Tuesday, February 5, 2013

Jedan o muskarcu koji te obori s' nogu..

..samo da bi ti ukrao cipele.
On je sarmantan, duhovit i pazljiv.
Ponekad mu oko zasuzi, cisto da pokaze koliko je osecajan.
Osecaj prepoznavanja lebdi u vazduhu.
Pitate se da li stvarno tako nesto postoji (floskula tipa "Gde si bio celog mog zivota")
Ako se zakasljete, donosi vam caj.
Zasmrcate li, skuvace vam supu. Pravu pilecu..domacu.
Pozalite li se na zulj, nosice vas na rukama.

A onda se u jednom trenutku sve okrene naopako..

Muzicka podloga


Ogledni primerak - draga prijateljica i muskarac obarac. Sreli su se, zaljubili, verili, vencali i razveli za manje od godinu dana..

25 comments:

  1. Replies
    1. Nemoj me pogrešno shvatiti, nisam ovo pitanje postavila tebi, nego... znaš već zašto. :*

      Delete
    2. Heh..znam, znam :)
      U ovom slucaju samo posmatram sa strane, nudim maramice i uvo za slusanje. Prosla sam ja skolu sa sedamnaest i nesto i sad se ne dam :))

      Delete
  2. Ja bi kao nešto pametno prokomentarisala...ali ne ide mi...čekaću tvoj sledeći post i nadati se da je sve OK...LJUBAC :*

    ReplyDelete
  3. Nadam se da kod mene nece krenuti naopako :) zahvaljujem Bogu na jednom takvom svaki dan!

    ReplyDelete
  4. Jbg, nije ni prvi ni zadnji put da se takvo nešto desi. Samo nek proba krenuti dalje, nema rašta se tu mozgati

    ReplyDelete
  5. jebemusunce! nadam se da će ova priča dobro završiti (dobro po tebe)

    ReplyDelete
  6. Mene obaranje s nogu asocira na padanje na zemlju. Nikad nisam skontala zašto se izraz koristi "u pozitivnom smislu". :D

    ReplyDelete
  7. Hebi ga.... :( Nazalost takve stvari se desavaju. Neki zivotni rulet ili sta vec. Kao sto je Dada vec rekla. Hiljadu zasto?!

    ReplyDelete
  8. Ready to play, ready to lose it all :)

    ReplyDelete
  9. Jebi ga, desava se. Bas zato ja volim vezu u kojoj nije sve idealno, ne znam zasto al uvek imam neko glupo sujeverje da ako je sve savrseno mora posle nesto da podje naopako. Tako ja ovom mom dusu jedem svako malo, a bo'me i on meni. Nije idealno al samo nek potraje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima istine, ima :D
      ne vjerujem u "idealne" veze... :D Tj. ne vjerujem ljudima koji pričaju da ih imaju :D

      Delete
  10. ... a onda se probudiš ;)
    ne vjerujem u idealne muškarce i savršene veze, to je dosadno :P

    ReplyDelete
  11. Ja sve čitam ovo i kontam otkud zna ovoliko o meni. I onda pročitam ovu posljednju rečenicu.
    :P

    :D

    ReplyDelete
  12. Hm,hm,hm...Previše mi poznato..Srećom, brzo zaboravljam...Nemam što drugo reći...Ni ne pitam se više "Zašto?"...Nije vrijedno!!!!!

    ReplyDelete
  13. Nadam se da ne pričaš o sebi :D.

    ReplyDelete
  14. iako me nekim postupcima obara sa nogu iz dana u dan (a nekim me natera da iskočim iz sopstvene kože od besa, realnost je to ipak ;)), iako sam srećna, iako volim i voljena sam...podsećam sebe sa vremena na vreme da je sve moguće, da ništa nije po difoltu večito, da se čovek samo na sebe samog može potpuno osloniti. A onda mi to bude znak da treba da uživam u ovom trenutku sreće, da uživam u sitnicama, malim stvarima dok postoje. I nekad se zapitam, je l uopšte moguće biti oprezan u ljubavi ?

    ReplyDelete
  15. Od tih koji su savrseni u pocetku, treba bezati...realno, tu mora postojati nesto sto smrdi! :D

    ReplyDelete
  16. Uhh, ja se nadam da prica nije o tebi i da ce sve biti dobro, da je samo faza <3
    A mene je obaranje s nogu uvijek asociralo na izmicanje tla pod nogama, ono kao da ti neko izmakne stazu pa se razbijes ko kakvo jadno jaje o plocice,a zavodjenje na zavodjenje na krivi put
    Hmmm, izgleda da s godinama postajem skeptik, i sve manje vjerujem u neke romantike i postojanost ljudskih osjecanja.
    Rode i pingvini su postojaniji od nas

    ReplyDelete
  17. Presavršeno mi uvijek budi najveće sumnje :) Zato se jako veselim svaki put kad nađem neku glupavu i bezveznu mani i kad se kačim oko pizdarija.
    Mišljenja sam da nitko nije savršen, a ako se tako čini to je zato jer skriva neko veliko sranje, a onda po difoltu i sva manja, beznačajna.

    ReplyDelete
  18. ja sam nekako shvatila da je, ako obara s nogu da bi ti uzeo cipele, u pitanju gej best friend... ali onda vidim da je u pitanju tuzna prica. brak je nesto sto ljudi shvataju previse ozbiljno, a onda ga sve to ozbiljno samo pregaze. brak je veza kao i svaka druga samo sto potpises i platis da je ozvanicis, ali sto je jos gore potpises i platis da je raskines...
    nadam se da ce sve biti dobro...

    ReplyDelete
  19. Ja ne volim te 'savršene' koji skaču na svaki moj hir, odmah mi tu nešto smrdi :D

    ReplyDelete
  20. Sve je to lutrija. Nikad se ne zna ko ce dobiti

    ReplyDelete