiser Dead poets society režirao i Picnic at Hanging Rock - jako lijep film :).

    Ja sam upravo iz kina, Silver linings playbook - simpatično. Jučer pogledah Anu Karenjinu - ne mogu se izraziti u jednoj rečenici o filmu :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pre nego sto sam pustila ovu pesmu u glavi mi je bila ona dance pesma "stop that crying, stop that crying, it`s killing me"... :) Ja isto preporucujem Sliver linings, nije los ni Cloud atlas od novih, a ni Uspide down, The impossible. Od trilera - horora: The house at the end of the street, Cell 211..

      Delete
  19. Kazu mi ljudi koji su posecivali Britaniju da je kod njih kisa skroz drugacija nego ovde, lakse se podnosi, nesto valjda s pritskom, *ebem li ga :D
    super izbor filmova ;))

    ReplyDelete
  20. Ah, Gregori Pek! Nista smesno nisam gledala ovih dana sem same sebe!

    ReplyDelete