Thursday, February 28, 2013

Na slovo, na slovo..Č


Večerašnji slovni post piše (mada tvrdi da to ne ume) klot-frket blogerka Ljubinka


  Slovo č - ima ga i latinica i ćirilica,mnogi ga mešaju sa slovom ć,teško izgovaraju,ako se ne piše olovkom,često izgubi kvačicu pa postaje c i promeni značenje reči.U ćirilici je lakše,pišemo ga kao broj 4 :)

1.Čarape



   Najpotrošniji odevni predmet,nikad ih nema dovoljno :)
   Svi ih nosimo - u svim dužinama,raznih boja,vesele,smešne,tanke ,debele................


2.Čaj


  Ne mislim na biljku nego na čaj koji pijem umesto vode i koji mi je najomiljenije piće,bilo hladno,bilo toplo i da je od mene skuvan ili da vidim ko i kako ga kuva.
  Da nema nikakvih dodataka,samo voda i ono od čega je čaj.Mnogi ga ne vole,neki ga piju samo kad su bolesni,neko s šećerom,neko s medom...


3.Čestitka


  Ona prava,od papira,koju donosi poštar i koju ne može da zameni nikad ona poslata telefonom ili mejlom...


4.Čudo i Čarolija

  Dve povezane reči sa mnogo značenja...svuda su oko nas,ako znamo gde da ih tražimo...

5.Čitanje 
  knjiga,časopisa(koji,polako nestaju)..sad upravo čitate mene :)


6.Čekanje
 Hteli, ne hteli,čekamo...
Da se rodimo, da odrastemo, da ostarimo...čekamo po čekaonica raznim, na ulici, u kući - ali zato, čekajuću živimo, radujemo se, tugujemo, ljutimo se i često ne znamo da čekamo :)


7.Čuvarkuća


  Čudesna biljka - ko je nema,što pre da je nabavi.


8.Čarli Čaplin
 Legenda nemog filma,neprevaziđeni komičar,majstor mimike i gestikulacije,tužni pajac uz koga se i smejemo i plačemo.Ne verujem da ima onih koji bar nešto Čaplinovo nisu gledali.


9.Četiri venčanja i sahrana - film, gledala ga više puta, vredi, svako se može pronaći u nekom njegovom delu...


10.Čipka




   Sve je mi žene volimo, priznale to ili ne i imamo je često na sebi :).Ja volim i da je sama napravim.


11.Četka
   Često korišćen rekvizit


12. Čoček ... onaj pravi vranjanski ( ovo se vec domaćica ubacuje u prvu brzinu uz dozvolu gošće)

13. Čutura i Oblaci

Ljubinkin izbor

Domaćicin izbor

14. Čajkovski

Na kraju ovog pisanija Ljubinka je izjavila:E,lakše bi mi bilo da ispletem par čarapa :))))))))))"
Domaćica nije izjavila nista jer čami čekajući čudo..

Sad vi!

25 comments:

  1. č kao čokolada.
    od mene toliko :)

    ReplyDelete
  2. Č kao čokolada najpre - moj porok broj 1.
    Č kao čizme - draga zimska obuća, pogotovo ako su dugačke i ravne ili sasvim kratke sa štiklom.
    Č kao Čazma trans - stalno putujem sa njima :))

    ReplyDelete
  3. Oooo da,...jedno od četiri slova koje me vraća u period prvog razreda osnovne i urednog posećivanja gospođe logoped,... mada i danas umem da omanem.
    - Čovek - sve ga više ima, a sve manje ima pravo da se tako zove !
    - Čempres - volim ovu biljku jer me asocira na more, sunce , toplo,...
    - Čamac - ipak živim pored vode ceo život,mada retko ulazim u njega..
    - Čičak - izbegavam sve što u svom nazivu ima ovu reč jer cepa, već pomenute čarape...doduše najlonske.
    - Čardaš - vučem korene šta ću,....kao i ...
    - Čizme i to one crvene !!!
    - Čupavci - desert ostavljam za kraj koji odlično ide sa ČOKOLADNIM mlekom, ali zbog toga retko ulazim u onaj čamac,...plašim se da ne potonem iako imam baš dobar "pojas za spasavanje" !!! :)))

    ReplyDelete
  4. Odlicna ste kombinacija vas dve. Ljubinka, vi se tako lepo uklapate medj` ovu mladez. Izuzetno ste zanimljivi, opusteni i originalni - bas bih volela jednog dana sa vama i uzivo da komuniciram. Ivana, i za tebe se to podrazumeva, naravno :)

    Čovek - dragoceno, ali zaje'''no bice
    Čokolada - ima li nekog ko je ne voli?
    Čičak - ne dao ti Bog da na njega stanes
    Čizme - samo da leta nisu ovako topla, nosila bih ih i tada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zašto se ne bih uklapala,i vi mladi za čas prođete 30-e i uđete u moju kategoriju:))

      Delete
    2. Tako je. Neki od nas su vec uveliko zagazili u 30e :)

      Delete
  5. Čuvarkuća <3 Odmah se setim kuće u kojoj sam odrasla...
    Čokolada.
    Časovnik - može da se poveže sa onim čekanjem. A i večito negde žurimo i kasnimo, časovnik je tu da nas podseća na to.
    Čigra - tako jednostavna, a tako zabavna :)
    Česma - setih se kako je super bilo biti klinac u "moje" vreme, jurcaš na sve strane, a česma je tu da se osvežiš u letu, jer žmurke i drugari ne mogu dugo da čekaju :)))
    Čiviluk, čačkalica, čioda - bez posebnog razloga ih pominjem, a i svaka kuća ih ima.

    ReplyDelete
  6. Čaj - mmmm ovisnost :)
    Čarape - u svim bojama, što šarenije i luđe, to bolje :)
    Čudo - svi ga čekamo ponekad
    Čišćenje - mrzim :)
    Čokolada - mmmm
    Čekanje - i to mrzim
    Češkanje - moja omiljena stvar, po tome sam slična svom psu hah
    Čudak - ponekad sam takva
    Čarolija - da barem postoji
    Čizme - obožavam, čitavu zimu nisam mrdnula iz njih

    ReplyDelete
  7. Čokolada pre i iznad svega!!!!
    Čudo, uvek je neko potrebno
    Čežnja....svi je poznajemo
    Čardak...ni na nebu ni na zemlji...često sam negde tamo
    Čir....od stalne nervoze sigurno ću ga dobiti :)
    Čudaci...obično ljudi koji su svoji i ne uklapaju se u okolinu...jasno da glasam za njih!
    Čiroki....indijanci, ali pre svega frizura....za mene oduvek znak bunta i neuklapanja
    Čast....sve je manje časti i sve smešnije zvučimo mo koji je čuvamo
    Čovek....onaj Čovek sa velikim "Č"....sve ih je manje takvih
    Čistota....duhovna....nasušna
    Čopor....na žalost nismo daleko odmakli od toga

    I za kraj, sad se pravim da sam pomešala Č i Ć, pa kažem ĆASKANJE, oooobožavam da ćaskam ;)

    ReplyDelete
  8. Ovo prvo nije Č, to su priglavci! :D

    ReplyDelete
  9. Stalno sam po kuci u vunenim carapama i isto ne mogu bez njih.
    Caj, nista bez caja i upravo idem da si kuvam jedan!!

    ReplyDelete
  10. Ja mnogo volim da ubacujem slovo č umesto slova ć,iz zafrkancije naravno i najradije se zabavljam s time šaljući deci poruke...Najomiljenije reči nastale na taj načun su mi: KUČA,ČUFTE,ČEBE..
    ČESTITAM Ljubinki i tebi na postu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, ovo sa ubacivanjem je i meni preslo u naviku..pa se posle pitam sto me ljudi cudno gledaju :))

      Delete
  11. Čokolada - nešto najdraže
    Čabuk - riječ koju najviše izgovaraju u seriji sulejman veličanstveni
    Čosović - kad su ljudi mahniti i ne znaju da mi napišu prezime kako treba
    Čičkava (kosa) - najbolju prijateljicu zovem Čičkava
    patike koje se lijepe na Čičak traku - ni jedne druge nisam u djetinjstvu nosila nego upravo te. nisam naučila da vežem pertle do drugog osnovne :(
    Čast - nešto što se izgubilo na današnjem vaktu
    Čisto pošteno - moja uzrečica
    Čikago - grad koji moram još jednom posjetiti prije nego što umrem

    i to bi bilo to od mene :DDD

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. Pojele je ove devojcice iznad :))
      Cokolada i ja smo na Vi :)

      Delete
  13. čokolada. čizme. Čečava. čarolija. čistiti (mrzim). čitati. čamiti (čekajući)

    ReplyDelete
  14. Muzički izbor mi je ulepšao dan! :)

    ReplyDelete
  15. Cokolada i (naravno) CEVAP! :D

    ReplyDelete
  16. Čarapanka iz Čarapanije vas obe mnogo pozdravlja, i ja volim sve što vole mladi od A do Š, sa stankom na Č - čaj,
    čarape,
    čitanje,
    čarobnjake,
    jednog čoveka četkam, četkam sve se puši,
    kačim sve na čiviluk,
    čorbu svaki dan kusam,
    a Čajkovskog retko slušam,
    čokolada u svako doba, a najslađa iza ponoći
    čiiiiz ;)

    ReplyDelete
  17. Definitivno bih na listu dodala i Čokoladu! Muškarci kažu da je fudbal najvažnija sporedna stvar u životu, ali šta oni znaju! To je definitivno ČOKOLADA!

    ReplyDelete
  18. Čupko - za čupanje zločestih dlaka
    čačkalica - nezamijenjiva
    čučavac - pfuuujjj
    eh da...čokolino!

    ReplyDelete