Saturday, February 16, 2013

Na slovo, na slovo...B


Danasnju blogogošću  Aleksandru mozete naci ovde i ovde. Ona je glavni "krivac" za ovu seriju postova :)

Na sta Sašku asocira slovo B :

"Volela bih da sam imala Anitu u razredu, jer onda ne bih JA bila prva u dnevniku, iako mi prezime čak i nije počinjalo na slovo A :) Ovako je razumem za sve nedaće u školi, jer sam kao prva u dnevniku morala da počnem sa učenjem od prvog dana škole. Mada je to i bilo dobro, pošto sam odgovarala sa samo dve/tri pređene lekcije, umesto sa pola knjige...



Kao što rekoh:

Birta - moje prezime. I svi nadimci proistekli iz njega: Birtica, Birtaja, Birtanesku... Nisam ga volela kao mala, a sada ga obožavam, baš zato što je drugačije.. Razmišljam i da ga ostavim kad se budem udavala...

Blog - da li je mogla biti veća sreća od toga da od bloggerske drugarice, dobijem zadatak da pišem šta to sve volim na slovo B? Sva ta iskustva, saznanja, razmene ideja, podrška, novi prijatelji koje blog nosi sa sobom.. Mislim da mi je to najdragocenije otkriće u poslednjih nekoliko godina!
Berlin – moj omiljeni evropski grad. Volim da ga zovem “evropskim New Yorkom”. Ta atmosfera, te mogućnosti, ta ponuda za provod, taj ne tako skup život, ta moderna shvatanja. I jel ste znali da u Berlinu više od 50% stanovništva čine mladi ljudi?

Breaking Bad – jedna od mojih omiljenih serija. Odlično razrađeni likovi, i međusobni odnosi. O jednom talentovanom hemičaru, koji počinje da proizvodi najkvalitetniji met da bi prehranio svoju porodicu. O svim stresovima i preprekama na koje nailazi. O tome kako je lako da kreneš da “breaking bad”.
                  http://www.youtube.com/watch?v=--z4YzxlT8o

Brkovi – ne volim ih na muškarcu, ali ih obožavam kao detalj na asesoarima, odeći...


Bol – neprijatan je, ali ponekad je dobra mogućnost za napredak.
Boemski – volim tako živeti... I uživati...

Bataliti – ono što više nema svrhu. Ponekad sa tim imam problem...

Biti – hrabar, otvoren, samosvestan, emotivan i aktivan! Neke od mojih maksima :)

Slovo B je dosta često slovo, a opet i unikatno. Ne na prvom mestu azbuke, ali opet od velike važnosti. I izgledom nije dosadno. Napišeš jedan krug na vertikalnu crtu, ali ono te podseća da nisi završio. Biće potpuno tek kada taj postupak ponoviš.. Međutim, efekat će biti takav da necete zazaliti...

Da li sam dozvolila da u ovom prethodnom opisu slova moja podsvest piše u stvari o mojim osobinama ili težnjama? Ko to zna!? Nadam se ipak da ste uživali...


Domaćica kaze :

 B kao BRE!  Mrzim tu poštapalicu koja se uvukla u  jezik i nema nameru da nestane. Po prvoj priči, izraz BRE doneli su sefardski Jevreji kad su bežali iz Španije i skracenica je za hombre. Po drugoj (a meni nekako logičnijoj)  BRE je u turskom jeziku arhaični izraz za stoku. Tako su Turci zvali mladu balkansku teletinu dok su je šlepali preko 7 gora i 7 mora..

B kao boje. Volim boje i na sebi i na drugima. Ništa ne moze da mi ulepša kišni dan kao zeleni nokti, narandzasti kišobran, crvene čizme ili žuta jakna :))

B kao Beograd. Zadnjih godinu dana drzi me željamisaoideja 



B kao Block Out (znam, obecala sam koncertni post..jednog lepog dana bice i to :))

i B kao Bjesovi

B kao "Boat on The River", pesma vršnjakinja moja. Na stranu to što je bila top1 na listama bas tad kad sam se rodila, ova pesma me nekako stalno prati i čujem je u glavi u nekim čudnim situacijama :))

Sada ste vi na redu !



40 comments:

  1. Sviđa mi se Saškin komentar o podsvjesnim težnjama. I o opisu slova B. :)

    ReplyDelete
  2. BRESKVA - mmmm, nije potrebno dodatno objasnjavati :)
    Bane - srpski nadimak mog "chéri"ja <3
    Biggest loser- jao, navukoh se na ovaj reality totalno neocekivano
    Beatles (The) - carevi :)
    BEC - nadam se, jedna od sledecih destinacija za odmor ( a ima i Budimpesta, Bern, Bon, Berlin, Beograd, Bukurest... :) )
    BORDEAUX (bordo) - grad, vino, boja
    Brizit Bardo + BB sokovi = BB show Borisa Bizetica (ko se seca, shvatice)

    ReplyDelete
  3. -bela boja,
    -bombone-volim da su uvek uz mene,
    -buka-ima ih raznih...
    -bajka-lepo je biti ponekad u nekoj...
    -božur-obožavam ga u svim bojama:)
    -buket cveća
    -brzina kao neodređen pojam...
    -bor,drvo
    -bravo,izlizana reč,a koristim je...

    ReplyDelete
  4. Bagrem - prvo mi je to palo na pamet :)
    Bazga - obožavam sok od bazge, a alergična sam na pelud
    Bolest - čini nas jačim
    Bebe - dar života i zamjena za puder :)
    Baka - izvor priča o boljim i malo manje boljim vremenima
    Biser - neprocjenjiv, kao i ljudska glupost
    Bare - čovjek koji jedva priča, ali zato pjeva

    ReplyDelete
  5. B.....
    bake rolls-upravo to grickam :D
    bubamara- sweeeeet
    boban <3
    bicikl
    svidja mi se ova serija postova :)

    ReplyDelete
  6. Belma Begatović :D kud ces vise...uvijek sam bila prva u skolskom dnevniku,sto i nije toliko lose jer su uvijek pitali od sredine :D

    I da Brkovi ali oni sto pjevaju Bolje da sam s prijateljima rujno vino pio :D bas me podsjeti na njih :)

    ReplyDelete
  7. Megustujem. Just keep 'em coming! <3

    ReplyDelete
  8. Moje slovo !!!
    Inicijali mog imena i prezimena kao i početno slovo grada u kom sam rođena i živim, a tebe u vezi njega drži neka misao, želja, ideja... Uvek ga vezujem za nešto prvo ili neki početak, tako što se mene tiče, može slobodno da bude prvo slovo azbuke !!! Čak mi je i prvi dečko nosio inicijale BB ! :))))

    ReplyDelete
  9. Bajke, brzina, bake rollsovi, bebe, bravo, Beatles... Jooooj, masta mi opet proradila... Moze li part 2 ovog posta, hihihihih

    ReplyDelete
  10. Divno...baš sam se obradovala novom postu iz ove serije!!!
    Za mene: Beatles (ja i John Lennon rođeni 9.10.pa sam posebno vezana za njih); Beč-grad koji vole Vage (slažem se); BB krema - čudesno otkriće koje mi savršeno odgovara na koži; Boemi-najbolji kolači kod Rame u Prijedoru :( nedostaju mi...i još jedna muzička asocijacija Bangles-obožavala sam ih, još volim da poslušam Eternal Flame,Manic Monday ili čuvenu Walk like an Egyptian!!!

    ReplyDelete
  11. Hoćeš li preći cijelu abecedu? To bi bilo zanimljivo. :D

    ReplyDelete
  12. Super je ova serija postova :))
    Blog - nema potrebe daljnjim objašnjenjima
    Barbie girl - moja omiljena osnovnoškolska pjesma :P
    Beč - mogla bi stalno ići tamo
    Beagle - najdraža moja Frida <3
    Bajka - majka svih zajeba
    Big Mac - jedan jedini
    Blink 182 - proveli su me kroz gimnaziju
    Borovnica - moj omiljeni sok

    ReplyDelete
  13. Brat i Beč - nije potrebno objašnjavati zašto :)

    ReplyDelete
  14. Blok Aut <3 <3 <3
    I tako dalje, i tako dalje...:)

    ReplyDelete
  15. Bane, dobri sin, a nekom i muž fin ;)
    Buba Erdeljan
    Bre Turci, ne gazite oranje!
    Bombone gumene i svilene
    Blizu: Beč i Budimpešta i Bukurešt i Brašov i Bosna
    i naravno, Beograd!


    ReplyDelete
  16. brat Bojan :), boje, baka, buducnost (maturant, pa eto :D) buka, bjesovi, Borja
    svidja mi se ova serija :)

    ReplyDelete
  17. Super ideja! Hoćeš se ljutiti ako ju nekad posudim? ;)
    A baš sam se nasmijala na Brkove, evo i mene trenutno asocira na Brk i Bali-bega dok čekam Sulejmana da počne :D

    ReplyDelete
  18. B-biftek, srednje pečen sa nekim divnim sosom
    B-kao moje dve bake, najdivnija bića ikad
    B-kao bol, b(rat)
    B-beba, moj san
    B-kao blago u smislu bogatstva ali duhovnog pre svega! i blago, kao osobina
    B-bube, moj najveći strah
    B-burek, prazan moj omiljen
    B-budale, pun ih je svet
    B-biblija
    B-brzina
    B-blaženstvo!

    ReplyDelete
  19. Nism dobra u ovim asocijacijama, padnu mi na pamet odmah najbolesnije stvari.
    ALi volim čitati stvari drugih, normalnih, ljudi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad se cudo rascudi, padace ti na pamet samo lepe stvari :))

      Delete
  20. Stvarno imas zanimljivo prezime :)
    B kao Barbie, omiljene lutke iz detinjstva,
    B kao BB krema, ubedljivo najpopularniji postovi na mom blogu, a kad vec spomenuh tu je i
    B kao blog, naravno.
    B kao bajke, volim bajke. Eto to je to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Mnogi su mislili da mi je to ime, pa sam nekad bila Aleksandric Birta, hihih

      Delete
  21. bicikla, doduše, zadnje desetljeće samo sobna ;)
    bonzai, savršen spoj prirode i ljudske strpljivosti
    i da - blog, bez kojeg ne znam što bih danas

    ReplyDelete
  22. Baranja jer sam od tamo, božur jer krasno miriše, baka jer je najvažnija, bijelo vino jer je finije od crnog, bambus jer je prvo mješano piće koje sam pila, blogovi <3...

    ReplyDelete
  23. nemam inspiracije, ali obožavam braking bad :D <3

    ReplyDelete
  24. dok, B-Boris, moj dečko :dummy: :D

    ReplyDelete
  25. Super su mi ovi postovi!
    Znaš da mi se najviše sviđa Breaking Bad :D

    ReplyDelete
  26. Breaking Bad =D moja omiljeni serija isto =D

    ReplyDelete
  27. Tek sad uvideh da ja nigde kod sebe nisam spomenula niti ovaj post, niti tvoju ideju. Shame on me, ispravila sam to oma ` :)

    ReplyDelete