Wednesday, January 30, 2013

Jedan s' originalnim naslovom

Nije ovo moje dobro.
Mislim, ova navika da kupim novo tek kad se staro raspadne.
I sad cu opet da kazem - prosto zavidim devojkama koje satima hodaju po radnjama i to im pricinjava zadovoljstvo :)

Posto su jutros poslednje pristojne helanke otkazale ljubav, a i cizme za kisu resile da je bilo dosta, uputim se ja lepo u Sutku.
Sutka vam je, inace, najvece romsko naselje na Balkanu. To mu dodje kao hard core varijanta zemunskog buvljaka (sa  visim cenama i  zanimljivim likovima)
Jel' ste gledali "Sampione Sutke"? Niste? Brzo na popravni!!
Muziku sigurno znate

Nego, ja do Sutke kruznim putem (u centru opet protesti). Uredno parkiram kod cika Bisljama u dvoristu, on mi izda kasa- primi i ja trk u soping. Dok mi vraca kusur, nesto razmisljam - za zadnjih 5-6 godina, koliko ovde dolazim, on je od redovnih "parking musterija" uspeo da podigne 2 sprata na kuci. Unosno, nema sta..
Na buvljaku popusti. Prosla Vasilica pa je sad "daj sta das" :)
Ja u misiji, pa ne zveram levo - desno nego pravo po cizme. Jedva iskopase moj broj i to tacno one kakve sam oduvek htela ;)

Pokupovah neke pamucne majicice, debele helanke i carapice i onda naletim na strample (3 kom za 2 E)
Preskocila one lamirane, ciklamaste i ljubicaste a pokupila ove

Naravno, dopunila se kolekcija flafastih carapica sa kramponima
Uletela je i jedna tunika..boja mi se dopala pa ide na make over :)

Jedna krasna retro karirana kosuljica koja ne voli da se slika
Pogodak dana - The Dzemper :))


Secer na kraju - 4 kom za 1E (samo se nadam da mi nece porasti jos 10 prstiju)

Odmah sam nakeljila ovaj petrolejasti :))

27 comments:

  1. Čizmice i krampončice-kiša,sneg i hladnoća pobeđeni!
    Pogodak dana zaslužuje veliko slovo,i ja bih jedan:)

    ReplyDelete
  2. Uh! Nakupova ti svega. Odlicno. Cizme su <3!

    ReplyDelete
  3. Džemper dana je i džemper noći!

    ReplyDelete
  4. Odlicanstveno! :) Hocu i ja tamo! :D

    ReplyDelete
  5. odličan šoping!
    najviše mi se dopadaju košuljica i čizmaci :)
    i pazi da ti nokti ne otpadnu od 4 za 1 haha

    meščini na te šampione sam jednom negdje naletila na tv-u i to samo na 10-15 minuta pred kraj i oduševila se, ali nisam skontala ni kako se zove film ni ništa, pa ću sad da tražim po torentima.

    ReplyDelete
  6. Štramplice su mi fantastične!!!!!!!!!!! Ipak po ovome djeluje da si ti uživala u šopingu :D

    ReplyDelete
  7. hha, i ja nosim jedne iste helanke već nekih 5 god i ne znam šta ću kad se raspadnu, što će biti uskoro!

    ReplyDelete
  8. Sve je divnasto, pogotovo cizmice, stramplice i The Dzemper <3 Volim sto volis boje :))

    ReplyDelete
  9. Eee kad se zaletim do Makedonije vodiš me tamo :D

    Super mi je petrolej vesta, karirana košuljica i plavi lakić :) I super mi je kako imamo apsolutno različit ukus, a svaki put nađem bar 2 stvari koje bih ti ukrala :D

    ReplyDelete
  10. Ajme koje savršene čizme <3 <3 <3 oduvijek sam htjela takve, ali ih nigdje nisam mogla pronaći šmrc
    Štrample su mi zakon, jednako kao i čarapice :))) i karirana košuljica, presuper!

    ReplyDelete
  11. Jao Sutka!! na taj film me je decko navukao jos od prvog dejta, kakvo ludilo, tamo kupujes? strava :D
    Dzemper je skroz kul, a lakici... sta da ti kazem... i mene cesto privuku sadrzajem bocice oni kod kineza, al znam da cu kad ih otvorim da usmrdim celu kucu nekako toksicno, pa preskacem. Al baci slicice ovih zlatnih sljoka kad budes mazala, i petrolej naravno

    ReplyDelete
  12. ja imam tvoje čizme u bež varijanti :)) i jako mi se sviđaju helanke.
    nisma uopće znala za Sutku. moram poraditi na informiranosti o Balkanu..čestitam na kupovini!!

    ReplyDelete
  13. I ja imam slične vunene na nogama :) I tople i neklizave, kud ćeš bolje :)
    Štramplice rulz!

    Džemper dana mi se ne sviđa :P

    ReplyDelete
  14. Meni te čizme izgledaju velike? Koji ti broj nosiš?
    Štrample.. nikad ih dosta! I to 3 kom za 2 E. Hajde pošalji i meni. :)
    Nemoj da nam ne pokažeš taj make over.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma jok Dado, trijes sedmica je :)))
      Kazi koje ti se svidjaju i saljem :)

      Delete
  15. The Dzemper *.*
    i čizme su savšene :D

    ReplyDelete
  16. Sve mi se sviđa, ali su štrample super! Baš si uspješan šoping imala! :)

    ReplyDelete
  17. ...onakvoga nije imao ni vasil tupurkovski...na the džemper mislim, ne...;)

    ReplyDelete
  18. Ej cula sam za tu Sutku, gledala sam neki dokumentarac na tv-u :-)
    Jao, ja recimo bas obozavam lunjati, sopingovati, obilaziti i da sve zivo pipnem, probam i tako to :-) Samo pare u ruke i ja idem kao navijena igracka. jednom sam u Becu bukvalno izasla poslije dorucka i vratila se oko 22 uvece,cak nisam stala posteno ni da jedem, nego skoro pa s nogu pojela neki burger i pomfrit i hodala okolo naokolo sa cokoladicama i sokovima u ruci,al se vratila sretna i natovarena kesicama kao magare. Svidjaju mi se cizme i ti sik neklizuci priglavci :-)

    ReplyDelete
  19. Vala, dobar ti ovaj šoping! :D

    ReplyDelete
  20. Heeeeej, film o Šutki odavno gledala, odličan je! Nisam znala kako to sada izgleda i funkcioniše.
    A čizmice su šećerne skrooooz!!! I džemper :) A čini mi se i košulja, iako se opirala slikanju ;)

    ReplyDelete
  21. Lovac si, nema šta! Košuljici predviđam sjajnu budućnost u kasno proljeće, a čizmama dug, sretan i mokar život. O hulahopkama bolje da ne govorim, sramota me je koliko ih imam, a ćopila bih tebi i ove tvoje.

    ReplyDelete
  22. Džemper je divan! A Šutka je hit! Svaki put kad dođem u Makedoniju, tu uvek obavim shopping :-D Može se svašta naći, a jeftino je.

    ReplyDelete
  23. Super šoping! A čizme boli glava kako su dobre.
    Hhaha, Šampioni Šutke :), uz njih usper ide Judžinova muzika

    ReplyDelete
  24. odlične su čizme :D svi nešto šopinguju u zadnje vrijeme, samo ja nisam ništa uspjela ulovit na ovim sniženjima tj. nisam se ni potrudila. toliko o mojim živcima kad je riječ o šopingu :D

    ReplyDelete
  25. The dzemper je superishka. :D A i ja imam iste takve cizmice, samo druge nijanse.. Samo Nikola mi je rekao da nece nigde sa mnom da ide ako nosim gumene cizme, tako da sam i zaboravila na njih :( mogla bih ih izvuci iz ormara kada odem kuci. :)

    ReplyDelete