Tuesday, February 19, 2013

Hate post

Mislile ste da će mene da zaobidje? E neće vala!!


Hate za odvratno kišno jutro, temperaturu od 2 stepena, kučiće koji bi onako blatnjavi da se grle, autobus koji mi zbriše ispred nosa, pavlaku koja se prosula po tenderskoj dokumentaciji, torbu koja pušta crveno na prve naznake kise, komšije koji popravljaju radijatore po ceo dan i pola noci, kupus koji se ubudjao, hrpu sudova iz koje ce da porastu bebe sudovi, penziće kojima je ponedeljak dan za besplatnu vožnju, laptop kome baterija otkazuje poslušnost, fontove koji se menjaju kad je njima volja..

Slobodno dopunite spisak

21 comments:

  1. I ja bacam hejt na komsije koje non stop nesto buse i danju i nocu. I muka mi je vise od hladnih, ruznih i kisnih dana. I opet sam bolesna i imam temperaturu. I sad sam shvatila koliko sam mrzovoljna ovih dana, tako da necu da nastavljam da pisem.. Idem prati sudove, jer ni kod mene nije bolja situacija. :(

    ReplyDelete
  2. pogresila pogresila:)utorak dan za penzionere-ja sam danas isto radila cistila se od blatnjave kuce trcala za autobus i tako dalje:)))

    ReplyDelete
  3. Hejtam sve! Pogotovo vrijeme. -.-

    ReplyDelete
  4. Ja sam nervozna ko pas, i nista ne stizem, a sama sam sebi kriva jer sam nekako ko usporen film. I ne mogu se nikako naspavati,neki dan legla u pola 12, ustala u pola 11, jer nisam cula alarm ujutru, hvala Bogu pa nisam isla raditi ujutru, samo imala kurs navece.Alarm nisam cula, ja koja skacem na svaki susanj,a ustala ko da nisam spavala ni 3 sata sva jadna natecena i pospana. Bacam hejt na pritisak i hronicni zamor, na dane koji izgledaju kao da nisu ni svanuli koliko je mracno i nema sunca, na kosu koja mi se masti uzas jedan, na macke koje mrcnjaucu meni pod balkonom i citav dan serenadisu bas kad ja radim nesto misaono pa mi rasturaju koncentraciju. I na one sto brane rad svim nasim divnim sajtovima za online gledanje serija i filmova, mnogo su me naljutili, eto im hejt

    ReplyDelete
  5. Uh, to sa pavlakom mora da je bilo gadno :(
    Od mene hejt na sve sta ne ispadne onako kako je planirano, a vala ga je previse u poslednje vreme...

    ReplyDelete
  6. Ovih dana, osim vremena, najvise hejtujem prekoracenje smatrova na telefonu. To se skupo placa! Ja platila!

    ReplyDelete
  7. Zimu koja predugo traje i koja se toliko odomaćila da je u koske ušla, sve veći broj ljudi koji ne znaju šta će sa svojim životima pa prelaze na tuđe, "dizajnera" koji je odlično uklopio smrdljivi vazduh sa blatnjavim ulicama kažu "belog" grada, novčanik kroz koji duva promaja, sve veći broj poseta "gospođe bolest" u kuće finih ljudi, vreme između "nikad gore" i "biće bolje", ...

    ReplyDelete
  8. Auuu... pavlaka moze biti istinski neprijatelj kad joj se prohte :-/

    A hoces sad da me hejtujes ako kazem da danas nista ne hejtujem (jos je rano, valjda), i da ti saljem :) :) :) za bolje raspolozenje? Da? Ne? Dobro, cutim.

    ReplyDelete
  9. Šta je ovo, svi se nešto ljute... Šta bi s onim ''Keep calm and...'' crap?
    Nadam se da si bacila taj kupus :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zadala nam domaći, a mi smo ono kao...teške štreberke,....mada....mogu ti reći da kada sam izbacila "to" iz sebe...sad mi je mnogo lakše :)))))

      Delete
  10. Hejtam zimu koja nikako da ode, melankolična jutra od kojih ti se ne da ustati iz kreveta, nos koji curi, glupe prehlade...ali doći će i proljeće i sve će biti bolje :D

    ReplyDelete
  11. meni je ovo odlična pjesma! fali samo palica i nešto da razbijam.

    ja trenutno nisam u hate fazi, možda jer su mi sinusi začepljeni a time i nos, pa pokušavam prodisati.
    nadma se da će proći, i da se na dokumentaciji za tender neće previše kužiti pavlaka :)

    ReplyDelete
  12. osobno, najviše hejtam ovo glupo vrijeme zbog prijevoza. pogotovo kad dođe petak (za koji živim), a ja nemam kako do grada. ili me netko sasvim slučajno zezne u zadnji čas. obožavam takve dogovore -.-' još jedna stvar koju posebno mrzim je to što sam u gotovo svakoj (najčešće ljubavnoj) priči treća osoba, a to nikad ne završi dobro. bar ne za mene...

    ReplyDelete
  13. I am in zen zone! :) Istina silni paracetamoli pomažu :) Iako su svi oko mene u približnom raspoloženju kao i ti.Izgleda da je nešto u zraku ili je problem u ovij zimi koja duuuugo, predugo traje.

    ReplyDelete
  14. Hate, hate, hate za početke i strah!

    ReplyDelete
  15. svi smo mi meteoropati :D
    ide proljeće, bit će bolje ;)

    ReplyDelete
  16. Zanimljivo... razmišljam šta da hejtam i ništa mi ne pada na pamet. Oduševila sam samu sebe! :D
    No, eto, radi solidarnosti, hejtam Fejsbuk jer mi omogućava da vidim i ono što me ne zanima.

    ReplyDelete
  17. Hejtujem ove smrdljive stranke koje su mi u kancelariji, i zbog kojih ne mogu da se skoncetrisem na posao.. Nego moram da citam blog, hihihih

    ReplyDelete
  18. Susjed koji kuha životinjske iznutrice svaki drugi dan!!! Smrad!

    ReplyDelete
  19. I kod nas je svaki dan za vožnju penzionera, stoga idem autom i hejtam što je benzin preskup,što nemam love djeci za izlete koji su bezobrazno skupi, što nemam love za svoj izlet s kolegama koji se ugovara,što nemam love za novi krov a kiša neumorno curi, što nemam love za platiti vađenje krvi a bolesna sam,što ..Uglavnom nemam love!!!!!

    ReplyDelete