Wednesday, February 6, 2013

Fegruar - mesec kad se prave novi macji modeli

 Ovo sam slusala dok sam cekala kifle

 Ostanu mi, tako, u govoru, neke cudne fraze iz crtanih filmova/ stripova/ viceva pa tek kad cujem da ih neko drugi oko mene upotrebljava, postanem svesna toga pa mi bude smesno.
Tako mi ostade i ovaj fegruar iz onog vica. (sad cu ja da vam "ispricam" vic a vi se pravite da ga vec milion puta niste culi.)
Trazi ucitelica od prvacica da nabroje divlje zivotinje. Svi cute, samo Ciga iz zadnje klupe odgovara :" Jaguar." Uciteljica ce njemu :" Bravo, bravo, nastavi dalje." "Fegruar, mart.."


Od Sir Olivera ostala je " Cijena, prava sitnica". Od ljubimice moje " Au, topKo", kad se poparim supom. Od bebe Dore "Sasidji me", kad visim na merdevinama brisuci prozore pa ne mogu da sidjem. Upecatljiv doprinos dala je Lela frazama "Korpus delikates" i "Ne se frljaj s' termiTi" (ne gadjaj se terminima - u slucaju da neko nije..) "Bakcili i baterije" od Gare sto je cistila kancelariju, "Recipis" od komsije iz broja 2 :) "
"Divan pogled na kanjon odavde" od Elmera Daveza i "Sine Nebojsa" kad god se obracam zetu.
"Ja sad idem a vi se svi j*biip" iz "Tockova", "Pazi boga ti, pa ovo shishti" od Sofronija i najbitniji : "Da je Pera otisao pravo u policiju.." i "Trebalo je da skrenem levo kod Albukerkija" od Duska.

Jedne je noci leskovacka pljeskavica prekrstena u pljeskovacku a "*Koja krava??" postao jedan od omiljenih izraza
*objasnjenje drugom prilikom

Kad se u sve ovo ukomponuju fraze tipa "Ne ostavljaj casu na mom'c" i "Pu, dzerima", a stadijum soljenja (ozezala* sam ga) i paljenja (zduvosala* sam ga) objasnjava cudnim frazama, prosto se divim ljudima kako me razumeju.
 opaska moje bivse prijateljice :" Boze, maco, pa tebe treba da titluju.."..a mene prosto inspirisu te "na note" pa dodatno pobrljavim :)


Kad pogledam sad unazad ovo moje pisanije, izgleda mi kao iz onog drugog vica, kad Leskovcani prodaju papriku na Z. Vencu - "Niki mica dzaci" :))

*tacan izgovor dobijete kad ovo a produzite pa bude ozezAAla i zduvosAAla (jep, nedostaje mi tablica sa akcentima :))


I sad sam zaboravila ( zaboravEla) koja je bila poenta ovog posta..kad se setim, vratim se.

A vasi "cudni" izrazi?  Pricajte, pricajte brzo

53 comments:

  1. Meni je trenutni hit "Boze, Petra" uz obavezno "Saaalim se bree". I "Ne, ne neeee, nije mis Tom, Dzeri je Tom" (sve iz Kefalice). Cesto ubacim po koji aforizam iz "Lajanja na zvezde".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzeri je Tom :)))))))))))))))))))))

      Delete
    2. "Lajanje na zvezde" je najbolji film ikada snimljen!

      I., da li sam ti već rekla da volim tvoje muzičke podloge? Jesam? Nisam? Evo, sad ću: volEm ih.

      Delete
    3. Nego, sad me kopka ovo za kravu...

      I takO. Rasipuješ s ovi izrazi. :D

      Delete
    4. Rasipujem, nego sta. Jos kad se nafilujem s' piviki, ce vidis ti :))

      Delete
  2. Replies
    1. Ma od tebe bih i otrova uzeo. :P

      Delete
    2. Ziv je :-)
      Dajdža mislim, tu je :-)
      Inace malo malo pa citiram nesto iz Maratonaca :-)
      Cesto volim da kao mudro nabacim ono ŠBBKBB hocu reci sta bi bilo...
      Takodje Dugouskovo Trebalo je da skrenem levo kod Albukerkija, a iz Duska citiram i ono : Biti miran mali vraze ( to govori onaj vampir Dusku :-))
      Govori tiho i nosi psa sa sobom...
      Bivsi momak me dugo zvao Šmrkva, od moje slozenice "Šmrkve?" U prevodu to je bilo zbrzano Hoces mrkve? priupitano za porodicnim ruckom i supom :-)

      Delete
    3. Prati vas on sve iz prikrajka (da ne kažem NAS, jer ću pogrešiti).

      Hahaha, ŠMRKVE! xD
      Sad me podseti na ono što volim da ubacim, s vremena na vreme: "Sjeo? Šjoš? Ćmići?" (Je l' si jeo? Hoćeš još? Hoćemo ići?)

      Delete
  3. Ajoj, ja uglavnom imam od djece neke bisere, kao npr. mama doni mi umjesto donesi mi i tako neke slične stvari.
    A muž i ja se međusobno zovemo Bobo po onoj sinkronizaciji Gospodara prstenova (užasno prostoj i smiješnoj...)
    Mačak mi je bio Stevan po sinkronizaciji Harry Pottera ( Stevane jesi li to tiiii?...
    Naravno, uvijek je aktualan Alan Ford... Ilina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, sreca pa sam GP gledala bez sinhronizacije :))))))))

      Delete
  4. Ali, zduvosala!! hahaha To mi je poznato iz "juznu Srbiju" :) Kod njih je smesno i "majke ti gu utepam"!! Ne mogu trenutno da se setim citavih fraza, ali ovde u Novom Sadu je cesto "gari" za nekog tipa, "preteeeraaaano ili strava" za nesto sto je super.. Nama ne to normala, ali sam se zacudila kad su nogi prvi put to culi. A imamo i naseg cuvenog sugradjanina koji nabraja zivotinje: ajkula, drakula...

    http://www.youtube.com/watch?v=Cx3F7Okp9Eg

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mogu nove fraze biti i moje slovne greske iz prethodnog commenta :)

      Delete
    2. Znaci suze mi krenuse na drakulu..:)))))))))))))))
      Ne to normala za noge..ovo kao klingonski :)))

      Delete
    3. AAAAAAAAAAAAaa..sad nas svo cetvoro gleda drakulu na razlicitim kompovima i umireeeee

      Delete
  5. Ma odličan post..Tema savršena , a moja inspiracija na nuli...Barem sam se ja naslušala svega i svačega zanimljivoga u razredu , od djece..Oni su nepresušan izvor fraza i bisera...Jedno vrijeme sam i pisala....Tko bi sada znao gdje sam to pisala..Zatekla si me nespremnu s temom....U svakodnevnom životu, među nama odraslima, ima ih , imaaa...

    ReplyDelete
  6. Ja nemam pojma šta sam upravo pročitala :D.

    ReplyDelete
  7. ehee.. hvala ti sto me nasmeja.. moji omiljeni su 'nesam skolovala od vremena' (apslolutni hit prethodnih par godina.. primenljiv u svakakvim situacijama) i gomila citata misine bozovica (misina je neprikosnoveni car mudrosti, al nije bas za svakoga)

    ReplyDelete
  8. mene zezaju da sam ko mala stalno govorila vratogasac umjesto vatrogasac, pažgete umjesto špagete i još ponešto čega se sad ne mogu sjetiti :)

    ReplyDelete
  9. Znaš onu "tako mi mlijeka u prahu kidam nalijevo :)?"
    Ne znam ja za te iz crtanog, ja lapsuse imam uvijek, tako od džempera postane čemper a ova moja dva dušmanina me ne prestaju zezati.
    Sad sam im ispričala (dušmanima :)) vic, joj smijanja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaa..omiljena fraza kad moram da se izgubim sa skajpa. samo sto ja kidam ostro nalevo :)))
      Dusmani ce da se prospu kad im ispricas za kravu :))

      Delete
  10. ahaha, jaguar fegruar LOL! kako ja ne znam taj vic? :'D
    a ima ih i u nas, 'jaAaA postim' iz crnog gruje, 'kavodajiz' (nećakinja zbunjena između paradajiza i kavode-sinonimi za rajčicu kod nas), ili klasično mostarsko 'dramaa' kad je nešto pravo dobro, ili 'gori' kad je nešto isto pravo dobro, ili 'golemo maajkemi' kad je nešto isto isto pravo dobro, etc,etc. :D

    ReplyDelete
  11. Drago mi je sto te opet ima, i to u punom elementu kako vidim :D kod nas u kuci popularne su one iz crtaca 'dodaj bocno tu dinju sinko', 'neces valjda udariti slepog misa s naocarima?'(ovo na moj coravi racun) kao i 'ako cura hoce zeca dobice zeca'; mesec je zauvek ostao 'me-me' jer sam ga ja tako zvala kao klinka, i kojesta jos sto ne mogu sad da se setim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoooooooooooo..slepog misa s naocarima :))))))))))))
      Jelen sinko..jen jen JELEN :)

      Sad me podseti - "ostali smo bez senfa na koti 43". Tto mu dodje- kupi kafu, mleko i nesto da se jede :))
      Sad kad mi proradi pamet, niko me nece zaustaviti!!

      Delete
  12. Divan pogled na kanjon odavde!!! hit svih vremena
    ja mnogo volim te zajebavancije, i obilato ih koristim sa jako bliskim svetom npr.
    ja nisam odavleee
    ajkula, drakula
    imam osecaj za 'filing'
    javlja mi se
    ili ce mi zivot biti cvece, ili mene vise biti nece :p
    tesko onoj koja je postena, kad ostari nema uspomena
    ku*varice, manje zbori da ti rucak ne zagori :)))
    i krusevacki grstak hit svetlana >
    : bila lepa,mlada,po neki put trudna,
    deca su mi u zatvoru , muza nemam
    pedeset godina imam i jos berem kartooon
    http://www.youtube.com/watch?v=KS5_XtM2vMA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deca su mi ziva i zdrava i tako..:))))))))
      Jezus Marija..mora da ih dobro hrane po tim zatvorima ;)

      Delete
  13. ja ih imam podosta, mahom iz filmova, nešto knjige. ali sad da me ubiješ, ne mogu se sjetit. osim "ali gospodo, malo ste se zajebali" i "kad se sad nisam šlogir'o". da.... maratonci su mi vječan izvor inspiracije.

    ReplyDelete
  14. "Bravo !!! Dođi da ti čika Velja da bonu ! " ( Lepa sela lepo gore)
    "Uzmi ćero sve, neće da se baci!" ( Mi nismo Anđeli)
    "Ma jok ti ćeš..." ( Mi nismo Anđeli)
    " Laki je malo nervozan " (tako mi se vika muž, a film se znaje koji je)
    I naravno kada dođe vreme rojenja, a živim između Save i Dunava ona legendarna iz "Radovana III"
    " Vid' komarci ko rode jeb..." mada i ona "Stanimire mnogo sereš" je vrlo primenljiva kada neko udavi...a sve ih je više !!! ;)))

    ReplyDelete
  15. Top Lista Nadrealista, Maratonci, Mi nismo andjeli, crtici, knjige.
    Jel' ovo raaavno?!
    Ja ne zelim biti amnomniman, ja zelim biti pilot.
    Otpusteni ste levati
    Hobotnica, cudoviste. Brala sisarike.
    Somun bez cetr' kifle ne moze da balansira.
    Ne obra se bostan dok sljive ne popadase.
    Ovako ces i ti kume, samo sutra.
    Odlicno je zondirano.
    Iiiii, jebac!
    Danas se klinke satiru od kurca.
    Ja sam tragicni pubertetlija zarobljen u tijelu odraslog coveka, majke mi.
    .....

    ReplyDelete
  16. Hahahaha...ovo mi jedan od TOP tvojih postova :) ...stvarno treba da te titluju!!!
    Ja najčešće koristim onu čuvenu "iznenadjen&uvredjen" :), a kolega me zarazio sa "tako mlada a već Slovenka"...

    ReplyDelete
  17. I kod mene se često vrte fraze iz Maratonaca i Anđela, a od detinjstva su mi ostale i one iz Nindža kornjača :-D

    ReplyDelete
  18. Zabavan post :))) Poklapamo se kod: " Cijena, prava sitnica" i "Sine Nebojsa" :D
    Od citata iz crtaca volim ono sto kaze slonce Cira:" Otici cu i necu se vise vratiti...nikada, nikada, nikada!" i Sofronijevo:" To ti nikada nece...poleteti" pa onda ono cuveno za koku Prisi:" Draga, trazis muuuuuza? Jeeeeeeste" :D

    ReplyDelete
  19. "Miilii Božeee", skupila od djeda. Zamisli onako s jakim hercegovačkim naglaskom :D
    Svemu premećem slova - Cevedita, ljučibasta, tevelizor...
    Ljudi mi kažu da inače stalno govorim Divno! za sve što mi se sviđa. Al to nije s namjerom, samo volim tu riječ, a svima je čudnno svečana valjda :D
    Što još... Budimo realni! To sam vjerojatno skupila iz Bitangi i princeza :D
    I naravno vječne, Ja sam ovdje biciklom, Možda su u šumi, Radi sira... :D
    Uvređen i povređen!

    ReplyDelete
  20. Replies
    1. Ti mala, posto si se preselila ovde, zabrisi prasinu i operi sudove :))

      Delete
    2. Ček' da se ugreje voda, malopre sam oprala jednu turu. ;)

      Delete
  21. e baš ti hvala što si me malo nasmijala ovim postom :)

    "je li ravno ovo, je li ravno ovo?" - iz nadrealista skeč sa tržnice kada nele karajlić glumi ženu koja kupuje kod prodavača ideologije na vagu, fašizam ja mislim, pa mu provjerava je li vaga ravna. to koristimo (muž i ja) kada neko od nas dvoje pravi nešto, pa mu jako važno da dobro ispadne, a drugo besposleno okolo se vrti i zajebava i dira to to što se pravi: je li ravno ovo, je li ravno ovo? onako kreštećim glasom izgovaraš da efekat nerviranja bude što bolji hehe

    "pesticidi su stajali u zraku" - kada je veliki smog.
    to ko je slušao nadrealiste kad su joj bili na radiju znaće, a ko nije neka potraži na internetu :)

    "godine azize, godine" - isto iz nadrealista iz skeča u posjeti zaboravljenim asovima. pa kada nekoga nešto muči zbog godina.

    "kad ja tamo, a ono pekmez" to kažem npr. ja
    a onda muž doda: bože sačuvaj! onako kao da se zgražava
    to je iz jednog džingla na radiju, ženska priča kako je liječila od neke žene muža pa joj ova dala za nagradu teglu pekmeza, a voditelj emisije se kao zgražava: bože sačuvaj!
    to kad nam je onako nešto baš bože sačuvaj pa se čudimo :)

    "i on moj sinko daj mi, daj mi, i dala mu!"
    isto iz nekog džingla na radiju, neka baba priča. to koristimo kad npr. na tv-u krene neka fatačina.

    "u đubre se ti zakopaj, od đubreta reuma prolazi" - takođe džingl sa radija. neka baba priča kako je reuma mučila. to kad nas potkoče koljena, kukovi, išijasi. to se polako izgovara naglašavajući svaku riječ haha

    inače mi znamo ponekad da komuniciramo samo kroz te zajebancije i to nam skroz normalno.

    btw, super topic i super komentari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pošto sam se preselila ovde, moram da dodam još nešto (podsetila si me sa top listom nadrealista na hrkljuš: "do mene, do mene, do mene!" :D):

      "Dobar dan, dobar dan, dobar dan. Je l' ovo tetka Cakana?" Naravno, legendarna serija "Otvorena vrata", odakle se koristi skoro svaka replika. xD

      Isto volim i Aleksu da citiram stalno. Toplo preporučujem njegove predstave:
      http://www.youtube.com/watch?v=nRb396rCWpA
      http://www.youtube.com/watch?v=OtvB_Kz-bPk
      http://www.youtube.com/watch?v=tRGIPehesVA

      Delete
    2. Zlatna medalja za pekmez :)))))))))))))))))))Djubre gubi za jednu milisekundu :)))))))))))))

      Delete
  22. hahah Fegruar ismijala sam se,zasluzila si nagradu koju sam ti dodijelila na blogu :D

    ReplyDelete
  23. krisuse je moj, ti ih imaš zilijun :D

    ReplyDelete
  24. Kiša će,neće će:)
    Ima se se,može se-kad kuka da nema onaj ko ima,odmah prekine:)
    Kod nas gore i kod vas dole,geografska odrednica za većinu iz mog kraja,
    Pikisla mi je ostala sa faksa,od kolega sa toplog kontinenta:)
    Dosta je...

    ReplyDelete
  25. meni su mumijevi (one zajebancije na netu, Mumijevi drogerasi, ne crtic)
    Picibangos. Nije ti to vodokotlic picka ti materina. OOOOpič! i takoo ne mogu se sad niceg dr sjetim :)

    ReplyDelete
  26. muzička podloga savršena, ova stvar me uvik razmrda :D
    nebom lete stRujadese, tv je tRelevizija, u horrorima su zombulje... nije bitno kako i zašto, bitno je da nas nasmiju ;)

    ReplyDelete
  27. Svidja mi se to- sasidji me. Govori mnogo vise nego sto se cini. Ja uglavnom koristim-ne mlati se, kad deca divljaju po kuci ili-ne divljaci (kao Cacak). Vic, za divno cudo, nisam cula. Razumem tvoju inspiraciju kod onih na note. Ja tada pocnem da koristim strucne i zargonske kompjuterske termine ili modne termine, koje, u stvari, svaka malo bolje informisana osoba zna.

    ReplyDelete
  28. ahhaahahhahaha :D baš sam se dobro nasmijala

    ReplyDelete