Wednesday, January 16, 2013

Zašto jednostavno, kad moze komplikovano

..ili kako sebi otezati zivot za 10 minuta + projekt 360, nedelja 15

Podloga


Mnogo sam mislila na vas ovih dana (a neke, bogami, i ogovarala :))

Vezbam ja tako pre neki dan kad se zacu jedno simpaticno KVRC. Prvo sam mislila da sam istegla neki misic..naravno da sam se salila ;) I naravno da sam prikljestila nerv. Na levoj strani. Da je dovrsim kako valja. Nedelju dana lezanja i stajanja, bez fizickih aktivnosti..
Odmah se setih onoga sto ga "bolu me dupe"
Znaci Dajdza, ako ti treba drustvo za staracki dom, znas gde da me nadjes

Nego, neki dan pre toga isla ja u onu "monthly buy" kupovinu (praskovi, omeksivaci, brasno, ulje, blabla) i na kasi dobijem hrpu ovih
Pogadjate koga sam se setila? Ona bi to pametno iskoristila. Ja kupila kafu ( 3 za 99 den)..jednu jedva popila, jednu donirala a treca zavrsila u kanti. Toliko je bila dobra..


Onda sam svratila na mesto za relaksaciju, obnovila zalihe, pokusavala da se setim sta mi ono od vitamina Snow rece da probam, na kraju zavrsila sa gvozdjetom od koga mi je muka svakog jutra. Racionalna ja ;)

Ova je Superjelka kompletno napravljena za nju. Ja jedem Kinder Bueno. Beli.

Nedelja je dan za plandovanje. Maca Papucarica sa inficiranim okom. Ona se uplasila da cu stvarno da joj posaljem macku

Jedno totalno rock vece koje je ispalo superkalifradzilisticno u odnosu na ocekivanja. Mislim, ponedeljak..mali kafic, mi kao sardine. Ja progutala metlu, pridrzavam sank, Toni svira "Need your love so bad". Urlamo i navijamo, a oni shvataju da imaju publiku po meri pa se redjaju Midnigh blues, The thrill is gone, Keepin' the blues alive, Don't be afraid of the dark..Tu sam puno mislila na ovu malu, cisto zbog bandane :) Eto i cizama ( obicnih, najobicnijih) i nove frizure (prilicno spljeskane od kape)

Hodam po gradu (onih obaveznih jadnih 60 min dozvoljenih) i razmisljam kako ce grad biti siv i sumoran kad poskidaju novogodisnje dekoracije. Onda naletim na ovo i setim se Bozicnog Teroriste 

Jos malo sam slikala dekoracije


i ogromni FlorMar stand (slika je magicno nestala) misleci na sve vas lakoholicarke :)
Narednih noci igram se igre poznate kao "Burning the midnight oil" u zelji da iskoristim ove prolecne dane (dok mi ne stigne sneg koji ste vi ljubomorne poslale)

Kod Saske traje jos jedan Ex Yu bloggers party, a Zuba je napisala krasan post..

I da vam kazem jos nesto - svako vece, pred spavanje, na vas pomisli neko a vi toga niste ni svesne..

59 comments:

  1. Ma ja sam svjesna, al šta mi to znači... :D

    Joj što volim kad se vi ljudi sa prdivnom dugom kosom ošišate par milimetara i onda se hvalite ''novom frizurom'' i čudite se kako niko ne primijeti :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ljubomorna!!!!!! Kako se nisam sisala dobrih 6 meseci, meni ovo dodje kao ogromna promena, oce reci prolazi mi cesalj kroz kosu bez zapinjanja jer nema vise suvih vrhova :)) Ja jednom napravih promenu koju su svi videli (iz dugokose crvene u kratkokosu plavusu) i nikad vise..i ovo je dovoljno :)

      Delete
  2. Hijooooooooo, JELKAAA... O_O
    Divne su dekoracije, ovde kao da nisu ni bili praznici, pokačili neke bedne zvezdice na bandere i toliko. Pih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ih bre..pa bar je Nis bio divno saren..

      Delete
    2. Al' ne ovako divno. Ljubomorna sam, evo ti sneg! :P

      Delete
    3. Zloco!! Ce vidis ti ja kad dodjem u Nis!!

      Delete
  3. Krasna si i kad se mrštiš! (znam, znaaam da je samo za fotkanje! <3 )

    Jelkicaaaa? For miiiiii? :D E baš je vala po mojoj i D.ovoj mjeri! :D

    Joj, kosa ti je san snova...na svakoj slici samo nju vidim...ljubim Kobasicu :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. To se mrstim sto kasnimo. Znas ono kad sedis spremna i cekas, a on vice :Evo, sad cu"/ E to :)
      Jelkica for ti samo mi zao sto se ne vidu zivotinjke lepo :)

      Delete
  4. Dobre ti te čizme. :D Znaš već da si i ti dobra, da ne spominjem opet. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I tebe sam spominjala..ali ne smem ovde :/

      Delete
  5. Replies
    1. https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTUz3arNt-LZM5TsmQd2FFHGvtm0XlLqwoiAarUK-9Q34EuxTd2

      Delete
  6. Welcome to the club -bas danas kod Dajdze pisem da sam sva krepana i da imam upalu sve i jednog misica od treninga. I rebra me bole cak.Startala ja opet,al zaozbiljno.Nije da imam viska kila, prilicno sam potaman, ali malo da se utegnem, osjecam se mlitavo i jer mi je jako slaba cirkulacoja, pa moram zdravlja radi prije svega jer bas u zadnje vrijeme nemam kondicije,dusa mi na nos izadje kad se popnem do stana,a znam kako sam se super osjecala kad god sam redovno vjezbala. Slikala sam stomak sad kad sam pocela, a slikacu ga opet na ljeto i to cu postaviti na blog, a planiram i jedan fitnes/teretana motivacioni post uskoro :-)Trenutno sam na 100 komada dnevno, cilj mi je 300 dnevno.
    Ja hvalila vitamine Betavitevit al kompleks b vitamina sa pivskim kvascem. Hoce te tablete biti teske za zeludac, bolje piti ono Ferohel vino. Pazi da uz zeljezo uzimas c vitamin radi bolje resorpcije dovoljno vlakana u ishrani radi zatvora jer hoce i to od zeljeza :-P
    Inace ako nadjes Duovit za zene od Krke ili Doppelherz A bis Z to su ti moji prijedlozi, nisu skupi,a dobri su za nas zenske :-)
    Super ti je ta slika pored jelke od igracaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ja ovo kod onih standardnih..damn backward dog..Sta li bi bilo da sam zaozbiljno vezbala..
      Prepisujem listu vitamina i nadam se da ni jedan nema previse selena :)Ove vec imaju C unutra ali ja ga ionako pijem zbog cigareta :)

      Delete
  7. meni hitno trebaju neki vitamini-dal da probam ovo:)
    cizmice su bas dobre...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa zavisi kako sta podnosi :) meni je, recimo, od mnogohvaljenog Centruma uzasno muka :)Probas, vidis..Oligovit je uvek tu :)

      Delete
  8. Bijeli Kinder Bueno...

    A sad ostatak komentara: Divna ženo, divne su ti čizme! Čak si i takva raštimovana uspjela odličnih slika da nahvataš. Nadam se da su živci na svom mjestu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jos danas zemlja Dembelija..ne umem ti ja ovako..uhh

      Delete
  9. Divna si i prelijepa...eto ne znam kako bih te više nahvalila, ali jesi!!!
    A što se tiče treninga hajde sa mnom na trbušni ples i nema problema :)
    Ja sam se sinoć isplesala i još puno puno shimmy shimmy protiv celulita!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa, znas da hocu..samo da si par stotina kilometara blize :)))

      Delete
  10. puno slika sa jelkama :D ova sa medama je hit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima tu i zecovi i ofce i kornjace al se nista ne vidi :)

      Delete
  11. Razumem te za gvožđe, i mene je stomak godinama mučio kad sam morala da ga pijem, a onda sam otkrila gvožđe koje se razmuti, onako kao cedevita, recimo i voila - nema vise mucnina! Pogledaj po apotekama gvožđe u takvom obliku, mnogo se lakše podnosi. A sinoć sam šetala centrom i isto mislila kako će biti tužno kad poskidaju svu tu dekoraciju, navikla sam se na nju i lepše mi je ovako, ne moraju je vala ni skidati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cek' da prezivim ovo prvo..posle cu da mutim :)

      Delete
  12. a što piješ željezo?
    ako hoćeš napišem ti ja šta moja mama uzima umjesto tih preparata željeza koji izgleda svima teško padnu na stomak.

    sad sam htjela da ti dam hrpu pemtnih savjeta zbog tog vježbanja i "kvrca", kao čuvaj se i blabla, ali trenutno sam pod analgeticima i sama jer sam mislila da mogu da pješačim 5 km sa ovim svojim koljenom i na kraju šetnjice još odem na pijacu i natovarim se kesama...pa bolje da šutim :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hronicno sam umorna pa vise i bez analiza znam sta mi je :)

      A svi smo pametni kad drugome treba dati savet..tako i ja mojim zenama popujem pa se na kraju ja sredila..ehh. Kese vuce rezervno magare dok se ne oporavim :))

      Delete
  13. Što volim ove tvoje muzičke podloge.
    Ništa, odmaraj i uživaj dok se ne oporaviš. Sad imaš odličan izgovor da šalješ jaču polovinu u prodavnicu po čokoladice, po kiši...
    Super ti je ona poslednja, polunamrštena slika, izgledaš kao devojčica!

    ReplyDelete
  14. Ovu tvoju mačoricu bi čapila i mazila cijeli dan kako medeno izgleda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema sanse..ti pravise piromane od macaka :) ova se ne bi oprljila, samo bi napravila jedno VUF..i posle cuvas pacova :))

      Delete
  15. Prekrasna ti je frizura! I boja i sve...
    Ja se ne bih puno brinula oko skidanja dekoracija, kad se skinu, i proće još malo, priroda će se (hvala Bogu na nebesima) pobrinuti za ukrase jer će se približiti dugoočekivano proljeće... Ilina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, kad ce vise..Ovo je uzas..legnem u krevet, mrak. Probudim se, mrak..

      Delete
  16. :) :D Bandana se nosi samo tako.
    Ja sam uvijek mislila da ti je kosa lijepa, ali sad je još ljepša.
    I bome si ti zgodna!
    Joj vježbe. Ja radim sklekove i sad me boli lijevo rame, sve ćemo se zajedno družiti u staračkom domu.
    Kobasica <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zurka na tockovima :))
      Jos da uklopim onih deset (sto ih jos nisam stavila) u zimsku kolekciju i eto meni radosti :))

      Delete
  17. lijepaaa =D a joj i ja sam osisala kosu par milimetara i sad mi se place, zao mi , a i ne vidi se, i dalje je duga, hahah =D
    a mene boli vrat , radila sam graficki , a i jastuk mi nije okej svako jutro bolovi =O
    macka ti je preslatka =D

    ReplyDelete
  18. Ako treba gvozdja ima i onaj babski, udenes par eksera u jabuku pa malo nesto odstoji preko noci, onda pojedes jabuku, izvadivsi eksere prethodno. Nisam probala pa se ogradjum, al kul zvuci. A imaju i one sto se zvacu, sa ukusom cokolade, mljac, od njih nije muka ali nisam sigurna kakva je iskoristivost.
    Ova jelkica sa medama im je bas originalna. I meni ce faliti ng dekoracije. Lepa ti je kosa, kao i uvek. Gornja desna slika u kolazu narocito preslatka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko si sigurna da se ta jabuka ne jede sa ekserima? :)))

      Delete
  19. hahaha baš lijepo od tebe što si me se sjetila :))) ja sam prije nekih mjesec, dva imala tonu tih kupona, doslovno nisam znala šta da radim s njima :)) i bila sam dobra, iskoristila sam ih samo par i to onih najdražih :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma..ja jedva cekam da odem u Nis, u normalan Mek, samo zbog sladoleda sa karamelom. Ne znam sta rade ovde ali sve ima em drugacije em uzasan ukus..kao da jedem keramicke plocice :/

      Delete
  20. uuuu, mek kuponi, imala i iskoristila samo jedan, bravo ja :D jako mi se sviđa bor od plišanih igračaka i tvoja kosa :)

    ReplyDelete
  21. A što piješ sve te hemikalije?
    Probaj malo "bombu" od meda,oraha,šargarepe i cvekle.
    Još malo pa će i kopriva,pa se kljukaj što više s njom,najozbiljnije.
    Ovu lepotu od 4. naniže necu da komentarišem:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, samo ne cvekla..brr..Do pre neki dan cedila sam narandzasto voce p rekoh malo da promenim :)

      Delete
    2. Onda samo med,orasi i limun,bices kao nova:)

      Delete
  22. super fotke, ali meni isto fali ona izgubljena of flormar štanda ;)
    nadam se da kobasu paziš i da brzo bude bolje, jadničak <3

    ReplyDelete
  23. hahahha, nisam, samo šalji xD

    još onako otvaram link, misli li to na mene? O.o
    sviđa mi se lak, što i njega nisi bliže slikala?
    i ona 3u1 slika, multilajk na treću. odlična je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jel preporuceno ili po golubu?? Kad ga nisam zgazila nocas, uuu..skotic :)
      Ma lak je onaj mintasti Rapsodi..ionako sam na svakoj trecoj slici s' njim :)

      Delete
  24. Svidja mi se tvoja boja kose <3 Pratimo se?

    xoxo

    ReplyDelete
  25. divne fotke i odlican post :)

    hocu ja ove vaucere za mek :D

    ReplyDelete
  26. A draga moja,očekivala sam i pitala se "što je sad".a ovo je sve tako bajno i slatko.

    Hoću drvce na sunce ;)

    ReplyDelete
  27. Zanimljiv post, kao i uvek. Divno vam je bilo okiceno i tvoje skike su lepe. sta znaci-lakoholicarka?

    ReplyDelete
  28. A, sunašce, pa to je tako romantično! To si, dakle, ti, tvoje lice u zvijezdama svaku večer kad pogledam gore, blink, blink? :D ,Priznajem, i ja mislim povremeno na svoje virtualne blogoprije u svakodnevnom životu, baš kao da su prave, od krvi i mesa ;) Ma znaš da sam se i ja prepala za Kobasu, zvučala si taaaako ozbiljno ;D..Otmi to svijetleće drvce i pošalji poštom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I daaaa, to je to "zeleno" mlijeko kojeg spomenuh ;)

      Delete
  29. Super slicice ;). Ali ja se zaljubih u tvoju kosu, boja je presavrsena O_O!

    ReplyDelete