Tuesday, January 22, 2013

I lost my mojo


Kakva glupava nedelja! Taman kad pozelim da uzivam u ranom prolecu, pocne kisa..
Grad siv i musav, ljudi sivi i musavi. I smrde na zaprsku.
Valjda prosla ona praznicna euforija pa se preracunali..

I jos mi danima pod prozorom plakao jedan pas. Vidim, ovi moji ga ne cackaju pa sinoc, sa kesama preko cizama (da se zastitim od rodnog mi blata) podjem da ga nahranim i vidim sta mu je. Izdrzao je do jutros, jadnicko..

Rade se zavrsni obracuni. U papirima imamo jedno 2 hektara sume.

Intenzivno razmisljamo o tome da proglasim bankrot i da pocnem da se bavim necim unosnijim. Da prodajem kokice na trgu, recimo..

I ne pitajte me zasto ne pisem. Jednostavno, ne da mi se..


35 comments:

  1. Drzh' se zheno! Bice bolje.. Valjda gore ne mozhe biti. ;)

    ReplyDelete
  2. da zeno , drzi se, strpi se, i bit ce bolje =D

    ReplyDelete
  3. ne tako,a nisam ni ja neka sto bi davala savete-da ne su oni mali lekici za ovakve dane bila bi samo u krevetu:((((

    ReplyDelete
  4. sve bi bilo puno lakše da i mi ljudi možemo spavati zimski san. nevjerojatno kak to glupo vrijeme utječe i na mene i sve oko mene :S nadam se da bude proljeće požurilo i da budu stvari bolje :)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. evo još jedan, grupni hug!
      i nisi jedina...

      Delete
  6. To Amerikanci zovu depresija i liječe je Xanaxom :P

    Ne daj se bona, šta ti je, znaš da uvijek može gore . Eto zamisli da su još neke budale mučile tog psa a da nisi smjela da priđeš da pomogneš, zamisli da pada kisela kiša ili da je koncentracija otrovnih čestica 900 puta viša od dozvoljene. Bilo bi ti gore i da nemaš čizme i da ljudi pored zaprške smrde na ustajali znoj.
    OOOOO kako sam samo pozitivna kad mi krenu ispiti -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuj, bre! :D Evo, i meni je odmah bolje. :D

      Delete
  7. Svi smo ovih dana takvi, ja vec dva tjedna ne znam sto pametno da napisem. I evo, opet poceo snijeg, fuj!

    ReplyDelete
  8. Šta može da te razveseli da šaljem :)...samo polako proći će, valjda to svima dođe nakon praznika i blještavila....evo i ja sam pomalo u nekom down fazonu!

    ReplyDelete
  9. malo da zapada snijeg čini mi se svima bi bilo lakše. makar da prekrije prljavštinu...
    biće bolje, drži se.

    ReplyDelete
  10. A ovo je takav period godine, prošli praznici, nestala dekoracija, došlo vreme za rad punom parom... i tu otprilike staje :( Biće bolje, februar je, po pravilu, lakši :)

    ReplyDelete
  11. Jadna kuca, nije ni čudo što si u bedaku.
    Ipak, čovek je blagosloven time da sve loše stvari posle nekog vremena zaboravi i seća se samo onih dobrih.
    Kod mene je u toku giveaway, ako može mal oda te oraspoloži :-D
    http://dressnread.blogspot.com/2013/01/ms-dressy-giveaway.html

    ReplyDelete
  12. Bice bolje, samo polako, praznici isisali i poslednje kapi srecnih hormona, ali stici ce nove rezerve brzo ;)

    ReplyDelete
  13. Ne daj se, doći će i sunce i proljeće i lijepo vrijeme i sve će opet biti super :))) Evo Frida ti šalje zagrljaj i pusu :)

    ReplyDelete
  14. Ja sam jako žalosna kad ne pišeš. Nedostatak tvojih postova pravi rupu u svemirskoj ravnoteži. Bar iz moje perspektive. Ozbiljno.

    ReplyDelete
  15. Ne daj se, Ines! Ovaj... Ivana! :***

    ReplyDelete
  16. Vjerovatno je postpraznička depresija, vraćanje u stvarni život i tako to. Proći će, a i proljeće je za svega 2 mjeseca. Brzo će.

    ReplyDelete
  17. Modzo vrati se, sve ti je oprosteno! :D
    Mene dragi u tim momentima utesi sa "Uvek moze gore." to je zapravo jedini njegov citat koji radi. :P

    ReplyDelete
  18. Kazu da je ovaj ponedeljak, tj juce najdepresivniji dan u godini, znaci od sad moze da ide samo nabolje. Drz se, proci ce :)

    ReplyDelete
  19. dođu takvi dani, dijelim s tobom današnje raspoloženje. od jutra do sada jedino sam uspjela skuhat ručak. vrlo produktivno :)
    jadan pesek :(

    ReplyDelete
  20. Joj draga,bljak neko vrijeme te zahvatilo :( Bude prošlo pa ćeš ti opet prštati energijom i sve će opet biti zelenije i ljepše:)

    ReplyDelete
  21. Razumem o cemu pricas - danas su me svi nervirali na poslu. A bilo mi krivo da pokazem nervozu, jer si svi tako nesto nasmejani.. Grrrr... Mojo je long lost friend uglavnom u januaru, ali nekako pronadje svoj put nazad kada dodje februar. Nekada se i tu izgubi pa malo kasni, ali onda se obratis prijateljima (online ili ovako), pa ga zajedno prizovete nazad :) Puno poljubaca iz NSa.

    ReplyDelete
  22. Znam kako ti je -oo,znam..Ja sam za verziju zimskog sna kako ti je već netko preporučio...Već sam jednom pitala ljude oko sebe zašto čovjek ne spava zimski san:ne bi plaćali velike rate za grijanje,uštedjeli bi na hrani,dotjerali liniju,ne bi morali kupovati čizme i zimsku odjeću i na kraju krajeva ,ne bi padali u depru:)))..Može i ona verzija sa Helexom, Xanaxom..i ostali benzodiazepinima...Ma, davaj mi milijun kuna paš` vidjet kako nema depresije!!!!!

    ReplyDelete
  23. Dodju tako neki dani za restart ....
    I kad prodju, sunce jace sija a ljudi opet mirisu na parfeme ;)
    Da prodju sto pre!!!
    Ja ne stizem ni da se zamislim od silnih gostiju, slava, spremanja i svakakvih iznenadjenja.. Kad sve ovo ludilo prestane za neki dan, ko zna sta me ceka.. Da makar mogu da narucim sunce za taj dan vracanja u orbitu, nekako je sve lakse kad ono sija...
    Ne daj se godinama i januarima, Ines! ;) I da nam sunce vrate sto pre!!!


    ReplyDelete
  24. Kisa, pitam se postoji li ko da je voli.

    ReplyDelete
  25. hebemu zlo, kad prođe kiša i izađe sunce sve će ti se činit bolje... vrati se :D

    ReplyDelete
  26. I to ce da prodje :-) To ti kaze osoba koja je u zadnje 2 godine prozivjela puuuno losih stvari,i to ne fol losih, nego bas ozbiljno losih, pa evo me opet relativno srecna, ali uvijek prilicno vesela.Uvijek ja kazem-svako sranje ima svoj rok trajanja, i to je stvarno tako :-) I ako ti je za utjehu kazu da je ova sedmica najdepresivnija u godini, kao izracunali sociolozi, em troskovi, em ovo smrljavo vrijeme i tako to.Ja se trudim biti sto manje u nekim vecim grupama ljudi, a posebno izbjegavam tracere koji mrace, zivim u svom uskom krugu i briga me za sve ostalo.

    ReplyDelete
  27. Nisam htela da ti stajem na muku nekim "biće bolje" komentarom,ali te kod mene čeka jedna nagrada u bojicama:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da je ta ista nagrada čeka još na jednom blogu !!! :) Nadamo se da će je duplo oraspoložiti i vratiti na staro !!!
      http://kaocrnovino.blogspot.com/2013/01/nasa-prva-nagrada.html

      Delete
  28. Ma da ja tebi poklonim maramu iz mog skorasnjeg posta (ko bi se setio kojeg) dopala ti se. Da se umotas u sarenilo i uzivas dok ne dodje prolece! ` ces? Jel ti malo bolje? Ja sam sebi poklonila marame i odma` mi je bilo bolje

    ReplyDelete
  29. Siječanj je najdepresivniji mjesec godine, odgovorno tvrdim. Bit će bolje :)

    ReplyDelete
  30. Januar predugo traje...uvek nekako....i čim prođu praznici, meni postane depresivan :(
    Zato se sada radujem februaru, ma šta nam doneo :)
    Ooooow, jadna kuca :(

    ReplyDelete
  31. dok sam ja došla do ovog posta..nadam se da je bolje:)
    ovdje je tri dana bilo sunce, i ja sam se preporodila. danas je naravno kiša, ali znam da će biti bolje.
    niš pametno ti ne mogu reći, doći će vrijeme kad ćeš htjeti pistai, doći vrijeme s više smijeha. znaš ono: kad ti život da limun, ti napravi limunadu.

    ReplyDelete