Thursday, January 10, 2013

Rodio se Vasa*

Kupih cizme konacno.
I osissah se.
I medju ljude izadjoh posle 10 dana (sto se pokazalo kao greska).

Inace, Bitchy je nova vlasnica senjor Kobasice (a ona to jos ne zna XD). Kako ide februar, postaje sve blesaviji. Boli me desna ruka od mahanja onom tepalicom za muve pa ga prosledjuje dalje. Eto. :)

Jedna vrlo tresi podloga za vezbanje



Sad cu malo da trubim o kozmetici koju sam isprobavala zadnjih meseci.
1. Garnier BB Cream Anti Aging

Gusca i teza od starije sestre. Mnogo brze oksidira pa ako bas lepo sve ne izblendam (i jako brzo) ostaju simpaticne narandzaste fleke. Ako vam je klasicna BB light bila tamna, ova ce vam biti jos tamnija. Trosim je tako da je pomesam sa najsvetlijim Vichy puderom pa onda i lici na nesto.

2. Maybelline Collosal cat eyes

Mnogo sam ocekivala, dobila sam nista. Ni volumeni ni boju ni..ma..cat eyes samo na promo fotografijama

3. Golden Rose Jolly Jewels 115 i Golden Rose Fast Dry top coat

     (shinny, drpnula sam ti fotku. Ne mogu da nadjem sopstvenu :( )
Posle prvobitnog hype - a, sljokice su pocele da otpadaju u komadicima, tw se pojavljivao posle jednog dana a onda su se zakacile za kaput pa polomih 2 nokta :smajlistomuizlaziparaizusiju: Prosledila.

Top coat razmazuje svaki pokusaj nail arta i brise svaki lak sa vrhova. Ostaju tragovi cetkice, povlaci lak ako  malo jace pritisnete cetkicu a ako zalijete nokat, kozica puca i uzasno krvari (bar meni). Vreme susenja skracuje za 20 sekundi. Prosledila.

4. Alverde dezodorans sa brusnicom i acerolom
Jedan od zdravih :) Neko rece (Selene, mescini) da je bljak ali meni se bas svidja.Nije za vece napore nikako ali za "odsedavanje" na poslu i neku laganu setnju sasvim je ok.

5. Balea mleko za kosu sa kajsijom

Lepo mirise. Nista drugo ne primecujem

6.Avene Cleanance K Gel (AHA kiseline)
Ideja je bila da ga koristim umesto klasicnog pilinga jednom do 2 puta nedeljno(suva koze). Lice mi je neverovatno dobro reagovalo ( bez crvenila, perutanja i pecenja) pa ga sad koristim na trodnevnoj bazi ( da ne preteram). Fleke od sunca lagano blede (sto je i bila ideja) ali ima i jednu neprijatnu nuspojavu - kad god ga namazem, ujutru se pobudim crvenih ociju :). Stigla sam do pola tube pa kad zavrsim, javljam rezultate

7. Balea Body lotion badem
Divan, divan, divan!!! Ne perutam se vise!! Hvala Duci za preporuku..jeste mi letos miris bio malo tezi ali sad ga obozavam :)

8.Garnier Essentials 2 in 1
Mrzim ga iz dna ove napacene duse. Ni obicnu maskaru ne skida kako valja, isusio mi je lice nacisto a posle skidanja sminke ostavlja gadan masni trag a lice zateze. Ma uzas zivi. Leti u kantu cim odem do prve parfimerije.

9.Balea umivalica za suvu kozu
Volim ovakve kremaste umivalice koje ostavljaju fini film na licu. Suvokozi napred, ostali stop! Tenkju, Isis, veri tenkju :)

10. L'Oreal Elseve damaged ends
(Znam da pise Elvive, drpnula sam fotku :) isto to, samo malo drugacije :))
Par kapi ovog cuda i kosa blista (a ne izgleda zamasceno) a mirise prekrasno i (sto je najbitnije) ne budim se sa masnim flekama na jastucnici :)

Sta ste vi volele zadnjih meseci?


*porodila mi se bratanica danas oko podneva i imamo novog clana familije :)))))))))))))))


61 comments:

  1. Cestitam na novom clanu familije :) Ja sam skoro objavila post o favoritima pa da ne nabrajam ponovo :P
    I ja taj garnierov jedva cekam potrosit, nista drugo nisam primjetila od toga sto si nabrojala, osim sto me nervira ta masnoca, ali.. znala sam da je dvofazni, ko mi je kriv :)
    Za kosu sam isto tako kupila nesto novo, to mi je u zadnjem postu. Indola serum za zagladjivanje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Procitah, prokomentarisah a sad vidim da mi nema komentara :)

      Delete
  2. Čestitam. :D
    Ništa ja ostalo mimo toga nisam skonto. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polako, ti si tek pocetnik :)))))))))))))))))

      Delete
    2. Pa radni naslov mu je bio Vasa :)) al' nikako Ladacki :(

      Delete
  3. Cestitam na Vasi! :) Je l ti sad njemu dodjesh baba tetka? :D
    Daj slikaj cizme i kosu.. Ja mlatim novinama,njih se boji kao djavo krsta, al se isto ponasha kao neandertalac..
    Ja sam se navukla na baleine svakojake mazalice, lepo mirishu, a i nisu loshe. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaguar i feGruar su meseci mackoblesavila..samo da ne pocene da zapisava coskove..
      Balea je idealna za studentski dzeparac, moras da priznas :))
      Slikam sve na dnevnom svetlu sutra :))

      Delete
  4. Cestitamoooooo! Sutra taman idem u DM, poslusacu neke od tvojih saveta :)

    ReplyDelete
  5. Pa čestitaaam :).

    Mene su najviše čizme zanimale, ali njih nigdje :D.

    I ne kontam to za Kobasicu i Bitchy :D.

    ReplyDelete
  6. Čestitke na novom članu :) i za preporuku za Cleanance K, probaću i ja flekice da riješim ...

    ReplyDelete
  7. ja sam antitalenat za posmatranje kozmetike, kod mene radi kosili mleko za skidanje sminke, piling kad se osecam kao da mi je na kozi pesak, a od šminke samo da nije od kineza :D koliko njih je dobilo epilepticni napad sada:D
    htela sam da isprobam te bb kreme...
    cestitam na vasi i, stvarno, da li si sada baba tetka? :)

    ReplyDelete
  8. Čestitam!Da se pošteno isprsiš,ne postaje se mlada baba-tetka svaki dan!:)Lepo ime,a Sveti Vasilije je za koji dan.Uzdravlje!!!

    ReplyDelete
  9. cestitam:)))
    o kozmetici..bb kremu nikad vise-mislim da nepostoi proizvod sa vise alkohola u njemu:(grozno mi mirise-ali nekako prija kozi-ali ga opet nevolim...
    taj dezodorans moram probati jer sam u potrazi po nekim boljim...
    za maskaru probaj rimel london woow ...ja sam je zadnji put uzela i mogu rec da je bolja od cat eyes....

    ReplyDelete
    Replies
    1. procitala sam na fb da u dm ovih 3-4dana za svaki racun dobies karticu za 20%popusta za naredne kupovine do kraja meseca-to se meni bas svidja -videcu ako uspem sutra da podjem

      Delete
  10. Super mi je što imaš suhu kožu ko i ja pa mogu sve savjete fino pokupiti od tebe :) Inače, više ljudi ima masnu nego užasno suhu kožu pa mi njihove preporuke ništ ne vrijede.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E da ;) Prosto se obradujem kad vidim da nisam samo ja suvokoza :)

      Delete
  11. Cestitam na Vasi, i meni su fini i Alverde dezodorans i Balea mleko za telo, a ne znam zasto ne vidim fotku GR laka :(

    ReplyDelete
  12. Welcome Vaso!!!
    A imamo istu umivalicu i ja je volim...mislim da bih trebala probati taj Avene gel!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cek jos malo da ga istestiram :) Nije bas ni jeftin - 15 e za 50 mil..greota je ako ne radi da se bacaju parice bezveze :))

      Delete
  13. iskoristiću preporuku za balea losion, jer i ja imam suhu kožu i ako se ne namažem poslije svakog tuširanja češem se povazdan ko pas pun buha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joojj..drap,drap,ces,ces :)
      Na akciji ti je losion..negde oko 3,5 km :)

      Delete
  14. Čekam finalnu recenziju Avene Cleanance K Gel (AHA kiseline), pa ako ti i dalje bude bila među favoritima, budem isprobala... puno mi je lice fleka i ožiljaka (PCOS)

    ReplyDelete
  15. haha, drpaj, nije problem :D
    zainteresovala si me za br 9 sa spiska...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Br 9 samo ako ne ocekujes da ti koza "skripi' posle pranja :))

      Delete
  16. Meni je ona roza Maybeline bila najodličnija, i onda sam kupila žutu i bila mi je onak, sigurno ne onakva kako su je reklamirali. pa sam uzela četkicu sa roze i stavila na žutu, i sad sam zadovoljna. valjda je stvar do četkice kod mene...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa, to sam radila sa proslom maskarom samo ja u crvenu ubacila cetkicu iz ljubicaste :))

      Delete
  17. Ajme dobro da si ja nisam uzela oanj Garnier za skidanje šminke, nešto mi je govorilo da neće valjati :))
    I tako mi je drago za čizme, konačno da si i njih našla :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svi ga hvalili pa rekoh da probam %)

      Cizme nasla jedva i greskom :) I sad jos jedne u bati :))

      Delete
  18. Sretno Vasi!
    Slažem se za ovu maskaru, još je četkica blesavo zavinuta nekako pa nema šanse da se ne izbrljaš.
    Davaj slike čizama ženo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma nije sto je zavinuta nego nekako malo maskare izadje iz tube..nikakav efekat ne vidim.
      A cizme..ma obicne najobicnije..crne kozne s' malom petom..cak mi se ni ne svidjaju nesto posebno, al'kad nema boljih..

      Delete
  19. Dobro ti se čini za dezić- onaj Balea Med na špricu mi je dobar i "zdrav", ali miris tog tvog mi nije odgovarao.
    Ali, Balea losion od badema kupujem danas. Vidjela sam još negdje da ga hvale, a meni koža strašno suha, pa ti vjerujem na riječ :)
    Čestitam na novom članu familije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I gel i mleko odlicni :) mada ja rotiram sa bademovim uljem ali opet :))

      Delete
  20. Čestitke! <3

    GR Jolly maži preko neke svijetle (ili tamne, po želji) baze, pa nećeš imati mnogo problema, osim sa skidanjem. Sloj top coata gore i neće se kačiti za kapute :D

    Za Balea mazalicu od badema se slažem, divota nad divotama! Balea za suhu kožu sam probala u trenutku pomračenja uma, stoji mi dvaput korištena, ali je prošlo dosta dugo od tog korištenja, ne znam ni sama zašto je još nisam bacila. Za skidanje šminke preporučujem Becutan ili Dr. Scheller mlijeko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isprobala sam sve moguce nacine. Ne odgovara i tacka. Ili sam samo naletela na neku bezze bocicu :(

      Kud ne videh preporuku za Dr Shellera malko ranije..

      Delete
  21. Cestitke!
    Meni je ok ovaj Balea losion, za suvocu su mi bolji njihovi puteri a ovaj za mirisavost :)
    I generalno volim sve od loreala za kosu (osim sampona) pa cu isprobati ovo cudo sto hvalis

    ReplyDelete
    Replies
    1. A puteri su mi extra super kad mogu da setam gologuza po kuci a ne da se oblacim odmah posle tusiranja :))

      Delete
  22. čestitam :D
    meni se s ovim baleinim mlijekom za kosu lakše češljala ali ima sprejeve koji bolje odrade posao ;)
    sramota šta si se rješila ovog božanstvenog lakića :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. E sto ne rece ranije, da ti ga posaljem umesto cestitke :))

      Delete
  23. Ne znam kako mi je promak'o ovaj post juče, ali evo da se iskupim. :)
    Čestitam, baba! Neka je Vasa živ i zdrav, dobar, srećan, voljen, i tako to sve lepo! Ajd' živeli!

    ReplyDelete
  24. Prvo čestitke, a onda...jesi luda-recenzija "nije za veće napore" ne može biti bolja :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa jee tako :) jos nisam nasla neki zdravi koji bi izdrzao polusatno vezbanje a kamo li nesto vise :))

      Delete
  25. Cestitam:-)
    Ja se prvo zbunila skroz, mislila Kobasica dobio mlade, jao, pa kad onda tek procitah onu napomenu sa zvjezdicom.
    A ne kotam to sa Kobasicom i Bitchy-sta, dajes joj svoju macku?Opet garant nisam uvezala, mozak mi je danas ko baterija, pao na 15 % :-)
    Tu Balea mazalicu od badema obozavam, bas sam juce uzela jos jednu u rezervu,a da ne vidjeh da si napisala to za Garnier skidac ja bih poletila pa ga kupila jer ga Bamby nahvalila, a ja bas trebam nesto za skidanje sminke oko ociju. Narucila sam neko mlijeko iz Avona ( stize sa kremom gratis, pa ko hajde)ali hocu i neki pravi skidac. Sta mi preporucujes, koji je tebi najbolji?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kobasica u vrbopucu pa divlja i zapisava coskove :)) Bitchy mu izjavljuje ljubav redovno pa k'o velim boje da pedam stafetu nego da ga bijem na dnevnoj bazi :))

      Ja opet na sigurno - kupila zeleni Garnier. Nekako mi lakse da lagano izmasiram trepavice i skinem sve nego da onim dvofaznim drljam oko ociju kao blesava. Sad kad imam to sto znam da radi, mogu da eksperimentisem :))

      Delete
  26. This lacquier is so beautiful! I like it so much! : )

    ReplyDelete
  27. Bona, a što mu ne capneš mudica pa te Kobasonja neće više sekirati? :D

    ReplyDelete
  28. Cestitam :) neka je Vasa ziv, zdrav i veseo :) da mu bude kad poraste ko Kobasici u febraru ;)
    Moj macak uteko i nema ga vec par dana :D
    Meni koza masna pa sad samo znam da se trebam kloniti svih tih stvari :D osim ovog cuda za kosu, to ide na listu

    ReplyDelete
  29. Sve mačke iz susjedstva dogovorile su se faćkati baš pod mojim prozorom, tako da te skroz razumijem. Recenzija odlična i temeljita, kao i uvijek! Balea mi je igra na sigurno, za moju reaktivnu kožu ne radi velike promjene, ali niti ne šteti, pa uvijek dobro dođe kad nema para za bolje ;) Ni meni se taj Garnier nije svidio, ali zato zeleno mlijeko-najs, veri najs! Ne budim se kao krmeljava kapula ujutro od njega. Od BB krema sam puno očekivala, i uzela onu od La roche-posaya, kojem beskrajno vjerujem i sve mi od njih odgovara što sam probala...alii za par dana osvanula sam s ljuskavom kožom kao seboreični teenager. Odvojiti puder i kremu, kažem ja. Amen.

    ReplyDelete
  30. ja bih rado vidjela novu frizuru :D
    sviđa mi se ovaj L'Oreal Elseve damaged ends. taman sam potrošila onaj svoj zeleni serum iz avona pa bi mogla probati ovaj malo za promjenu. eh da, znaš možda koji dobar proizvod za raščešljavanje? ne znam kako tvoja kosa al moja se užasno petlja :S
    i da, čestitam na novom članu :))

    ReplyDelete
  31. Cestitam na novom clanu famalije! :3
    Rekoh ti ja da fercera! XD
    Ti si mene sad zainteresovala za Avene Gel.
    Isprobavam ovaj sampon http://www.robina-hood.de/wp-content/uploads/2012/07/balea-professional-oil-repair-haaroel-mitte-august-2012-pressefoto.jpg
    Miris je odlican. Kaze bez silikona i na bazi arganovog ulje. Za uber suhu i ostecenu kosu. Cemo da vidimo.

    ReplyDelete
  32. Ovu maskaru sam izgubila cim sam je kupila! :)

    ReplyDelete
  33. super mi je ovo tvoje komentiranje proizvoda! i vjerujem ti skroz, ja naime vjerujem samo kad nešto ne valja, hahahhah
    sve baleino s bademom meni je ispalo dobro. mislim da je do badema, dakle.

    i ne znam šta je gore od šljkice koja zapne za odjeću :naježise:

    ReplyDelete
  34. Mogu ti reci da volim Balea proizvode. Dezodoransi su divni kao i belo mleko za telo. Takodje sam odusevljena Multiaktiv mlekom za skidanje sminke,sadrzi i tonik i mirise na krastavac. Osvezava kozu. Garnier-ne kupujem. BB sam sad dobila ali vise volim Deline

    ReplyDelete
  35. Meni je Balea mlijeko od kajsije odlično, ali veliki minus je što se kosa brzo umasti.

    ReplyDelete