Wednesday, January 9, 2013

Dok jedem vreo burek iz masne 'artije..

..razmisljam kako danima ovde nisam napisala ni rec. Period *"kobasicarenja" se zavrsio, vreme je za povratak u normalu.

Nema projekta 360 ove nedelje jer iz kuce nisam makla do jutros rano.
A od jutros, put pod gume pa pravac
U Skoplju divan suncan dan. U Kumanovu sivo, vetar kroz kosti probija i -10. Uslovi za naslikavanje nikakvi. Par znamenitosti

Tumba kaj cetiri banderi
Sve zaboravim da pitam sta im to dodje, al' eto..neke 4 bandere :))

Svaki grad ima nekog svog junaka i dok je u Beogradu to Pobednik, u Zagrebu Rej Ban Jelacic, u Sarajevu..nesetihsenicegadolivatreiSebilja, u Kumanovu je to Batko Djordjija, pijandura i boemcina :)

Obavezno svracanje u Namu na kumanovsku toplu dasku (sad mi krivo sto ne uslikah). Topla daska je cudo jedno. Dobijete pecurke na zaru i pohovani kackavalj i bijeno sirenje i razne vrste ajvara i 2 kuglice Urnebesa i cudna mesa neka i onion rings i piletinu u susamu..ma prste da polizes..

Konacno smo krenuli nazad a ja sam sanjala da spavam..jos ne mogu da se vratim u prednovogodisnji ritam spavanja/budjenja..

Jedna random dok se tocilo gorivo

Sad ce Cekerusa da mi kaze :" Izem ti putopis" :)) Bice bolje kad malo otopli..

*kobasicarenje

34 comments:

  1. Replies
    1. Uh, da znas kako je suva i nikakva..i treba joj farbanje..

      Delete
  2. Replies
    1. Jeste, kako ti je dobra boja, ženo božija!

      Delete
  3. ja sam se danas smrzla...zavidim na setnji a i na klopu u kumanovo:)

    ReplyDelete
  4. Kako je kad sanjaš da spavaš,da nije zbog tople daske?:)
    Obiđoh i ja sinoć mog junaka,pošteno me vetar izduvao...
    Dobar je ovaj kratak putopis,ali kobasičarenje je bolje:)

    ReplyDelete
  5. Obožavam tvoju boju kose! Inače ovo "Tumba kaj cetiri banderi" sam pročitala kao Tumba kRaj četiri banderi i pitam se zašto sebe nazivaš Tumba xD E fali mi sna, sirijusli.

    ReplyDelete
  6. jes vala izem ti putopis haha
    ali lijepa si pa ćeš dobiti još jednu šansu :)

    ReplyDelete
  7. rej ban Jelačić:))
    krasna kosa:)

    ReplyDelete
  8. Kobasičarenje rulz :D
    Za tebe plus što si išla bilo gde, neki su i dalje u prazničnoj fazi jedem i iz kreveta ne mrdam :D

    ReplyDelete
  9. I ja se pridružujem pohvalama za kosu, sjajno izgleda :)
    I moram priznat da sam se jutros zapitala kad će tvoj novi post hehe

    ReplyDelete
  10. I baš si danas našla da pričaš o bureku, piletini, kolutićima od luka, dok ja pokušavam da postim ne bih li sanirala štetu koju sam sebi nanela ožderavanjem ovih dana.

    ReplyDelete
  11. Ma dobar je putopis baš u tvom stilu :)
    A ja jednom bila u Kumanovu u nekom Irish pub i super sam nešto jela - sjećam se da sam htjela da dođem do tog recepta!!!

    ReplyDelete
  12. Sledeci put idemo u Kumanovo da probam i ja tu toplu dasku, zvuchi mi interesantno mnogo. :D Mada sad bih mogla i burek pojesti, ali me mrzi da se pomeram iz fotelje,hehe.
    Ako volis meso, kad dodjes u BG, vodim te na najbolju pljeskavicu sa kajmakom u gradu. :D

    ReplyDelete
  13. uf, ala bih ja o'ladila tu toplu dasku :D
    izuzetno mi se svidja se popis znamenitih licnosti, valjda cu i ja uskoro navratiti u tu domovinu mi predaka.
    a kobasicarenjem sam se i ja veoma bavila ovih dana, a sad znam i kako da tu specificnu aktivnost nazovem :)
    i da podsetila si me da mi treba farbanje :)

    ReplyDelete
  14. Fotke odlicne,te cetiri banderi fino me nasmijase,hahaa....boja kose je savrsena,da nisam imala toliko problema da izadjem iz crvene ponovo bi se u nju prefarbala,crvena kosa mi je slaba tacka :D

    ReplyDelete
  15. Ova topla daska mi se baš čini kao nešto za mene...
    TAko ti lijepo stoje te francuske kapice...Ilina

    ReplyDelete
  16. kobasičarenje - mnogo zanimljiv sport :D

    ReplyDelete
  17. ovo me samo podsjetilo da ove godine nisam jela burek... i sama bih se trebala malo više bavit kobasičarenjem, majke mi ;)
    eh da, sve te nešto gledam i divim se boji kose, toliko da me baca u iskušenje da i sama pocrvenim ;)

    ReplyDelete
  18. Sad sam gladna. Svidja mi se ovaj kumanovski junak. Jesi li bese pisala ovde koja je to tacno farba na tvojoj kosi? mmmm, kobasicarenje, bas lepo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Garnier 660 sa 3 ulja :) Naravno da su je povukli iz prodaje, a u Srbiju nikad nije ni stigla. Imam jos 2 kutije a kad ih potrosim ima da se prefarbam u zeleno cisto iz protesta :))

      Delete
  19. Sad bih burek :(.
    Batko Đorđije :D.
    Hodaj ti hodaj, samo slikaj za bloga!
    Kobasica <3.
    Podsjeti me, i meni treba farbanje. Sad kreće dilema o boji i o tome da li se nastaviti farbati ili ne što će završiti sa potpuno istom bojom kao prošle tri godine.

    ReplyDelete
  20. Kobasicarenje, hahahahaha. :D
    Lijepe su ti fotkice, posebno ova random. :)

    ReplyDelete
  21. Jao svidja mi se bucko boem, bas je fora!
    Ja kad vidim tvoju kosu, setim se moje stare crvene boje pa mi se opet farba... :P

    Nego,svaki dan mislim na tebe, dragi i ja krenuli da gledamo seriju i vidim ja na nekog mi lici glavna glumica, i kroz par epizoda se setim-na tebe! :D
    Tebi ce mozda biti cudno, ali ima to nesto sto podseca na tebe...jos u prvoj sezoni ima crvenu kosu :P http://images4.fanpop.com/image/photos/15800000/Castle_3x04_Punked_Promo-pics-kate-beckett-15865442-800-534.jpg

    ReplyDelete
  22. Hocem toplu dasku, hoooocem! :D

    ReplyDelete
  23. Kako da prvi komentar ne bude vezan za tvoju kosu?! SAVRSENA! I odmah se setim tvog posta sa savetima za negu kose i toga kako ga se setim gotovo uvek kada perem kosu, pa odlucim da bas od sledeceg puta krenem da primenjujem sve :) Topla daska, njam njam. A sta je to bijeno sirenje?

    ReplyDelete
  24. Auh, ja sad ogladnila od tog tvog pominanja tope daske :-)
    Boja ti je super,mislim kosa,a tek Kobasica kako pozira. Ja sam juce vijala svoju macku da je uslikam, kao Garfild je debela, utovila se preko zime :-)

    ReplyDelete
  25. kobasičarenje, hehe, odličan izraz :)

    ReplyDelete
  26. Falila si. Nego, pusti kosu, gle tog lica!

    ReplyDelete
  27. Ja gladna! :(
    Kobasicarenje je sasvim normalan sport. Ja se najradije bavim istim tokom zime. XD

    ReplyDelete