Tuesday, February 12, 2013

Na slovo, na slovo A


Seriju "slovnih" postovo pocinje ona mala sa duplim A - Anita Adamovic


"Volim slovo A. Ne samo zbog toga sto mi i ime i prezime (doduse, jos malo,  dok se ne udam) pocinju na to slovo, vec mi je nekako lepo samo po sebi. Isto se pise i na cirilici i na latinici (mislim na stampana slova, of kors). Isto se pise s' leva na desno i s' desna na levo, oznacava pocetak, asocira me na srecu, nadu, uspeh...



Od pocetka osnovne do kraja srednje skole bila sam prva u dnevniku.Ne znam koje su bile prednosti toga ali mana je bila ta sto su me uvek prvu prozivali. Eto, mozda je moja prednost bila u tome sto uvek prva prebrinem tu muku, a ostali se duze "krckaju" dok cekaju da budu prozvani.

AVION - Znate li da je veca verovatnoca da cete poginuti u automobilskoj nego u avionskoj nesreci? Nikada nisam letela avionom, nikada nisam putovala toliko daleko ali bih mnogo volela jer obozavam putovanja i samo se jos avionom nisam vozila od svih prevoznih sredstava.

AZIL - Kad bih imala MNOGO para, napravila bih azil za napustene zivotinje, gde bi imale smestaj, hranu i ljubav. Samim tim bi posao dobilo mnogo ljudi, tako da bi to bile 'dve muve jednim udarcem".

AZURNA OBALA - Volim more, plazu, pesak, suncanje, plivanje, sve sto ima veze sa vodom, a Francusku bih svakako volela da posetim, tako da je izbor pao na Azurnu obalu.

ANANAS - Volim da ga jedem.
*Jednog dana uciteljica je zadala da se napise sastav koji sadrzi rec ananas. Perica je napisao :" Moj tata je primio platu, napio se i sve potrosio a na nas nije mislio"

AJVAR - njega ne da volim da jedem, nego obozavam! Dorucak, rucak, vecera, uzina, ne pravim pitanje, samo da namazem ajvar na 'leba!

Ain't nobody got time for that 


Accidentaly on purpose - IMDB - Snimljena je samo jedna sezona i nikad nije nastavljeno snimanje, a steta, serija je zanimljiva i zabavna, ima dobre fore, koje uglavnom poticu od Dejvisa


AYO


Amelie Poulain soundtrack


Aqui no hay quien viva - Iliti "Moje drage komsije". Skinula sam celu seriju i pocela ponovo da je gledam. Svako od nas moze prepoznati svoj komsiluk u ovoj luckastoj komediji :)

I tako, to je u savrsenom, onako...mislim, bas je..atmosfera je super.


Abrakadabra! Puf!"

Domacica kaze:
Sanjam godinama taj, jedan isti, san. Prelazim preko kamenog mostica i ulazim u palatu..i onda, posle milion godina, a slucajnim kopanjem naletim na moje A.
A kao Alhambra


I moja ljubljena Loreena, praznik za usi

                              



U ovom zadnjem klipicu mozete da vidite Alhambru u svoj svojoj lepoti :)) Uzdah..

A vi? Na sta vas asocira slovo A? Koje stvari na A volite?






37 comments:

  1. Lijep post i super serija postova će to biti :)

    Pa da vidimo što mi prvo pada na pamet...

    Apocalyptica :) - svako malo su u HR a nikako da odem.
    amaretto - gorki liker od badema, kojeg sam na Novu godinu probala prvi put i zbilja je slasan :)
    Alpe - voljela bih posjetiti, kao i...
    Amsterdam :)
    Apocalypse Now - dvo i pol satni film kojeg sam pogledala u dahu.
    Academy Awards - nešto u čemu uživam svake godine već cijelo desetljeće. Volim to što da se radi :D
    Avion - znam da su nesreće rijetke, ali se svejedno bojim letenja. A bojim se i pada aviona dok sam ja.. dolje :D, kao i dijelova aviona što je posljedica filma Donnie Darko :/

    To je to :)

    ReplyDelete
  2. Super ovo izgleda. :)
    Lep si mu finish udarila. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam mogla da odolim : Izvin'te sto vam se umesah i pokvarih kon(tra)cepciju :))

      Delete
  3. Aint nobody got time for that mi je zakon :D

    ReplyDelete
  4. Loreena me potseti na Žade,jednu od dve serije koje sam jedino gledala:)
    A-asocijacija na 'Azru' i Džonija,na 'Beleške jedne Ane',na Austriju-šta ću,živim u fiktivnom predgrađu Beča:))...

    ReplyDelete
  5. Aqui aqui aqui no hay quien viva aqui no no nooo :D joj kako volim tu seriju. moram je i ja skinuti :DDD

    ReplyDelete
  6. Mene slovo A asocira na ljubav :)
    Zbog imena, shvatila si :)

    ReplyDelete
  7. aaaaaaa odlicno! :)
    Ja ovih dana bas razmisljam o azilu.
    Oooo Loreena <3 Ljubav! Grl glr!

    ReplyDelete
  8. Ne mogu da vjerujem, pa ja planirala sličan post (doduše htjela sam sva slova da strpam u jedan post)...
    Za mene je A takođe AVION (ja uživam u svakoj minuti u zraku), Afganistan, Akapulko i naravno Adele :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma hce'l to o Avfganistanu skoro? Ja sve cekam, ali uzalud :))

      Delete
  9. zanimljiv post, baš sam uživala čitajući.

    ima jedan na a. sa kojim dijelim život evo već 18 godina i baš ga volim :)
    a i ja sam na a.

    aint nobody got time for that - odlična haha
    accidentaly on purpose - gledala na fox life, simpatično.

    ReplyDelete
  10. Odlican je post, jedva cekam i ostala slova :)
    A kao alfabet (recimo grcki), kao aspirin (srecom retko ga pijem), kao agava (moj dzinovski kaktus) :)

    ReplyDelete
  11. Sve ćemo znati o tebi do kraja ove serije postova. hihihi
    Šalim se :) Ovo ti je odlična ideja, baš se radujem budućim postovima.

    ReplyDelete
  12. Bit će ovo dobra serija (predosjećam :D)! A... avion. Ayo <3 Arrested Development <3 Asaf Avidin, neki dan ga otkrila (osim One Day) i divan je čovjek... What else...

    ReplyDelete
  13. Sjajan post i što neko već reče pre mene, ako se serija nastavi biće jako zanimljivo. "Naterala" si me da se zamislim....pa recimo...
    - Automobili - bez obzira na statistiku, ipak najviše volim da putujem ovim prevoznim sredstvom i to ne zbog toga što ne znam da letim, već što tako bolje "vidim", čujem i osećam ono što se dešava na Zemlji!!!
    - Akcija - volim kada sam u "spidu" jer se osećam živom !
    - Aerosmith - i njihova stvar "Crazy", ne moram da objašnjavam zašto. Ko razume - shvatiće.

    ReplyDelete
  14. Air-jedan od naj, najomiljenijih bendova;
    Avantura-volela bih da skorije vreme uradim nesto zanimljivo, nesvakidasnje, avanturisticno :D ;
    Aubagne-grad gde trenutno zivim, a i
    Aix en Provence, burzujski grad iz kog sam se preselila i mnogo mi je Adrago zbog toga;
    Articoka-ne znam da je jedem;
    Aj lov ju-moze i ovako :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. jao, jao, sto bih ja rado posetila taj tvoj burzujski grad, makar da odam postu cika-Sezanu ;)

      Delete
  15. Moje na a
    alavost - moje srednje ime :P
    autoportret - neiscrpna tema
    automobil - mrzim, plasim se
    australija - mastam da se naselim
    antonen arto - citam, again and again
    amy winehouse - obozavam zauvek
    alhambra, potpis
    evo ti i podloga https://www.youtube.com/watch?v=RLHR8zaEsA8

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, kako zaboravih Franciska :) Ovo mi je jedan od najomiljenijih gitarskih :))

      Delete
  16. mmm ananas :))
    nažalost sam na poslu dok ovo piskaram pa ne stignem promisliti o tome što bi sve bilo moje A :)

    ReplyDelete
  17. moje A je ARCOBALENO (tal.DUGA) to mi je jedna od najljepših riječi jer u potpunosti odgovara onome što predstavlja :))
    Super post!

    ReplyDelete
  18. Šta je ovo?
    Pišem već nekoliko puta komentar i nema objave!! Opet neka blogoGREŠKA,uh..
    U svakom slučaju, divna tema za blogovanje!
    Moja omiljena jestiva reč na A je ajvar, u svakoj prilici poželjan, kao što ti reče! :D

    ReplyDelete
  19. znaimljiva ideja za blogiranje :) sad si 30-ak dana mirna što se tiče smišljanja teme :D
    a omiljena riječ na A mi je....a na nas :D haha

    ReplyDelete
  20. azurnu obalu posjetila, ananas pojela, avionom se naputovala, ajvar OBOŽAVAM !
    dobra ti je ideja, jedva čekam ostatak :D
    a meni je a... ajme meni ;)

    ReplyDelete
  21. Kad spominješ Alhambru, podsjetila si me na Tariqa Alija i Sjene narova drveta - preporučujem :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Citaa i uzivala i mogla bih da je obnovim :))

      Delete
  22. Jako zanimljiv post, unijet ćeš revoluciju u pisanje postova.
    Jedino mi sad na pamet pada A-Azazazel, neki demon nešto. :S.
    I da, kao što kaže Marsovka, Alhambra asocijacija na Tariqa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad meni pada na pamet Azzie Elbub :D Kao da mi prije toga nije mogao pasti (hint: pogle mi nick :D ).
      Demon iz Bring Me the Head of Prince Charming :)

      Delete
  23. odličan post. Potpisujem većinu tvojih A! Vožnja Avionom je zakon (mada je smor kad se voziš na primer 8 sati, sediš u sred aviona (dakle ni blizu prozora)a sa obe strane neki smorovi koji spavaju-to onda ne liči na dobru vožnju avionom...sem na dobru razdaljinu koju pređeš.
    U Azurnu obalu sam se zaljubila na prvi pogled...ali se nisam smočila (bila je to prolećna poseta). Ananas, mmmmljac, like it! A potom i ajvar, Ameli, Azil....ma sve!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I sjajno ti zvuče ime i prezime, mada su ti inicijali malo dvosmisleni AA ;)

      Delete
    2. Hehehhehh..
      A za ovo prvo Mettien lek - slusalice u usi, knjiga u stavu mirno i autisticni pogled u daljinu ako pored tebe sede dosadnjakovici brbljivci :))

      Delete
  24. Za one koji već nisu to skapirali (pošto mi se čini da većina nije):
    Ovaj tekst sam pisala ja, dakle ja sam A.A. i bila sam gost Ivi na blogu, na dalje će gošće biti neke druge blogerke koje će pisati o ostalim slovima, to je Ivina ideja.
    Poslednja stavka o Alhambri je njena, kao što i piše - "domaćica kaže".
    Hvala svima na pohvalama. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jas' izvinjavam sto Marko kasno stize al kontam - rekoh na pocetku :)
      Odlicno si gu svatila pojentu pa ispade extra super post (I ja da te pofalik :)))

      Delete
  25. prvo-tvoje ime bese ivana???ili???
    avion-nisam se vozila i zelim
    ananas-obozavam
    :)

    ReplyDelete
  26. Gledala sam ''Accidentally on purpose'', nisam znala da su prekinuli snimanje. Bas bezveze.
    Moze i A kao Amore :-DDD

    ReplyDelete
  27. Posto si dobila i moje omiljeno slovo, sledi nastavak sa sledecim slovom zabuke, koje je slucajno i moje drugo omiljeno slovo :) Slazem se uglavnom sa svim stvarima koje ste obe napisale, i za koji trenutak dodajem nastavak...

    ReplyDelete