Thursday, February 21, 2013

Na slovo, na slovo...C!


Asocijacija na slovo C igra se Nevena.

Nisam izdrzala, odmah sam, streberski, uradila domaci :)) Nadam se da ti valja ovako. Citamo se :)
Calendula

C – interesantno slovo, sa mnogo « odela ». Na različitim jezicima i u zavisnosti od slova pored i značenja reči, moze se čitati kao c, k, s,šč. Ovde gde trenutno živim, služi i kao zamena za ono ć na kraju mog prezimena, jer ovi ovde ć nemaju.


CVET – Često najlepši deo biljke, nežan, raznih boja i oblika, mirišljav, (nekad) lekovit.

I moje i ime mog dragog potiču od dva cvetića, doduše jedno na srpskom, a drugo na francuskom jeziku. A moje je još na latinskom CALENDULA, eto još jednog « C ».


CRKVA- Obuzme me neki mir kada uđem u nju i osetim miris tamjana. I volim kako u njoj i najmanji pokret odzvanja i dobija neku posebnu notu, težinu, nešto. Dragi i ja smo se upoznali u blizini jedne crkve <3


CHANDLER – Omiljena serija (nije me sramota da kažem da sve epizode znam napamet, bukvalno) i trenutno omiljeni lik iz iste. Ne mogu konačno da se odlučim ko mi je najdraži, pa se to stalno menja.
CRNA i CRVENA- crnu boju ne volim nikako, i osim jedne majice, bodija, nešto donjeg veša i dva para čarapa, nemam ništa u toj boji. Crvenu volim, sve više, i sve njene varijante.

CRNI LUK – Eto nečeg crnog sto obožavam:) Stavljam ga u skoro svako jelo, ne samo zbog ukusa, nego i zato što je lekovit i zdrav.


CHOCOLAT – na francuskom mi nekako zvuči jos njamije. Volim čokoladu, volim slatkiše generalno, ali sam u poslednje vreme uvela sebi restrikcije... što ne znači da uspevam svaki put da budem disciplinovana :D E da, i CIPIRIPI :)


CLOSER – zanimljiv i uvrnut ljubavni četvorougao, pa još sa mojim omiljenim glumcima (Natalie Portman i Jude Law). IMDB

CRTANI FILM – volim da gledam crtaće, i dugometražne, a i one kratke, pogotovo one koje sam gledala kao klinka. Dešava mi se da pustim neki od tih crtaća i shvatim da znam svaku narednu scenu, zvuk, i to me vrati u detinjstvo

CENA – imam utisak da u današnje vreme i u današnjem društvu određujemo cenu svemu, onu materijalnu, pa čak i ljudskom životu, nažalost. Nekako kao da je sve u izlogu i može da se plati novcem. A ne CENIMO dovoljno, u drugom smislu reči, male stvari i zaboravljamo vrednosti kao sto su poštenje, iskrenost, ljubav, poštovanje... ovo sad malo da vas deprimiram, pa onda sledeća stavka da popravi stvar :


COLDPLAY– jedan od omiljenih mi bendova, prija u gotovo svakom momentu i raspolenju.
Obećah i nešto od frenč muzike :
Sad bih mogla malo da pustim domaćicu da probloguje koju :))) Pozdravčić svima!

Domaćicu je kiša ubila u pojam pa nesto slabo idu ove asocijacije ;)

C kao crvena kosa




C kao CRVENA ZVEZDA

C kao Christian Kane
C kao Country music
C kao Costa Rica

C kao "Chocolat"

C kao Creedence Clearwater Revival


Hajd' sad vi!


21 comments:

  1. obožavam ovakve igrice, no trenutno nemam vremena za sitna zadovoljstva koja iziskuju vrijeme i razmišljanje! :(

    ReplyDelete
  2. C-creepy
    C-cijanokobalt
    C-Cres
    Asocijacije su uvijek izvlačile najčudnije iz mene.
    Sviđaju mi se mnogo ovi tvoji postovi!

    ReplyDelete
  3. C-Cigarete,moja domaćice:(,
    -cetrifuga,hvala onom ko je izmisli,
    -ciklama,i cvet i boja,
    -Crvenkapa,
    -cica mace,
    -cipele,cipelići-crtani:)
    -cvekla-ja je volim:)
    cilj,
    Dosta od mene:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, centrifuga! xD
      E, i meni Crvenkapa, baš mi je draga.
      I cveklu volim.

      Cirkus - veoma često koristim tu reč u poslednje vreme, sve mi je cirkus ili haos. :)
      Cipelizme - moja izmišljena reč za skoro kupljene cipele/čizme.

      Delete
  4. Zanimljiva lista, ali mi od svega zapade za oko Chandler i Chocolat. :D
    I ja Prijatelje napamet znam, a Chandler je moja ljubav iz Prijatelja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja htjedoh napisati sličan komentar :D, mada nikad ne znam ko mi je najdraži. Znam samo da ne volim Rachel pretjerano, a Joey i Phoebe su mi aw :D.

      Ja ovako brbljam jer sam loša sa nabrajalicama na slovo, na slovo. Na C mi ništa automatski ne pada na pamet :D.

      Delete
  5. uzivam u ove tvoje postice...ako nisi bila poseti crkvu u nase selo,mislim skroz gore iznad ono dalje manastir sv.djordjija odisevila sam se-a ima i mnogo mace u dvoristu....
    a za cenu-tu si me malo :S ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislim iznad onog drugog sela skroz gore-ja sam sigurno umorna-zato ovako glupo pisem

      Delete
    2. Ma imaju tamo i neki rekreacioni centar sa bazenima i svim i svacim :) Proverim ja to cim se polepsa vreme :))

      Delete
  6. C kao ciiiimeeeeet :D Što se mene tiče cimet ide u sve.
    C kao crveno. Jedina boja koju ne nosim.
    C kao Ciciban. Moje prve cipelice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, cimet DAAA!
      I sad povremeno zalutam u Ciciban..imaju moj broj :))

      Delete
  7. što je crni luk? znam za crveni, bijeli i ljubičasti.
    ovo s cijenom je tako dobro napisano- da, imamo potrebu svemu dati cijenu.

    ReplyDelete
  8. Friends, Coldplay, Chocolate, Closer.. Ono za cenu je odlicno objasnjeno. Pa, Nevena, ja sad znam definitivno i tvoje ime, a i znacenje imena tvog bloga :) Ovi Ivanini postovi su visestruko korisni, hihi
    Crv - sumnje, kod narkomana, u ribi.. U poslednje vreme se svuda oko mene spominje, i to u negativnom smislu.
    Coktati - mrzim kada to ljudi rade, a onda ne objasne sta im smeta
    Car - "kakav je on car!"
    Cinizam - volim ga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korisni i zabavni, nego sta. Svasta cemo nauciti jedni o drugima :)

      Delete
  9. ček, ček, ček... ja sam mislila da ti ne voliš čokoladu??? O.o

    ReplyDelete
  10. Christian Kane i Creedence Clearwater Revival bi bili dobra kombinacija za koncert :-)

    ReplyDelete
  11. Ma samo Cigarets & Coffee i ja sam u zenu. :D

    ReplyDelete
  12. Creedense biram sa ovog spiska;)
    Lep blog.Reče jednom Ljubinka u nekom svom postu...
    Pozdrav!

    ReplyDelete
  13. cipele - uvijek me čekaju neke bolje ;)
    a moj mozak je trenutno preokupiran drugim stvarima pa neće da misli ;)

    ReplyDelete